Gå til innhold

Forhold uten å treffe barnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ok som jente og være i et forhold over tre år, og i tilegg aldri møtt barnet til din kjære?? 

Anonymous poster hash: 95cb4...84a
Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Høres helt fortreffelig ut, om dere ikke har tenkt å flytte sammen uansett.

Skrevet

Bor sammen, har gjort det siden rett før fødsel. Men aldri møtt barnet. 

Skrevet

Høres merkelig ut. Men da ser vel ikke han stort til barnet heller da?

Ville aldri innledet et seriøst forhold med en mann som har barn som han ikke ser eller stiller opp for.

Skrevet

Hvis mannen har jevnlig kontakt med barnet sitt selv så høres det veldig merkelig ut i mine øyne!

Hvorfor inkluderer han deg ikke i den delen av sitt liv?

Anonymous poster hash: 1d8c1...12d
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Kommer jo ann på hvor mye han ser barnet?

Skrevet

Høres veldig spesielt ut for å være ærlig :/

Skrevet

Han har ingen samvær med barnet, han sier han ikke får lov, men han bor 2.min unna barnet. 

Han betaler ikke barnebidrag heller. Ble fortalt at jeg ikke hadde noe med han og barnets mor's elendighet og gjøre, så han ba meg holde meg unna henne og barnet. 

Skrevet

Jeg er selv åpen for det, men han bare snakker det bort. Så nå er jeg usikker. 

Skrevet

Han er nok en idiot som driter i ungen sin og ikke vil ta noe ansvar. Og så forteller han deg løgner om det for å slippe mas.

Ville aldri fått barn med en sånn mann.

Anonymous poster hash: b0faa...af9
Skrevet

Ja, jeg begynner å lure litt nå, nå som det er gått noen år, og ennå ikke sett noe til barnet. Har ingen bilder av barnet her heller... Hmmm! 

Skrevet

Veninna mi er sammen med en fyr som har en datter på 5 år. Han har aldri sammvær og begrunner dette med at mor er vanskelig, kjip og vrang. Venninna mi tror på dette.

Jeg kjenner venner av både han fyren og mora til barnet. Vennene på begge sider sier at mor verken er vanskelig eller vrang, men far gidder ikke å ha samvær. Venninna mi mener at alle lyver og typer holder fast på at mor er vanskelig.

Fatter ikke at hun vil være med en fyr som driter i barnet sitt!

Anonymous poster hash: da9cb...063
Skrevet

Høres grååådig mistenkelig ut! Tviler på at han er noe å samle på :(

Skrevet

Tror nok jeg kan se meg selv i det du skrev der, jeg er nok ikke den skarpeste kniven i skuffen jeg heller... Men jeg vil jo så gjerne tro på hva han sier. Men nå som han ikke var i bursdagen til sitt barn og heller var sammen med meg den dagen, var da jeg begynte å tenkte på hva som egentlig foregår. Han gir meg blomster osv, men ingenting til barnet sitt ved bursdag og andre høytider. 

Kanksje jeg bør tenke på og forlate han?

Skrevet

Tror nok jeg kan se meg selv i det du skrev der, jeg er nok ikke den skarpeste kniven i skuffen jeg heller... Men jeg vil jo så gjerne tro på hva han sier. Men nå som han ikke var i bursdagen til sitt barn og heller var sammen med meg den dagen, var da jeg begynte å tenkte på hva som egentlig foregår. Han gir meg blomster osv, men ingenting til barnet sitt ved bursdag og andre høytider. 

Kanksje jeg bør tenke på og forlate han?

Jeg vet at jeg aldri kunne vært sammen med en som ikke bryr seg om barnet sitt. Det sier enormt mye om et menneske som snur ryggen til eget barn. En slik oppførsel og mangel på omløp er ikke noe jeg ville skapt en fremtid sammen med

Anonymous poster hash: da9cb...063

Skrevet

Vi tar masse bilder sammen,men ingen av bildene vi tar sammen liker han at jeg legger ut på sosiale medier... Han vil ikke at barnets mor skal se de. Noe jeg ikke forstår hva som er så farlig med? 

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ingen normale oppegående mennesker kan nektes samvær med eget barn. Og hvis han vil, så får han det til

Venninnen min hadde barn med en som flyttet 3 hus ned i gata, men aldri brydde seg. Han sa og at han ikke fikk lov...

Skrevet

Høres merkelig ut. Som om mannen er usikker.

Ja, usikker på om det er meg han vil ha et seriøst forhold med?? 

Skrevet

Høres helt fortreffelig ut, om dere ikke har tenkt å flytte sammen uansett.

Bor sammen, har gjort det siden rett før fødsel. Men aldri møtt barnet. 

Skrevet

løp!

Anonymous poster hash: d77cc...ec3
Skrevet

Ingen normale oppegående mennesker kan nektes samvær med eget barn. Og hvis han vil, så får han det til

Venninnen min hadde barn med en som flyttet 3 hus ned i gata, men aldri brydde seg. Han sa og at han ikke fikk lov...

Ja, det er sant det. Men det bør jo ringe en liten bjelle i hodet mitt, nå som det er gått litt over tre år... Skulle kanskje gjort det for lenge siden, med tanke på at han ikke treffer barnet eller betaler bidrag... Men har tid til å være sammen med meg?  Har litt dålrig samvittighet ovenfor barnet. 

Skrevet

løp!

Anonymous poster hash: d77cc...ec3

Men vi har det så bra sammen, så jeg håper fortsatt på at han skal introdusere meg for barnet. Han har jo ikke gjort meg noe galt. Han sier vi må ta ting litt sakte. 

Skrevet

Høres merkelig ut. Men da ser vel ikke han stort til barnet heller da?

Ville aldri innledet et seriøst forhold med en mann som har barn som han ikke ser eller stiller opp for.

Nei, han har ingen samvær. 

Han sier at dette er et seriøst forhold, men vi må ta det litt sakte bare, pga barnet han ikke stiller opp for. Jeg vet ikke, forstår ingenting lenger jeg nå. 

Skrevet

Kommer jo ann på hvor mye han ser barnet?

Aldri! Har ikke sett barnet siden rett etter fødsel, for litt over tre år siden. Men for litt over et år siden, sa han at han hadde litt samvær, to ganger i uken, men har ikke sett noe bilder av barnet og han sammen her hjemme. Så jeg begynner å lure litt nå. 

Skrevet

Dere har vært sammen i 3 år, men han vil ikke at du skal legge ut bilder av dere to sammen på sosiale medier? Som facebook?

Han holder deg jo skjult. Ikke bare fra omverdenen, men han holder deg jo også skjult fra barnet.

LØP!

Anonymous poster hash: b925e...02a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...