Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #26 Skrevet 7. august 2013 Have fun! Har også hatt endel trekanter, men nå kunne jeg ikke tenkt å dele mannen min... (eller omvendt) Anonymous poster hash: 1373b...ea7
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #27 Skrevet 7. august 2013 Æsj, helt urolig hva folk får seg til å gjøre. Jeg ser for meg apekatter som kn_ller på alt som er, uten en tanke i hodet. Dyrisk og motbydelig. Stakkars barn. Anonymous poster hash: 652df...581
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #28 Skrevet 7. august 2013 Mye sære folk, er jo ikke noe unormal med dette kos deg Anonymous poster hash: f4013...e0a
Gjest Vicky Pollard Skrevet 7. august 2013 #29 Skrevet 7. august 2013 Djees, nå føler jeg meg passe konservativ og gammel med ett.... Jaja, kos dere da, unger
Young&coolmama;) Skrevet 7. august 2013 #30 Skrevet 7. august 2013 Flott flott, du er heldig:) jeg digger sånt! Men typen vil ikke dele med andre menn desverre, ikke andre damer heller siden jeg er bi, sjalu fyr:( Men temmelig greit å bli bundet og brukt av bare han også<3 Kos deg!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #31 Skrevet 7. august 2013 Heldig du er!! Skulle gjerne gjort noe sånt jeg også!! Anonymous poster hash: 720f6...061
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #32 Skrevet 7. august 2013 Å så deilig :-))) gled deg! Anonymous poster hash: 15122...ce8
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #33 Skrevet 7. august 2013 Koselig å se at flere er enige med meg her Ingen kan like alt HI Anonymous poster hash: affc8...4c0
Gjest yrild Skrevet 7. august 2013 #34 Skrevet 7. august 2013 Heldiggris :-) her er det litt kjedelig på sexfronten for tiden og mannen min ville aldri gått med på noe sånt...
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 7. august 2013 #35 Skrevet 7. august 2013 Flott flott, du er heldig:) jeg digger sånt! Men typen vil ikke dele med andre menn desverre, ikke andre damer heller siden jeg er bi, sjalu fyr:( Men temmelig greit å bli bundet og brukt av bare han også<3 Kos deg! Man er da ikke sjalu fordi man ikke vil dele partneren sin med andre? Vil tro at det er mer vanlig å IKKE ha åpent forhold og trekanter enn å ha det. Jeg blander meg ikke i andres sexliv, men å kalle noen SJALU bare fordi de ikke tolererer sex med andre er helt bak mål.
nasse nøffen Skrevet 7. august 2013 #36 Skrevet 7. august 2013 eh... ja, han må elske deg innmari høyt, når han blir opphisset av å dele deg med en kompis For et tåpelig svar. Vil det si at alle som liker partnerbytte, swinging og sånt ikke elsker partneren sin? Anonymous poster hash: 3474b...dbe ja det mener jeg... Jeg tror ikke de som ønsker dele partneren sin med andre , elsker det mennesket nok... For henne er det jo en ting, men at han skal se henne nyte sex med hans venn, ja da mener jeg at ikke han elsker henne nok
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #37 Skrevet 7. august 2013 eh... ja, han må elske deg innmari høyt, når han blir opphisset av å dele deg med en kompis For et tåpelig svar. Vil det si at alle som liker partnerbytte, swinging og sånt ikke elsker partneren sin? Anonymous poster hash: 3474b...dbe ja det mener jeg... Jeg tror ikke de som ønsker dele partneren sin med andre , elsker det mennesket nok... For henne er det jo en ting, men at han skal se henne nyte sex med hans venn, ja da mener jeg at ikke han elsker henne nok Enig! Sender man også mannen avgårde for å knu-le en venninne så er man enten syk i hodet, eller følelseskald. Anonymous poster hash: 652df...581
nasse nøffen Skrevet 7. august 2013 #38 Skrevet 7. august 2013 eh... ja, han må elske deg innmari høyt, når han blir opphisset av å dele deg med en kompis For et tåpelig svar. Vil det si at alle som liker partnerbytte, swinging og sånt ikke elsker partneren sin? Anonymous poster hash: 3474b...dbe ja det mener jeg... Jeg tror ikke de som ønsker dele partneren sin med andre , elsker det mennesket nok... For henne er det jo en ting, men at han skal se henne nyte sex med hans venn, ja da mener jeg at ikke han elsker henne nok Enig! Sender man også mannen avgårde for å knu-le en venninne så er man enten syk i hodet, eller følelseskald. Anonymous poster hash: 652df...581 ja, eller ikke elsker det mennesket slik jeg og kanskje du elsker din partner.. Å jeg er ikke prippen. Jeg har også hatt sex med en jente, og to menn... Men da var jeg singel.. Kunne aldri aldri aldri delt mannen min men andre...
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #39 Skrevet 7. august 2013 Det har da ingenting med å være kald eller å ikke elske den andre parten å gjøre!Nr. 36 er så vidt inne på det, men tar feil likevel. Det handler om nytelse, lek og nytelse! Jeg NYTER å se mannen min knulle en annen, fordi de nyter det begge to! Det samme gjelder andre veien. Vi er gode med hverandre og det er ikke ekkelt på noen måte.Helt ok at andre ikke vil gjøre det samme osv, men å dra inn ting som homo, bifil, ikke elsker hverandre osv. blir for dumt. Jeg elsker å spise en god biff, men jeg ville ikke spist biff hver dag resten av livet av den grunn HI Anonymous poster hash: affc8...4c0
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #40 Skrevet 7. august 2013 At dere greier! Hadde trekant en gang med to menn, motbydelig og feil. Var en for mye i rommet. Kunne aldri hatt sex med flere enn min samboer. Men så er vi heldigvis forskjellige da. Anonymous poster hash: 6fde4...273
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #41 Skrevet 8. august 2013 eh... ja, han må elske deg innmari høyt, når han blir opphisset av å dele deg med en kompis For et tåpelig svar. Vil det si at alle som liker partnerbytte, swinging og sånt ikke elsker partneren sin? Anonymous poster hash: 3474b...dbe ja det mener jeg... Jeg tror ikke de som ønsker dele partneren sin med andre , elsker det mennesket nok... For henne er det jo en ting, men at han skal se henne nyte sex med hans venn, ja da mener jeg at ikke han elsker henne nok Jøsses, snakk om å ikke kunne se andre syn på verden enn sitt eget. Du tror altså at måten du føler det på rundt dette er gjengs for absolutt alle andre? Sneversynt. Anonymous poster hash: 3474b...dbe
nasse nøffen Skrevet 8. august 2013 #42 Skrevet 8. august 2013 eh... ja, han må elske deg innmari høyt, når han blir opphisset av å dele deg med en kompis For et tåpelig svar. Vil det si at alle som liker partnerbytte, swinging og sånt ikke elsker partneren sin? Anonymous poster hash: 3474b...dbe ja det mener jeg... Jeg tror ikke de som ønsker dele partneren sin med andre , elsker det mennesket nok... For henne er det jo en ting, men at han skal se henne nyte sex med hans venn, ja da mener jeg at ikke han elsker henne nok Jøsses, snakk om å ikke kunne se andre syn på verden enn sitt eget. Du tror altså at måten du føler det på rundt dette er gjengs for absolutt alle andre? Sneversynt. Anonymous poster hash: 3474b...dbe da er jo du like sneversynt da, som mener jeg har feil.... jeg mener at de som driver med denne hobbyen, om man kan kalle det noe sånt, ikke har kjent på ekte kjærlighet. Det er ett fåtall som gjør dette, ja jeg vet det er mange, men opp mot alle som ikke gjør det er det ikke mange. Derfor tror jeg, at de som gjør dette ikke elsker partneren sin på måten jeg elsker min. Og det kan ingen motbevise ( eller bevise såklart) Samme for meg, folk får bare kose seg,.. dette er min mening, og du kan ha din=)
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #43 Skrevet 8. august 2013 Heldig du, HI:) Hvordan gikk dere frem når dere skulle forsøke dette første gang? Jeg leker med tanken, og mannen og jeg har snakket om det, så hadde vært spennende i prøve:) Anonymous poster hash: 0a69a...509
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #44 Skrevet 8. august 2013 eh... ja, han må elske deg innmari høyt, når han blir opphisset av å dele deg med en kompis For et tåpelig svar. Vil det si at alle som liker partnerbytte, swinging og sånt ikke elsker partneren sin? Anonymous poster hash: 3474b...dbe ja det mener jeg... Jeg tror ikke de som ønsker dele partneren sin med andre , elsker det mennesket nok... For henne er det jo en ting, men at han skal se henne nyte sex med hans venn, ja da mener jeg at ikke han elsker henne nok Jøsses, snakk om å ikke kunne se andre syn på verden enn sitt eget. Du tror altså at måten du føler det på rundt dette er gjengs for absolutt alle andre? Sneversynt. Anonymous poster hash: 3474b...dbe da er jo du like sneversynt da, som mener jeg har feil.... jeg mener at de som driver med denne hobbyen, om man kan kalle det noe sånt, ikke har kjent på ekte kjærlighet. Det er ett fåtall som gjør dette, ja jeg vet det er mange, men opp mot alle som ikke gjør det er det ikke mange. Derfor tror jeg, at de som gjør dette ikke elsker partneren sin på måten jeg elsker min. Og det kan ingen motbevise ( eller bevise såklart) Samme for meg, folk får bare kose seg,.. dette er min mening, og du kan ha din=) Så dersom jeg mener at alle er forskjellige og at det ikke går an å sette i bås og si at "sånn er det og det er allmenngyldig", så er jeg altså like sneversynt som deg? Vet du i det hele tatt hva det å være sneversynt betyr? Anonymous poster hash: 3474b...dbe
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #45 Skrevet 8. august 2013 Sikkert et veldig bra forhold siden du snoker på tlf hans. Anonymous poster hash: 98ea9...55e
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #47 Skrevet 8. august 2013 eh... ja, han må elske deg innmari høyt, når han blir opphisset av å dele deg med en kompis For et tåpelig svar. Vil det si at alle som liker partnerbytte, swinging og sånt ikke elsker partneren sin? Anonymous poster hash: 3474b...dbe ja det mener jeg... Jeg tror ikke de som ønsker dele partneren sin med andre , elsker det mennesket nok... For henne er det jo en ting, men at han skal se henne nyte sex med hans venn, ja da mener jeg at ikke han elsker henne nok Jøsses, snakk om å ikke kunne se andre syn på verden enn sitt eget. Du tror altså at måten du føler det på rundt dette er gjengs for absolutt alle andre? Sneversynt. Anonymous poster hash: 3474b...dbe da er jo du like sneversynt da, som mener jeg har feil.... jeg mener at de som driver med denne hobbyen, om man kan kalle det noe sånt, ikke har kjent på ekte kjærlighet. Det er ett fåtall som gjør dette, ja jeg vet det er mange, men opp mot alle som ikke gjør det er det ikke mange. Derfor tror jeg, at de som gjør dette ikke elsker partneren sin på måten jeg elsker min. Og det kan ingen motbevise ( eller bevise såklart) Samme for meg, folk får bare kose seg,.. dette er min mening, og du kan ha din=) Jeg er helt enig med deg anonym og har alltid tenkt det samme om swingers osv. Da elsker du ikke partneren din så høyt som vi som ikke deler dem med andre!! Bra det finnes flere vettuge personer der ute, støtter deg i denne!! Anonymous poster hash: 72bf4...1ed
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #48 Skrevet 8. august 2013 eh... ja, han må elske deg innmari høyt, når han blir opphisset av å dele deg med en kompis For et tåpelig svar. Vil det si at alle som liker partnerbytte, swinging og sånt ikke elsker partneren sin? Anonymous poster hash: 3474b...dbe ja det mener jeg... Jeg tror ikke de som ønsker dele partneren sin med andre , elsker det mennesket nok... For henne er det jo en ting, men at han skal se henne nyte sex med hans venn, ja da mener jeg at ikke han elsker henne nok Jøsses, snakk om å ikke kunne se andre syn på verden enn sitt eget. Du tror altså at måten du føler det på rundt dette er gjengs for absolutt alle andre? Sneversynt. Anonymous poster hash: 3474b...dbe da er jo du like sneversynt da, som mener jeg har feil.... jeg mener at de som driver med denne hobbyen, om man kan kalle det noe sånt, ikke har kjent på ekte kjærlighet. Det er ett fåtall som gjør dette, ja jeg vet det er mange, men opp mot alle som ikke gjør det er det ikke mange. Derfor tror jeg, at de som gjør dette ikke elsker partneren sin på måten jeg elsker min. Og det kan ingen motbevise ( eller bevise såklart) Samme for meg, folk får bare kose seg,.. dette er min mening, og du kan ha din=) Jeg er helt enig med deg anonym og har alltid tenkt det samme om swingers osv. Da elsker du ikke partneren din så høyt som vi som ikke deler dem med andre!! Bra det finnes flere vettuge personer der ute, støtter deg i denne!! Anonymous poster hash: 72bf4...1ed Nå er det vel ikke jeg som er anonym som forfekter det forkvaklede synet. Det er godeste Nasse Nøff. Anonymous poster hash: 3474b...dbe
nasse nøffen Skrevet 8. august 2013 #49 Skrevet 8. august 2013 eh... ja, han må elske deg innmari høyt, når han blir opphisset av å dele deg med en kompis For et tåpelig svar. Vil det si at alle som liker partnerbytte, swinging og sånt ikke elsker partneren sin? Anonymous poster hash: 3474b...dbe ja det mener jeg... Jeg tror ikke de som ønsker dele partneren sin med andre , elsker det mennesket nok... For henne er det jo en ting, men at han skal se henne nyte sex med hans venn, ja da mener jeg at ikke han elsker henne nok Jøsses, snakk om å ikke kunne se andre syn på verden enn sitt eget. Du tror altså at måten du føler det på rundt dette er gjengs for absolutt alle andre? Sneversynt. Anonymous poster hash: 3474b...dbe da er jo du like sneversynt da, som mener jeg har feil.... jeg mener at de som driver med denne hobbyen, om man kan kalle det noe sånt, ikke har kjent på ekte kjærlighet. Det er ett fåtall som gjør dette, ja jeg vet det er mange, men opp mot alle som ikke gjør det er det ikke mange. Derfor tror jeg, at de som gjør dette ikke elsker partneren sin på måten jeg elsker min. Og det kan ingen motbevise ( eller bevise såklart) Samme for meg, folk får bare kose seg,.. dette er min mening, og du kan ha din=) Jeg er helt enig med deg anonym og har alltid tenkt det samme om swingers osv. Da elsker du ikke partneren din så høyt som vi som ikke deler dem med andre!! Bra det finnes flere vettuge personer der ute, støtter deg i denne!! Anonymous poster hash: 72bf4...1ed Nå er det vel ikke jeg som er anonym som forfekter det forkvaklede synet. Det er godeste Nasse Nøff. Anonymous poster hash: 3474b...dbe yes det er meg det... Forvaklede syn.. hehehe... så at man ikke liker se sin mann knulle en annen dame, eller mannen min skal måtte se kameraten hans knulle meg, så er JEG forvaklet og sneversynt... haha...... ja, da tror jeg jammen det er dere som har misforstått hva livet dreier seg om
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #50 Skrevet 8. august 2013 Kult. Så kona til kompisen synes det er helt ok at han ligger med en venninne. Sprekt! Anonymous poster hash: 8dc91...831
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå