Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #1 Skrevet 7. august 2013 På kundesenter? På treningssenter? På Kiwi? Anonymous poster hash: 18761...986
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #2 Skrevet 7. august 2013 Tapere Anonymous poster hash: c9992...04c
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #3 Skrevet 7. august 2013 Glad det ikke er meg Glad det ikke er meg Kunne sikkert gjort det, men er alt for dårlig betalt ifht hva jeg har nå Anonymous poster hash: c6eba...d5a
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #4 Skrevet 7. august 2013 På kundesenter? Fint at noen orker, må være slitsomt med rare kunder. På treningssenter? Treningsraringer På Kiwi? Glad det ikke er meg, for det er tungt arbeid. Anonymous poster hash: 15a5d...f5c
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #5 Skrevet 7. august 2013 Beundrer dem for pågangsmot og at de har ork. Anonymous poster hash: e674f...704
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 7. august 2013 #6 Skrevet 7. august 2013 Jeg har jobbet på to av de tre stedene og det gjorde jeg fordi jeg trengte en jobb og det var det som var å få. Jeg tenker vel likt om de som om de fleste andre. Godt de har en jobb og håper de trives. Anonymous poster hash: b28ae...640
LittLykkelig Skrevet 7. august 2013 #7 Skrevet 7. august 2013 Tenker at jeg er glad jeg slipper å jobbe kvelder og lørdager
MamsenMedToSmå Skrevet 7. august 2013 #8 Skrevet 7. august 2013 Glad det ikke er meg, men glad for at noen gjør det..
MammantilNurket Skrevet 7. august 2013 #9 Skrevet 7. august 2013 Har gjort de to første, men ikke den siste
Honningmelon Skrevet 7. august 2013 #10 Skrevet 7. august 2013 Jeg tenker at alle må ha en jobb for å få penger til salt i maten og ikke noe mer enn det. Ser hverken opp eller ned på folk etter hva slags jobb de har.
Bustetroll Skrevet 7. august 2013 #11 Skrevet 7. august 2013 Jeg jobbet på treningsstudio.. det var drømmejobben, hadde det bare vært bedre betalt.. Sitte på en stol ved siden av et basseng, løse kryssord og drikke te. Eneste oppgaven jeg hadde, var å passe på at ingen druknet. Samt hjelpe hvis noen lurte på noe da.. Også kunne jeg trene som jeg ville. Så tjohei.. betalt trening og velvære
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #12 Skrevet 7. august 2013 At det primert er studenter eller unge voksne i etableringsfasen som arbeider slike steder. Anonymous poster hash: 9381c...ba0
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #13 Skrevet 7. august 2013 Mannen min jobber i matbutikk, alltid gjort det. Med et mål. Det lønte seg. Årslønn: 2-2.5 millioner Anonymous poster hash: a7e20...adf
MammantilNurket Skrevet 7. august 2013 #14 Skrevet 7. august 2013 Jeg jobbet på treningsstudio.. det var drømmejobben, hadde det bare vært bedre betalt.. Sitte på en stol ved siden av et basseng, løse kryssord og drikke te. Eneste oppgaven jeg hadde, var å passe på at ingen druknet. Samt hjelpe hvis noen lurte på noe da.. Også kunne jeg trene som jeg ville. Så tjohei.. betalt trening og velvære Jeg jobbet som instruktør - veldig motiverende å få betalt for ukens treningsøkter (ikke veldig bra betalt, da)
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #15 Skrevet 7. august 2013 Kunne gjort alt utenom treningssenter... Det er bare ikke meg Anonymous poster hash: 7bbec...a5b
Bustetroll Skrevet 7. august 2013 #16 Skrevet 7. august 2013 Jeg jobbet på treningsstudio.. det var drømmejobben, hadde det bare vært bedre betalt.. Sitte på en stol ved siden av et basseng, løse kryssord og drikke te. Eneste oppgaven jeg hadde, var å passe på at ingen druknet. Samt hjelpe hvis noen lurte på noe da.. Også kunne jeg trene som jeg ville. Så tjohei.. betalt trening og velvære Jeg jobbet som instruktør - veldig motiverende å få betalt for ukens treningsøkter (ikke veldig bra betalt, da) Ikkesant! Hehe. Dette er et lite treningsstudio på montebello da. Bare gamle mennesker og studio/spa i ett. Så veldig rolig behagelig miljø der. Ingen blondier på mølla i bh, eller menn som speiler seg:P
Gjest Emea Skrevet 7. august 2013 #17 Skrevet 7. august 2013 Noen av dere må ha for mye fritid. Det kan da ikke være normalt å tenke noe om alle og en hver. Jeg tenker ikke noe om de som jobber på Kiwi, treningssenter, kundesentere, bloggere, kjendiser, osv.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #18 Skrevet 7. august 2013 Tenker ikke noe spesielt over det. Jeg jobber i sistnevnte, ikke kiwi men en annen kjede. Jeg har en annen utdannelse, men stortrives der jeg jobber og når jeg ikke får noe serlig høyere lønn i det jeg er utdannet til så blir jeg der jeg er. Hadde sluppet helger, men ser ikke på det som noen krise heller. Men der jeg jobber nå så har jeg det veldig kjekt i forhold til det å ha barn, enkelt å bytte vakter om det er planleggingsdager, sykebarn dager er det enkelt å trikse med slik at jeg har mulighet til å være hjemme når de er sånn midt mellom syke og friske. Jeg slipper å levere de for raskt i barnehage og skole for å slippe å spinke og spare på sykebarn dager. Mulighet til å være med på ting som skjer på dagtid i barnehagen og skolen. Jeg tjener også samme som min mann som er sykepleier, så det er jo ikke så dårlig betalt mår du har jobbet der litt. Blir ikke rik, men med fordeler og ulemper så blir jeg der jeg er til ungene er mye større. Så om noen mener jeg har en møkkajobb får de mene det, jeg stortrives og har så jeg klarer meg til livets opphold. Anonymous poster hash: b2683...7d8
PeppaPig Skrevet 7. august 2013 #19 Skrevet 7. august 2013 Har jobbet på kundesenter selv og tenker at jeg er glad det ikke er meg. Ellers tenker jeg ikke noe spesielt.
millemille Skrevet 7. august 2013 #20 Skrevet 7. august 2013 Glad for at noen gjør det så slipper jeg
Katapult Skrevet 7. august 2013 #21 Skrevet 7. august 2013 Hva skal jeg tenke? Så fint at folk jobber...
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #22 Skrevet 7. august 2013 At de er studenter, i tyveårene eller om de er eldre: aldri orket å ta en utdannelse. Anonymous poster hash: 2e2e2...a23
Rivjernet Skrevet 7. august 2013 #23 Skrevet 7. august 2013 Mannen min jobber i matbutikk, alltid gjort det. Med et mål. Det lønte seg. Årslønn: 2-2.5 millioner Anonymous poster hash: a7e20...adf Da er han nok litt mer en vanlig kassabetjent?
Husbygger Skrevet 7. august 2013 #24 Skrevet 7. august 2013 Har jobbet på kundesenter selv, sluttet for 8 mnd siden å jeg begynner å næærme meg 40 år. Har utdannelse å sluttet fordi jeg fikk jobb som passet utdannelsen min (+ at jeg steig 100 000 i året). Tar meg i å savne kundesemteret rett som det er. Det var veldig mange unge der, mem det var også ett veldig godt arbeids miljø. Alltid noen å snakke med å alltid noen å spørre om hjelp hvis vi trengte det. Men så var det de sure kundene da, de savner jeg ikke. Men det var heldigvis noen veldig hyggelige kunder også å de redda dagene mine rett som det var ;-)
*Yuna* Skrevet 7. august 2013 #25 Skrevet 7. august 2013 At de har god tålmodighet og at de er flinke som orker/vil ha en slik jobb De som jobber på treningssenter syns jeg er spreke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå