Gå til innhold

Sur kjerring, eller egoistisk mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjefta på han i morges, og endte opp med å gråte (gjør alltid det når jeg er sint...) han sier det er greit at han ikke FÅR reise, og at han forstår det. MEN han forstår ikke problemet mitt med at det "er lov å spør". Jeg mener at han som voksen mann, bør kunne ta denne avgjørelsen selv, og se selv at dette ikke passer. Slik at jeg ender opp som kona som sier nei. Dette ser han virkelig ikke et problem med! Hadde jeg reist til syden hadde han nok syntes det var greit, da dette ville gitt ham "unnskyldning" til å ta flere turer selv. Det er tydeligvis bare jeg som synes ferien er til HELE familien. Han kan fint få lov til å reise til alpene igjen om en 3-5 års tid, men hvert år, eller annen hvert år synes jeg blir for mye! Jeg trives ikke å være i den rollen der jeg nekter ham, for det føles ut som om jeg tvinger ham til å være hjemme med oss når han heller vil være på tur, og det er en kjip følelse... HI

Anonymous poster hash: f82f4...a78

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sur kjerring vil jeg si, mannen min reiser på en ukes guttetur hvert år han. Såpass må vi damene tåle.går vel med rundt 20.000 på turen hans også.

Anonymous poster hash: 58230...f6e
Skrevet

Egoistisk mann.

Anonymous poster hash: 08568...192

Skrevet

Du må unne partneren din noe, ellers kommer det aldri til å fungere i lengda. Om du ikke klarer det så er det du som er egoistisk. 

Viktig at ting kan gå begge veier.

Anonymous poster hash: 58230...f6e
Skrevet

Kjefta på han i morges, og endte opp med å gråte (gjør alltid det når jeg er sint...) han sier det er greit at han ikke FÅR reise, og at han forstår det. MEN han forstår ikke problemet mitt med at det "er lov å spør". Jeg mener at han som voksen mann, bør kunne ta denne avgjørelsen selv, og se selv at dette ikke passer. Slik at jeg ender opp som kona som sier nei. Dette ser han virkelig ikke et problem med! Hadde jeg reist til syden hadde han nok syntes det var greit, da dette ville gitt ham "unnskyldning" til å ta flere turer selv. Det er tydeligvis bare jeg som synes ferien er til HELE familien. Han kan fint få lov til å reise til alpene igjen om en 3-5 års tid, men hvert år, eller annen hvert år synes jeg blir for mye! Jeg trives ikke å være i den rollen der jeg nekter ham, for det føles ut som om jeg tvinger ham til å være hjemme med oss når han heller vil være på tur, og det er en kjip følelse... HI

Anonymous poster hash: f82f4...a78

Hans frihet er ditt fengsel. Har du fortalt ham dette du skriver her? Det er godt formulert og forholdsvis kortfattet, og skjønner han ikke dette begynner jeg virkelig å lure.

For å være helt ærlig så skjønner jeg ikke helt hvorfor du skal gå hen og få flere barn med denne mannen her. I ditt tilfelle hadde jeg lagt babyplanene på is. Eg får liksom inntrykk av at han synes han skal ha rett til å fortsette sitt glade ungkarsliv med turer og gutta, mens du sitter hjemme og er der i tilfelle han heller vil leke familiefar.

• 1 år senere...
Skrevet

Jeg synes det er litt egoistisk. Min mann er snill og god far men han liker godt og ta seg tid til gutteturer helgeturer ol. Jeg har aldri fri. Men saken er vel heller den at jeg vil han skal prioritere familien litt mer. Ikke bare kose seg alene. Med sine egne lyster hele tiden! Han forstår ikke dette han mener jeg er vanskelig. Og det fører til at vi krangler fordi jeg feks irriterer meg over noe som så lite som at han fikser seg og ordner seg ( noe som er bra ) mn det ligger noe mer bak i det at han har tid til dette liksom mens jeg må ta meg av barn og hjem, mens han har friheten til gå trene og kose seg hver helg osv. Umoden mann !!! Er enig i at man skal få lovt og dyrke egne interesser og alenetid, men hallo hele tiden?! Nei vet du hva.

Anonymous poster hash: 39297...456

Skrevet

Tråden er to år gammel....

Anonymous poster hash: 80e5b...757

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...