Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #26 Skrevet 5. august 2013 Joda, men nå er de begge foreldre. En barnehageplass er billig i dag, man får fradag på skatten på toppen, så koster ikke stort å ha. Hvordan man bruker plassen er opp til hver enkelt. Jeg er ufør, har en kronisk sykdom som gjør at jeg er skikkelig dårlig innimellom, men så har jeg fine dager også av og til, et sted midt i mellom til vanlig. De værste dagene må mannen levere å hente, da er jeg sengeliggende, da er det barnehage fra kl 7-16, de gode dagene tar jeg dem fri hvis det ikke er annet jeg må gjøre, de vanlige dagene så leverer jeg dem kl 9.30 og henter kl 14. De stortrives i barnehagen. Beste alderen å starte er etter det vi har erfart rundt 1 1/2år, et av barna begynte som 2 1/2åring, var mye mer hyl og skrik da. Anonymous poster hash: 58b0f...3a0
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #27 Skrevet 5. august 2013 Ps, forresten meg som angret på at vi ikke skaffet barnehageplass før vi fikk nr 2. Anonymous poster hash: 58b0f...3a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå