Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #26 Skrevet 7. august 2013 Har venner som har kalt barnet sitt for Liam, leander og Mathias, men jeg sier jo ikke til de stolte foreldre at jeg synes barnets navn er et oppbrukt poppis navn. Ønsker de å kalle barnet sitt for det, så er det selfølgelig kjempefint og jeg syns det er et bra valg fordi at dem som foreldre liker det. Heldighvis har vi ulik smak når det gjelder navn sier jeg bare:) Anonymous poster hash: 6cdc5...c1a
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #27 Skrevet 7. august 2013 milla, sofie, elise, oskar, viktor, emil, Oliver osv. Anonymous poster hash: 716f7...3fe
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #28 Skrevet 7. august 2013 jeg er overhode ikke for poppis navn. men ser at navnet på bebisen i magen min er nevnt her;) ... uansett så tenker jeg at typiske poppis navn er sånne navn som høres nesten finni opp ut.. som Nathaniel f.eks. navn som Lilly er det maange eldre som heter idag, da min tanke er at det er mange gammle navn som kommer opp igjen. Babyen vår skal hete Lukas, det er i mine øyne IKKE et poppis navn men et gammelt bibelsk navn. Babyen får det navnet etter oldefaren sin meeen vi har forskjellige meninger rundt dette da. Det er det mest brukte navnet i Norge, så å si at det ikke er poppis-navn er ihvertfall heeelt feil. Anonymous poster hash: 80f24...a6f
Flettfrid og lilleprins Skrevet 8. august 2013 #29 Skrevet 8. august 2013 Liam, Lukas, Leander, Leah, Thea, Matias, Nataniel, Sofie.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #30 Skrevet 8. august 2013 For å finne ut hvilke navn som er "poppis" må man sjekke ut statistikker. Det er ikke noe DU kan avgjøre. Rart spørsmål.. Anonymous poster hash: a24d8...cd0
Miamimom Skrevet 8. august 2013 #31 Skrevet 8. august 2013 For å finne ut hvilke navn som er "poppis" må man sjekke ut statistikker. Det er ikke noe DU kan avgjøre. Rart spørsmål.. Anonymous poster hash: a24d8...cd0 Signerer. Blir som å spørre: Hvilken bil synes DU er den mest solgte i Norge. .ganske meningsløst. .
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 8. august 2013 #32 Skrevet 8. august 2013 Er enig med de over, poppisnavn er jo de man finner på topp 10 listen? Det er ikke noe galt med noen av de navnene, det betyr jo bare at det er mange som liker de. Ikke alle er så opptatt av å være unike og spesielle i navnevalget til barna sine, de velger rett og slett det de selv syns er finest. Og å påstå at foreldre mobber barna sine pga navnevalg - er det mulig, må jeg bare spør?!
granatepla Skrevet 8. august 2013 #33 Skrevet 8. august 2013 Poppisnavn er jo navn som er veldig mye brukt akkurat nå. samtidig så kryr det av Ingrid'er og Kristian'er rundt der jeg bor,men det er på en måte likevel ikke poppisnavn for meg..
☆☆☆ Skrevet 8. august 2013 #34 Skrevet 8. august 2013 Er eigentleg ikkje noko ein treng å meine så mykje om, SSB publiserar lista kvart år. Avisene vidareformidlar både på landsbasis og fylkesvis..
Håper<3 Skrevet 8. august 2013 #35 Skrevet 8. august 2013 Leander og Amalie føler jeg går mye igjen for tiden..
allabarna Skrevet 8. august 2013 #36 Skrevet 8. august 2013 Linnea, Emilie, Emma, Sara, Nora, Sofie, Victoria William, Lukas, Leandr, Jacob, Håkon, Casper, Oliver, Sander
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #37 Skrevet 8. august 2013 Liam, Leander, Leo, Linnea, Emma, Aida Anonymous poster hash: cedad...431
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #38 Skrevet 9. august 2013 er forskjellige oppfatninger av utrykket poppis navn. mange her mener jo at poppis navn er typisk unge mødre navn i negativ forstand. som Chrissander å Nathaniel.. sånne navn som høres finni opp ut. jeg vet godt at Lukas er poppulært nå, men syns virkelig ikke det er et typisk 'unge mødre' navn som disse nevt over:) skjønner?? haha merker jeg har lest mye hva fruene på bim/dib skriver;) hehe.. Nathaniel er minst ett like gammelt navn som Lukas, bare at det har vært mindre brukt i Norge Anonymous poster hash: 3e0f4...951
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå