Gjest Lagå Skrevet 7. august 2013 #26 Skrevet 7. august 2013 Jeg jobber på kundesenter og kan nesten ikke vente til jeg finner en ny jobb så jeg kommer meg vekk derfra. Er så dritt lei å krangle med folk som ikke betaler regninger osv. Det er jo min skyld at de ikke betaler og abo. blir stengt -.- Heldigvis jobber jeg kun 8-16 pga. barnehage og kanskje en lørdag i mnd. om jeg er uheldig
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #27 Skrevet 7. august 2013 Mannen min jobber i matbutikk, alltid gjort det. Med et mål. Det lønte seg. Årslønn: 2-2.5 millioner Anonymous poster hash: a7e20...adf Da er han nok litt mer en vanlig kassabetjent? Ja, men er i kassen også. Poenget er bare at man ikke nødvendigvis bør tenke så mye annet om personer som jobber i butikk ol, hvor man ikke trenger høyskoleutdanning. Man vet aldri grunnen til at de jobber der. Og noen trives jo bare rett og slett med det:) Anonymous poster hash: a7e20...adf
☆☆☆ Skrevet 7. august 2013 #28 Skrevet 7. august 2013 Tenker ikkje noko spesielt om dei, synes ikkje akkurat det er homogene grupper..
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #29 Skrevet 7. august 2013 Mannen min jobber i matbutikk, alltid gjort det. Med et mål. Det lønte seg. Årslønn: 2-2.5 millioner Anonymous poster hash: a7e20...adf Da er han nok litt mer en vanlig kassabetjent? Ja, men er i kassen også. Poenget er bare at man ikke nødvendigvis bør tenke så mye annet om personer som jobber i butikk ol, hvor man ikke trenger høyskoleutdanning. Man vet aldri grunnen til at de jobber der. Og noen trives jo bare rett og slett med det:) Anonymous poster hash: a7e20...adf Vet at blant annet Kiwi har svært lukrative bonusordninger, hvis man gjør det bra kan man tjene over millionen. Det gjelder jo kun butikksjefene da, men de er jo på "gulvet" de også, i de grønne uniformene. Så er enkelte av disse grønnkledde som tjener svært godt. Er ikke rart de vil fortsette da! Anonymous poster hash: 03e6f...9aa
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #30 Skrevet 7. august 2013 Man tjener mye bedre i en annen kjede, som franchise;) Anonymous poster hash: a7e20...adf
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 7. august 2013 #31 Skrevet 7. august 2013 Om folk som jobber på Kiwi tenker jeg at disse er sterke mennesker! De jobber iallefall! Tapere er de langt ifra. Samme om folk som henter søpla mi. Tenk deg om alle kassaansatte og søppeltømmere, kundesenter ansatte og andre i "taper-jobber" forsvinner. Hvordan skal du da få handlet mat? Hvordan skal du bli kvidt søpla di? Hvor skal du ringe når du har spørsmål/problemer vedr et produkt eller en tjeneste? Jeg jobber selv på et slags kundesenter, og kan ikke akkurat si jeg trives med det. Men det gir penger i kassa, og det trengs når man er voksen og har leilighet, bil og barn. Kunne godt vasket doer også jeg. Det handler om å gjøre det som trengs.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #32 Skrevet 7. august 2013 Man tjener mye bedre i en annen kjede, som franchise;) Anonymous poster hash: a7e20...adf Annen kjede enn? Anonymous poster hash: 03e6f...9aa
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #33 Skrevet 7. august 2013 Enn Kiwi..... Kiwi har ikke så mange franchisetagere. De har mest butikksjefer med bonusordninger. Tjener sikkert godt mange av de også. Men man har akkuratt samme ansvar som en med franchiseavtale. Men sitter som oftest igjen med en mindre del en hva de faktisk kunne tjent som franchise. Anonymous poster hash: a7e20...adf
Rivjernet Skrevet 8. august 2013 #34 Skrevet 8. august 2013 Mannen min jobber i matbutikk, alltid gjort det. Med et mål. Det lønte seg. Årslønn: 2-2.5 millioner Anonymous poster hash: a7e20...adf Da er han nok litt mer en vanlig kassabetjent?Ja, men er i kassen også. Poenget er bare at man ikke nødvendigvis bør tenke så mye annet om personer som jobber i butikk ol, hvor man ikke trenger høyskoleutdanning. Man vet aldri grunnen til at de jobber der. Og noen trives jo bare rett og slett med det:) Anonymous poster hash: a7e20...adf Det er jeg faktisk helt enig med deg i!
Mamalarma Skrevet 8. august 2013 #35 Skrevet 8. august 2013 Tenker ingenting om de. Det er en jobb som alle andre. Ser ikke ned på noen i noen yrker. Ingen er tapere eller vinnere i jobbene sine.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #36 Skrevet 8. august 2013 Har aldri ofret de(t) en tanke -men siden du spør.. FLOTT at de har en jobb å gå til! Flott at de har en jobb som fører til at de er sosialt integrerte, flott at de har en jobb å gå til slik at man føler seg til nytte for samfunnet, er de studenter/elever så er det flott at de er villige til å jobbe ved siden av studiene, flott at dette er mennesker som jobber istedet for å 'NAVe' på skattebetalernes regning, flott at de ikke føler at 'jobben ikke er bra nok for dem' (det er mange norske ungdommer som nekter å jobbe på eksempelvis McD/bananskrelling -ikke bra nok-, så kjedene må hyre inn svensk arbeidskraft). Så da er det vel bra, da! Vi får benytte oss av tjenestene de er med på å tilby og de høster andre goder selv av arbeidet. Hva er det å tenke dårlig om..? Anonymous poster hash: e397a...64b
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #37 Skrevet 8. august 2013 Jeg har lært å ikke dømme de som jobber i butikk, de fleste av disse er studenter, og jeg møter de igjen senere som tannleger, advokater etc. Jeg har en toppstilling og fikk en selger på besøk en gang som skulle presentere produktene sine. Viste seg at det var en som hadde skjelt meg ut i kassen på Rema mens jeg studerte. Du skulle sett ansiktet hans når han kjente meg igjen Men så er jeg fra et lite sted da. Anonymous poster hash: 21b83...53f
Trultemor85 Skrevet 8. august 2013 #38 Skrevet 8. august 2013 Tenker ikke noe spesielt. Glad alle har forskjellige interesser slik at verden går rundt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå