Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #26 Skrevet 4. august 2013 Høres grååådig mistenkelig ut! Tviler på at han er noe å samle på Hva tenkte du ang mistenkelig? :S Ja, er det jeg tenker på nå. Han er tross alt 33 år. Anonymous poster hash: 95cb4...84a
Poetika med K Skrevet 4. august 2013 #27 Skrevet 4. august 2013 Høres merkelig ut. Men da ser vel ikke han stort til barnet heller da? Ville aldri innledet et seriøst forhold med en mann som har barn som han ikke ser eller stiller opp for. Nei, han har ingen samvær. Han sier at dette er et seriøst forhold, men vi må ta det litt sakte bare, pga barnet han ikke stiller opp for. Jeg vet ikke, forstår ingenting lenger jeg nå. Anonymous poster hash: 95cb4...84a LØP! En ting er at han ikke vil sees sammen med deg, men desto værre at han har et barn han ikke stiller opp for. Det sier mye om en mann synes jeg, og en slik fyr ville ihvertfall ikke jeg vært sammen med.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #28 Skrevet 4. august 2013 Og du er sammen med denne mannen fordi? Han har ei datter på 3 år som han ikke treffer, men han vil ta ting sakte. Hvor henger det på greip? Unngår å snakke om barnet eller mora til barnet. Vil ikke at du legger ut bilder av deg og han på sosiale medier. Han høres ikke ut som om han er noe å samle på. Har du barn? Ønsker du deg barn med han? Du høres ekstremt naiv og en smule dum ut, unnskyld meg... Anonymous poster hash: 54685...a12
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #29 Skrevet 4. august 2013 Dere har vært sammen i 3 år, men han vil ikke at du skal legge ut bilder av dere to sammen på sosiale medier? Som facebook? Han holder deg jo skjult. Ikke bare fra omverdenen, men han holder deg jo også skjult fra barnet. LØP! Anonymous poster hash: b925e...02a Ja, blant annet facebook... Han tørr ikke sette opp at vi er i et forhold der. Han har hatt et tidligere forhold til barnets mor i over fem år, men etter de fikk barn og han flyttet fungerte det ikke mer, og det var da jeg kom inn i bildet. Jeg har møtt kompisene hans, og nettopp møtt hans søster og bror, men ikke noe mer enn det. Anonymous poster hash: 95cb4...84a
Gjest sug lut Skrevet 4. august 2013 #30 Skrevet 4. august 2013 (endret) Høres helt fortreffelig ut, om dere ikke har tenkt å flytte sammen uansett. Bor sammen, har gjort det siden rett før fødsel. Men aldri møtt barnet. Anonymous poster hash: 95cb4...84a Spesielt - og også hvordan han ser ut til å forholde seg til eks+barn. To min unna, mener jeg du skrev oppi her? Hvor stort er barnet? Har han et oppriktig ønske om å se barnet? Vet du hvem eksen er? Jeg er stor tilhenger av å ta ting sakte og ikke blande korta, så jeg hadde ikke reagert på å ikke treffe barnet hans, men på at han ikke har samvær. Endret 4. august 2013 av sug lut
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #31 Skrevet 4. august 2013 Høres merkelig ut. Men da ser vel ikke han stort til barnet heller da? Ville aldri innledet et seriøst forhold med en mann som har barn som han ikke ser eller stiller opp for. Nei, han har ingen samvær.Han sier at dette er et seriøst forhold, men vi må ta det litt sakte bare, pga barnet han ikke stiller opp for. Jeg vet ikke, forstår ingenting lenger jeg nå. Anonymous poster hash: 95cb4...84a LØP! En ting er at han ikke vil sees sammen med deg, men desto værre at han har et barn han ikke stiller opp for. Det sier mye om en mann synes jeg, og en slik fyr ville ihvertfall ikke jeg vært sammen me Og du er sammen med denne mannen fordi? Han har ei datter på 3 år som han ikke treffer, men han vil ta ting sakte. Hvor henger det på greip? Unngår å snakke om barnet eller mora til barnet. Vil ikke at du legger ut bilder av deg og han på sosiale medier. Han høres ikke ut som om han er noe å samle på. Har du barn? Ønsker du deg barn med han? Du høres ekstremt naiv og en smule dum ut, unnskyld meg... Anonymous poster hash: 54685...a12 Gjør ikke noe om du synes jeg høres dum ut, jeg liker ærlige svar. Ja, jeg er nok ung og dum. Jeg leide ut mitt rom i kollektiv for og flytte sammen med han, mens han skulle flytte til Finmark for og jobbe, slik at han kunne nedbetale bidragsgjeld... Han hadde ingen jobb her vi bor i Oslo. Så da fortale han til andre mennesker at jeg var kjæretsen hans, men bare "leide" leiligheten hans. Men til meg sier han at vi er samboere. Jeg har vært å besøkt han flere ganger i Finmark, men barnets hans treffer han ikke. Han gir meg lov til og besøke han i Finmark, men ikke barnet?? Han stiller opp for meg, men ikke barnet. Anonymous poster hash: 95cb4...84a
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #32 Skrevet 4. august 2013 Og du er sammen med denne mannen fordi? Han har ei datter på 3 år som han ikke treffer, men han vil ta ting sakte. Hvor henger det på greip? Unngår å snakke om barnet eller mora til barnet. Vil ikke at du legger ut bilder av deg og han på sosiale medier. Han høres ikke ut som om han er noe å samle på. Har du barn? Ønsker du deg barn med han? Du høres ekstremt naiv og en smule dum ut, unnskyld meg... Anonymous poster hash: 54685...a12 Jeg har ingen barn, men ønsker meg barn. Men tror nok ikke at jeg skal få barn med han nei. Anonymous poster hash: 95cb4...84a
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #33 Skrevet 4. august 2013 Høres helt fortreffelig ut, om dere ikke har tenkt å flytte sammen uansett. Bor sammen, har gjort det siden rett før fødsel. Men aldri møtt barnet. Anonymous poster hash: 95cb4...84a Spesielt - og også hvordan han ser ut til å forholde seg til eks+barn. To min unna, mener jeg du skrev oppi her? Hvor stort er barnet? Har han et oppriktig ønske om å se barnet? Vet du hvem eksen er? Jeg er stor tilhenger av å ta ting sakte og ikke blande korta, så jeg hadde ikke reagert på å ikke treffe barnet hans, men på at han ikke har samvær. Jeg vet ikke om han vil treffe barnet, vi snakker ikke noe om det. Jeg kjenner ikke eksen, har felles venner med henne, men ingen av oss kjenner hevranddre. Har aldri snakket sammen. Vi bor 2.min fra hverandre ja, stemmer. Anonymous poster hash: 95cb4...84a
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #34 Skrevet 4. august 2013 Han er bidragsgjeld på over 40 000 kr, så det lå i brevet fra NAV, men han har ikke fortalt meg det. Ble veldig skuffet da jeg så det. Men er det mye i bidragsgjeld? Er det derfor han bor sammen med meg, pga bidragsgjeld? (trenger hjelp til husleie) Anonymous poster hash: 95cb4...84a
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 4. august 2013 #35 Skrevet 4. august 2013 Dere har vært sammen i 3 år, men han vil ikke at du skal legge ut bilder av dere to sammen på sosiale medier? Som facebook? Han holder deg jo skjult. Ikke bare fra omverdenen, men han holder deg jo også skjult fra barnet. LØP! Anonymous poster hash: b925e...02a Ja, blant annet facebook... Han tørr ikke sette opp at vi er i et forhold der. Han har hatt et tidligere forhold til barnets mor i over fem år, men etter de fikk barn og han flyttet fungerte det ikke mer, og det var da jeg kom inn i bildet. Jeg har møtt kompisene hans, og nettopp møtt hans søster og bror, men ikke noe mer enn det. Anonymous poster hash: 95cb4...84a Han vil ikke sette det opp på facebook etter tre år?? Her er det noe som skurrer. Han holder deg helt tydelig skjult fordi HAN skjuler noe. Han høres ut som samtlige i utro-tråden som ligger her på siden, hvor mannen har to familier.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #36 Skrevet 4. august 2013 Dere har vært sammen i 3 år, men han vil ikke at du skal legge ut bilder av dere to sammen på sosiale medier? Som facebook? Han holder deg jo skjult. Ikke bare fra omverdenen, men han holder deg jo også skjult fra barnet. LØP! Anonymous poster hash: b925e...02a Ja, blant annet facebook... Han tørr ikke sette opp at vi er i et forhold der. Han har hatt et tidligere forhold til barnets mor i over fem år, men etter de fikk barn og han flyttet fungerte det ikke mer, og det var da jeg kom inn i bildet. Jeg har møtt kompisene hans, og nettopp møtt hans søster og bror, men ikke noe mer enn det. Anonymous poster hash: 95cb4...84a Han vil ikke sette det opp på facebook etter tre år?? Her er det noe som skurrer. Han holder deg helt tydelig skjult fordi HAN skjuler noe. Han høres ut som samtlige i utro-tråden som ligger her på siden, hvor mannen har to familier. Nei, det vil han ikke. Han sier at jeg kan legge ut bilder av oss via instagram men ikke facebook, hvorfor vet jeg ikke. Han har ikke barn med flere en hun jeg vet om. Han ville vist ikke at barnets mor skulle se bildene av oss to via sosiale medier. Jeg har lagt ut flere bilder av oss tidligere, og det hadde vist barnets mor sett, og reagert på, fordi han ikke hadde samvær med barnet, men var ute og festet, hygget seg med meg. Og etter det sa han at jeg skulle slette alle bildene og ikke legge ut bilder av oss to. Hmmmm! Anonymous poster hash: 95cb4...84a
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #37 Skrevet 4. august 2013 Dere har vært sammen i 3 år, men han vil ikke at du skal legge ut bilder av dere to sammen på sosiale medier? Som facebook? Han holder deg jo skjult. Ikke bare fra omverdenen, men han holder deg jo også skjult fra barnet. LØP! Anonymous poster hash: b925e...02a Ja, blant annet facebook... Han tørr ikke sette opp at vi er i et forhold der. Han har hatt et tidligere forhold til barnets mor i over fem år, men etter de fikk barn og han flyttet fungerte det ikke mer, og det var da jeg kom inn i bildet. Jeg har møtt kompisene hans, og nettopp møtt hans søster og bror, men ikke noe mer enn det. Anonymous poster hash: 95cb4...84a Han vil ikke sette det opp på facebook etter tre år?? Her er det noe som skurrer. Han holder deg helt tydelig skjult fordi HAN skjuler noe. Han høres ut som samtlige i utro-tråden som ligger her på siden, hvor mannen har to familier. Jeg har følt i det siste at han kanskje prøver å sjule meg fra barnet mor, men er usikker. Fordi han vil ikke at jeg skal treffe henne osv. Han sier at jeg skal holde meg unna henne hvis jeg treffer henne ute osv. Jeg har aldri snakket med barnet mor, men vet hvordan henne ser ut. Han sier at han elsker meg, men tror du kanskje at han fortsatt elsker henne??? Anonymous poster hash: 95cb4...84a
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 4. august 2013 #38 Skrevet 4. august 2013 Dere har vært sammen i 3 år, men han vil ikke at du skal legge ut bilder av dere to sammen på sosiale medier? Som facebook? Han holder deg jo skjult. Ikke bare fra omverdenen, men han holder deg jo også skjult fra barnet. LØP! Anonymous poster hash: b925e...02a Ja, blant annet facebook... Han tørr ikke sette opp at vi er i et forhold der. Han har hatt et tidligere forhold til barnets mor i over fem år, men etter de fikk barn og han flyttet fungerte det ikke mer, og det var da jeg kom inn i bildet. Jeg har møtt kompisene hans, og nettopp møtt hans søster og bror, men ikke noe mer enn det. Anonymous poster hash: 95cb4...84a Han vil ikke sette det opp på facebook etter tre år?? Her er det noe som skurrer. Han holder deg helt tydelig skjult fordi HAN skjuler noe. Han høres ut som samtlige i utro-tråden som ligger her på siden, hvor mannen har to familier. Jeg har følt i det siste at han kanskje prøver å sjule meg fra barnet mor, men er usikker. Fordi han vil ikke at jeg skal treffe henne osv. Han sier at jeg skal holde meg unna henne hvis jeg treffer henne ute osv. Jeg har aldri snakket med barnet mor, men vet hvordan henne ser ut. Han sier at han elsker meg, men tror du kanskje at han fortsatt elsker henne??? Anonymous poster hash: 95cb4...84a Ja enten det.. Eller så elsker han noen andre. Uansett, så gir han ikke deg det du trenger. Du fortjener bedre enn en tosk som ikke tør å vise deg fram.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #39 Skrevet 4. august 2013 Dere har vært sammen i 3 år, men han vil ikke at du skal legge ut bilder av dere to sammen på sosiale medier? Som facebook? Han holder deg jo skjult. Ikke bare fra omverdenen, men han holder deg jo også skjult fra barnet. LØP! Anonymous poster hash: b925e...02a Ja, blant annet facebook... Han tørr ikke sette opp at vi er i et forhold der. Han har hatt et tidligere forhold til barnets mor i over fem år, men etter de fikk barn og han flyttet fungerte det ikke mer, og det var da jeg kom inn i bildet. Jeg har møtt kompisene hans, og nettopp møtt hans søster og bror, men ikke noe mer enn det. Anonymous poster hash: 95cb4...84a Han vil ikke sette det opp på facebook etter tre år?? Her er det noe som skurrer. Han holder deg helt tydelig skjult fordi HAN skjuler noe. Han høres ut som samtlige i utro-tråden som ligger her på siden, hvor mannen har to familier. Jeg har følt i det siste at han kanskje prøver å sjule meg fra barnet mor, men er usikker. Fordi han vil ikke at jeg skal treffe henne osv. Han sier at jeg skal holde meg unna henne hvis jeg treffer henne ute osv. Jeg har aldri snakket med barnet mor, men vet hvordan henne ser ut. Han sier at han elsker meg, men tror du kanskje at han fortsatt elsker henne??? Anonymous poster hash: 95cb4...84a Ja enten det.. Eller så elsker han noen andre. Uansett, så gir han ikke deg det du trenger. Du fortjener bedre enn en tosk som ikke tør å vise deg fram. Tusen takk for svaret ditt! Anonymous poster hash: 95cb4...84a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå