SophiesMum<3 Skrevet 5. august 2013 #26 Skrevet 5. august 2013 Hadde jeg hatt 3000,- for hånden, så hadde jeg nok klikket hjem en slik pose jeg også :-) Dersom du har penger til det, så kan du vel kjøpe den :-)
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #27 Skrevet 6. august 2013 Ungen har ingen nytte eller glede av posen, men du kan jo like godt kjøpe den posen, til deg selv, som for eksempel en ny jakke du sikkert heller ikke trenger. Anonymous poster hash: a486e...138
Gjest lemon-aid Skrevet 6. august 2013 #28 Skrevet 6. august 2013 Hvorfor ikke? Hvis du virkelig har lyst på, så gjør du det ;-) risarosa er nydelige..
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #29 Skrevet 6. august 2013 RisaRosa vognposene er jo kjempelekre! Hvem kunne ikke ønske seg en sånn;-) Men de koster 3000 gjør de ikke? Jeg også venter januarbarn og kunne gjerne tenkt meg en sånn, men har odenwalder fra førstemann. Vet ikke hvor lenge de fra risarosa kan brukes eller om de varer kun første året? Også tror jeg ikke jeg hadde levert m den i bhg etterhvert:-/ Hadde jeg fått høstbarn så hadde jeg vurdert det i større grad da den kunne blitt brukt fra sept/okt.. Men på den annen side- man får garantert solgt den igjen, eller så kan man jo spare den til barnebarna;-) Ang langhåret lammeskinnsposen- det går vel an å legge et putetrekk eller gulpeklut under hodet? Lykke til med valgets kval;-)Anonymous poster hash: 26a4b...dc9 De kan brukes i ca to år Kan du legge ut bilde av hvordan de ser ut i tvillingvogn? Har lyst å kjøpe til broren min som venter tvillinger, så hadde vært gøy å se. Anonymous poster hash: d715d...887 En helt annen diskusjon, men : Kjøper du virkelig gave til 6000 kr til din brors babyer ? Anonymous poster hash: 9d1c7...27b Ja, det gjør jeg. Anonymous poster hash: d715d...887
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå