Gå til innhold

Snoka på mannens mobil! :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Der fant jeg følgende melding som han hadde sendt bestekompisen:
"*** (altså meg) skal på vin og jentekveld på fredag. Hvis jeg får ordnet barnefri kan vi binde og bruke henne som vi vil når hun kommer hjem ;) Er du med denne gangen også? "

Har ikke sagt noe om at jeg har lest meldingen, men sliter med å holde meg! Jeg har bare ringt han på jobb og sagt at besteforeldrene lurte på om de kunne være barnevakt i helgen... :P GLEDER MEG!

Anonymous poster hash: affc8...4c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eh... ja, han må elske deg innmari høyt, når han blir opphisset av å dele deg med en kompis

Skrevet

Denne gangen også, dere har med andre ord gjort det før :P

Anonymous poster hash: 6627d...28d

Skrevet

Heldige du!;-)

Anonymous poster hash: dd5fb...5f5

Skrevet

Nå følte jeg meg plutselig prippen... Ugg!!!

Hva om det ikke er deg de mener da?

Anonymous poster hash: 43bfa...984

Skrevet

Det er meg de mener, jeg har vært med på dette før, men da har jeg vært med på å planlegge det ;) Men jeg har sagt til mannen min flere ganger at jeg håper de en dag gjør det uten at jeg vet om det, type bind for øynene og full overraskelse! Selv om jeg vet om det nå pga. meldingen regner jeg med at det blir bra :D

HI

Skrevet

eh... ja, han må elske deg innmari høyt, når han blir opphisset av å dele deg med en kompis

For et tåpelig svar. Vil det si at alle som liker partnerbytte, swinging og sånt ikke elsker partneren sin? 

Anonymous poster hash: 3474b...dbe

Skrevet

Jiha, jo galere, jo bedre! 8-)

Hva svarte kameraten da?

Anonymous poster hash: c361e...db4

Skrevet

Tenker det at mannen din er homo jeg ;)

Anonymous poster hash: 7499b...b40

Skrevet

Hvordan blir man homo av å knulle damer??

Skrevet

ÆSJ GLAD D IKKE ER MITT LIV!!! :(

Anonymous poster hash: aa88f...706

Skrevet

Ååååååokææææi.

Allt folk føler for å dele her inne.

Anonymous poster hash: 2af3e...66e
Skrevet

Hva er det med mange av dere på denne tråden? HI uttrykker glede over dette, det er noe både hun og mannen tenner på og det er ikke noe galt på noen som helst måte. Likevel må man øse ut av seg at mannen sikkert er homo, at han ikke elsker henne og at det er ekkelt. 

Sex som dette er ikke for alle, men må man virkelig uttrykke sin avsky over dette på denne måten? Det er fullt lovlig, det skader ingen og de som er med er samtykkende. 

Grow up!

Skrevet

Takk #14!
Jaja, så er det kanskje oversharing å skrive det her, men jeg ble glad, og vet av tidligere tråder at det er MANGE her inne og overalt ellers som driver med dette!

Tror mange av de som har svart i denne tråden ville fått et realt sjokk om de visste hvor mange som driver med dette, swinger osv. Dere har garantert noen i omgangskretsen deres! :D

Til dere som er bekymret for vårt forhold: Dette med swinging er noe vi har drevet med i ca. 6 år, og vi har vært gift i 10 av de. Vi har det veldig bra sammen, også alene. Men for meg og han er knulling nettopp knulling, og når jeg er kåt vil jeg tas, ikke koses og kjeles med. Slik "vanilje" får jeg dekket behovet for gjennom hverdagslig kos når vi to er sammen. 

#9: Kompisen sa så klart ja ;)

HI

Skrevet

Har dere drevet med dette i 6 år og vært gift i 10 av de??? Hmms...

Anonymous poster hash: cf1d2...fb0

Skrevet

Lucky you :-D

Anonymous poster hash: dd7d9...be9

Skrevet

HAHA, mente at vi har vært gift i 10 og drevet med dette i 6 år :P

HI

Skrevet

Men hva svarte bestekompisen hans lurer jeg på da? Trist hvis du drar tidlig hjem fra jentekveld og har forbedredt deg på full pakke i begge ender og det viser seg at kompisen hans hadde andre planer.

Hyggelig at dette fungerer for dere, men jeg tenker jo også litt på ungene deres oppi det hele. Hva om bestekompisen forteller det til noen som forteller det til noen som igjen på et tidspunkt sørger for at barna dine i ungdomsskolealder får vite at foreldrene deres "avviker litt fra normalen" hva sex angår.

Jeg tror seriøst jeg hadde gått i dekning og blitt der hvis jeg hadde fått vite noe sånt om mine.

Skrevet

Takk #14!

Jaja, så er det kanskje oversharing å skrive det her, men jeg ble glad, og vet av tidligere tråder at det er MANGE her inne og overalt ellers som driver med dette!

Tror mange av de som har svart i denne tråden ville fått et realt sjokk om de visste hvor mange som driver med dette, swinger osv. Dere har garantert noen i omgangskretsen deres! :D

Til dere som er bekymret for vårt forhold: Dette med swinging er noe vi har drevet med i ca. 6 år, og vi har vært gift i 10 av de. Vi har det veldig bra sammen, også alene. Men for meg og han er knulling nettopp knulling, og når jeg er kåt vil jeg tas, ikke koses og kjeles med. Slik "vanilje" får jeg dekket behovet for gjennom hverdagslig kos når vi to er sammen.

#9: Kompisen sa så klart ja ;)

HI

Tenkte meg nesten det ut i fra gleden din ;)

Tenkte mer på hvordan han svarte på en så "grov" tekst?

"Ok", lizzm? ;)

Anonymous poster hash: c361e...db4

Skrevet

Men hva gjør de med deg, da? Har dere avtalt spillereglene på forhånd eller finner de bare på underveis? Kan de komme trekkende med en diger dildo, liksom, uten at du har godkjent eller begynne å slå deg på rumpa? Gjør de ting med hverandre eller bare med deg? Hvordan har dere kommet frem til hva de får lov til?

Anonymous poster hash: 14ef1...dbc

Skrevet

For å gå litt dypere inn i dette #19, så forstår jeg hva du mener med ungene og at de skal skjermes for dette! Vi gjør ALDRI slike ting når barna er hjemme. De er alltid på overnatting når vi har flere her!
Taushet kan man aldri være sikker på, men jeg tror og håper at vi klarer å se an hvem vi leker med.

Ang. denne kompisen så har han også en kone. Noen ganger leker vi alle fire sammen, noen ganger er mannen hennes her eller mannen min hos de og er med på å gi henne samme behandling som jeg forhåpentligvis har i vente på fredag :P Andre drar til kompisen for å se film, her har vi litt andre "fritidsaktiviteter"....  De har også barn, og jeg vet at de heller ikke slenger med leppa om dette.
Samtidig må jeg si at de fleste tar dette veldig ok. For et par år siden møtte jeg læreren til datteren min og mannen hennes på swingersklubb. Vi nikket til hverandre og smilte, og det har aldri blitt nevnt med et ord siden. Hun vil nok at dette skal være like hemmelig som jeg vil det skal være;) V

Svaret på sms'en var: Stiller alltid opp for en kompis! Skal høre med *** (kona) når hun kommer fra jobb! :D
Senere på kvelden skrev han at det var i orden for henne, og at han gledet seg da det var lenge siden sist ;)

HI

Skrevet

Men hva gjør de med deg, da? Har dere avtalt spillereglene på forhånd eller finner de bare på underveis? Kan de komme trekkende med en diger dildo, liksom, uten at du har godkjent eller begynne å slå deg på rumpa? Gjør de ting med hverandre eller bare med deg? Hvordan har dere kommet frem til hva de får lov til?

Anonymous poster hash: [acronym=Full hash: 1

4ef1d14221419e9d03669d3b64cedbc] 14ef1...dbc [/acronym]

Det blir som sex alene med mannen min, bare at det er en til der ;)

Nei, de ville aldri gjort noe de ikke kan stå for dagen etter eller noe de vet jeg ikke vil. Vi omgås ellers i hverdagen i helt normale settinger som barneburdag og grillfest med flere venner, så vi må klare å se hverandre i øynene etterpå.

Jeg har alltid hatt ønske om å leke med flere samtidig, men vært veldig flau over det. Det var en laaang prosess før jeg fortalte mannen min det, og jeg ble veldig flau når vi snakket om det.Første gangen var med en ekstra dame, noe jeg liker veldig godt. når det er en ekstra mann rører de to aldri hverandre seksuelt, og har heller ingen interesse av det. 

Jeg setter grensene, og de må forholde seg til det! Jeg kysser ikke den andre mannen, men ekstra dame kysser både jeg og mannen min hvis vi føler  for det. Jeg vil ikke bli tatt bilder av, og de må respektere kodeordene hvis jeg sier de. Det er så enkelt som at GULT betyr at de skal ta det rolig, og rød betyr stopp umiddelbart! Jeg har dog aldri hatt behov for å si rød!

Utover det må de gjøre som de ønsker ;)

HI

Skrevet

Når man er veldig giret på kameraten som er med ;) Høres utrolig kjent ut nemlig...

Hvordan blir man homo av å knulle damer??

Anonymous poster hash: 7499b...b40

Skrevet

Haha, min mann er ikke interessert i de mennene som er med oss. Han liker å se at de tar meg, og er med på DP, men utover det er de ikke nær hverandre. Damene vi leker med derimot, da tar han for seg!! :D

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...