Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #26 Skrevet 5. august 2013 Dritt-eier ja. Hvis man ikke har peiling på katt så burde man ikke skaffe seg katt Anonymous poster hash: 671a2...80e
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #27 Skrevet 5. august 2013 Dritt-eier ja. Hvis man ikke har peiling på katt så burde man ikke skaffe seg katt Anonymous poster hash: 671a2...80e Kan ikke du ta deg en bolle og gå tilbake til Se&Hør?! Slike svar er da totalt unødvendig, ute av kontekst og helt ubrukelige... HI har hatt katter gjennom hele oppveksten, hun bor landlig til slik at katten kan ferdes både ute og inne, hun har en hannkatt som er rolig og kjælen og hun har prøvd å gi hunnkatten så mange sjanser som mulig iflt aggresivitet. Hun har vært hos dyrlege for å sjekke fysiske skader, og dyrlegen har ikke funnet noe. Hva MER skal hun gjøre? Jeg hadde en skogskatt som var semivill som barn, vi kastrerte ham aldri, da han ikke var helt "vår", han var helst sin egen, men vi fikk lov til å kose med ham og leke med ham når han ville, i gjengjeld fikk han mat og husly. Å ta med han i bil ville vel gitt han traumer for livet, så dyrlegen måtte komme til oss hvis det var noe, heldigvis skjedde det kun en gang at vi trengte dyrlegen, han hadde sloss med en skjære som skulle ta en yngre katt i nabolaget og hadde fått et par kutt. Dyrlegen sa at han var en sunn og frisk katt, men at vi aldri kunne anse ham om en "kosepus". Noen katter er bare sånn, de er sine egne, og de aksepterer mennesker, men er langt fra hunder! Anonymous poster hash: d1069...822
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #28 Skrevet 5. august 2013 At man har hatt katt hele livet betyr ikke at man har peiling Anonymous poster hash: 671a2...80e
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #29 Skrevet 5. august 2013 Katten har vært hos dyrlegen tidligere, og det er ikke noe som feiler den. Den har alltid vært rar, og hatt en lav terskel for det meste. Vi har ikke prøvd å presse katten til å kose eller lignende. Vi er klar over at katter har forskjellig temprament, men dette er ikke normalt. Jeg har og vært inne på tanken på at katten kanskje ikke hadde det godt de første 6mnd hos annen eier, men jeg ville trodd det ville vært en forbedring i løpet av over fire år, men det har det dessverre ikke blitt. Og om katten ikke hadde hatt en slik utvikling hadde jeg ikke hatt et problem med at hun ikke vil koses heller. Men jeg kan ikke ha en katt som angriper uprovosert på denne måten. Har fått tak i tlf nr til en i dyrebeskyttelsen her og prøver å få tak i henne. Om vi må avlive pusen så er det selvfølgelig ikke noe vi gjør selv, det går vi til veterinær med. Takk for masse svar Anonymous poster hash: 8b937...b68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå