Denunge Skrevet 8. august 2013 #26 Skrevet 8. august 2013 Sønnen min har Emillian (altså to L'er) til mellomnavn. Syns navnet er kjempe fint. Og nei, jeg er ingen nav'er med ihjelbleika hår.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #27 Skrevet 8. august 2013 sønnen vår skal ha Emilian som mellomnavn. ser ikke at det navnet er så mye mer "veikete" enn andre navn. å til dere som trekker fram at barn med slike navn vil bli mobbet, da må jeg bare få si at det må i så fall være deres egne barn som blir mobbere så lenge de har foreldre med slike holdninger. grøss! Anonymous poster hash: 35487...d7a
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #28 Skrevet 8. august 2013 Det er ett jeg prøver så hardt å være kul og ung mor navn Anonymous poster hash: 52ced...984
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #29 Skrevet 8. august 2013 Jeg synes Emilian er fint. Det er ikke et navn jeg kunne brukt, men haddeikke stusset over navnet om noen ble kallt det. Men hva vet vel jeg, er jo bare 20 år..................... RING ALDERSPOLITIET PÅ BIM Anonymous poster hash: d9b13...193
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #30 Skrevet 8. august 2013 Vet om en liten Emiliam. Om mulig enda verre. Anonymous poster hash: 0901d...22a
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #31 Skrevet 8. august 2013 NEI! Enda ett "jeg er 19 år, går på NAV, og bleiker håret mitt og vil kalle ungen min for noe sukkersøtt og tullete" navn. White trash navn på høyt nivå! Anonymous poster hash: 35620...f0b Er 24. Brunt hår. Aldri godt på NAV. Utdannelse, eget hus, ingen kredit kort eller annen form for forbruksgjeld. Kun ett billån og huslån. Så mødre som har livet på stell kan faktisk like samme navn som "fjortiss" mødrene. Vurderer Sander-Emilian Anonymous poster hash: 4087c...a86 Jeg trur du bare må se bort i fra de svarene: å nei gosj hvordan kan du finne på noe sånt!! og prøver å presse deg inn i en form som ikke passer deg i det hele tatt. De svarene kommer ganske sikkert fra de over 30 mot 40 som fortsatt liker de navnene som vi under 30 er vokst opp med, som vi er lei! Når våre foreldre valgte våre navn satt sikkert en like stor gruppe mennesker og rister på hodet av navna. Jeg derimot liker navnet, begge to. Vurderte det samme til min sønn en gang Anonymous poster hash: a2ace...c8d
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #32 Skrevet 8. august 2013 Kan en av dere litt eldre damene som er så imot navn som Sander, Emilian, osv komme med noen forslag på navn dere syns er fine? Bare for å se hvem kategori dere er i... Anonymous poster hash: a2ace...c8d
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #33 Skrevet 8. august 2013 Ikke pent. Anonymous poster hash: f4943...01c
Gjest Antarctica Skrevet 9. august 2013 #35 Skrevet 9. august 2013 Syns dessverre Emilian høres ut som et jentenavn på en gutt.
Tabitha Skrevet 9. august 2013 #36 Skrevet 9. august 2013 Eksempler på hva jeg mener er staute mannsnavn: Rolf, Sverre, Harald, Åsmund, Odd, John.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #37 Skrevet 9. august 2013 For feminint for min smak... Anonymous poster hash: 5e858...d48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå