Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #26 Skrevet 6. august 2013 Blodslim og korsryggen verket. Så kom menssmertene men svake. Varte fra morgning til ca kl 6 om kvelden så ble det stille. Fra rundt 10 kom smertene igjen men litt mer ubehagelig og regelmessig. Dro til sykehuset 5 om morgningen og fødte 2 timer etterpå. Dro litt seint fordi smertene var for milde til å kunne være ekte rier, trodde det var bare kynnere. Anonymous poster hash: 250a4...664
santhe Skrevet 6. august 2013 #27 Skrevet 6. august 2013 Vannet gikk. Riene startet ca 20 min etter og lillegutt var ute 4 timer og 20 minutter etter vannet gikk
May the force be with you Skrevet 7. august 2013 #28 Skrevet 7. august 2013 Med nr.1 så gikk vannet og riene kom, 12 timer etterpå så var han ute:) Med nr.2 så fikk jeg kynnere (ikke verre enn de jeg hadde hatt i sv.sk.), vannet gikk og vi reiste til sykehuset for å sjekke hvordan det lå an:) ..da vi kom til sykehuset (etter 10 min. Kjøring,) var hodet til babyen på tur ut:) (det var da en merkelig følelse å få babyen på brystet, jeg følte jo at jeg ikke hadde født enda:) ).
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 7. august 2013 #29 Skrevet 7. august 2013 Nr 1 startet med svake rier uten forvarsel. De bygget seg opp gjennom natten og endte i baby neste dag. Nr 2 begynte med rier en morgen, dro til sykehuset nesten med en gang, og hun ble født noen timer senere. Denne gangen hadde jeg lurerier noen ganger på forhånd og masse kynnere gjennom hele svangerskapet. Ingen spesielle tegn før fødselen var i gang på ordentlig. Nr 3 greide ikke å lure meg like mye. Jeg kjente med en gang når det var rier og ikke kynnere. Hadde en tegningsblødning to-tre dager før, og en kjempeblødning under de første riene. Nå sitter jeg jammen og lurer på om riene er i gang for fjerde gang... Vi får se! Jeg har aldri sett noen slimpropp, og vannet er tatt på sykehuset ved ca 7cm åpning alle gangene.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #30 Skrevet 7. august 2013 Første: Begynte med rier. Jeg trodde det bare var kynnere for de var ikke så vond som jeg hadde forestilt meg vannet gikk på 4 cm. Ble styrtfødsel brukte ca en time fra 4 cm til barnet ble født som stjernekikker, fødte på 8 cm. Andre: BAM!! Rett på hevvy shit med en gang! Ambulanse til sykehuset og ti min etter var lille ute. Vannet gikk på 9 cm. Fødte på 10 cm denne gang og fra første ri til ungen var ute brukte jeg rett over en time. Anonymous poster hash: d7cce...279
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #31 Skrevet 7. august 2013 Med første begynte det rett på rier, med andre murringer som gikk over til rier, og tredje gang gikk vannet. Anonymous poster hash: 02d69...dfd
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #32 Skrevet 7. august 2013 Slimproppen gikk, så vannet, så kom riene. Gikk slag i slag. Var første barnet.. Anonymous poster hash: fa6e0...28e
Englenemine Skrevet 7. august 2013 #33 Skrevet 7. august 2013 Proppen gikk på natta og da starta riene. Vannet ble tatt kvelden etter på føden. Ble født 25 timer etter riene starta. Neste barn gikk vannet på natta og da starta riene , ble født 3 timer etter. Intens og kjapp. Riene starta med max 1 min mellom så måtte haste til sykehus. Hadde 3-4 cm åpning på kontroll hos jordmora en uke før, hadde masse kynnere i par mnd før fødsel og flere ganger jeg var usikker på om ting var igang. Men det var vel de cm åpning som jobba i forkant?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #34 Skrevet 7. august 2013 Små svake rier. Dro på sykehuset. Vannet ble tatt under begge fødslene for å sette fart i sakene da jeg var meget utålmodig:P Anonymous poster hash: 55a1f...d7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå