Gå til innhold

Hva feiler det meg? Ingen kritikk ønskes..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor du også i Sarpsborg?;) Jeg har ingen venner som du beskriver,-men det er jo et uttrykk som sier at på sine venner skal man kjennes. Jeg har oppegående og intellektuelle venner fra mange steder,-Oslo andre steder i Norge, andre land-og Sarpsborg.... Det er da virkelig du som velger hvem du vil omgåes?? Og så må jeg bare legge til at jeg har møtt mennesker du beskriver overalt i verden,-selv i Oslo...hehe;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du bor i Fredrikstad, så bor du i "feil" område for deg. Flytt til et annet sted, feks Oredalen etc. Bor du i "Særp" må du dessverre akseptere situasjonen. Bor du i Moss, må du ha møtt på de få harrytassene som er her;-)

Jeg bare tuller. Bondeknøler finnes over alt-selv dyrker jeg tomater men diskuterer aldri traktor og er sjeldent/aldri på byen:-)

Anonymous poster hash: 21392...3cb

Skrevet

Bor dessverre i Særp;-)

Ikke alltid bodd her, kanskje det som er min hemsko.

Jeg ønsker ikke å fremstå som noe mer verdt enn andre, men år etter år, dag etter dag å høre på den dialekten, og møte så få som "gir meg noe".

På jobb er det mange utfordringer og møter mange intellektuelle mennesker.

Jeg er ikke et kjent nick her inne, men velger likevel signere som anonym. Takk til dere som kommer med konstruktive råd.

Anonymous poster hash: acfd8...969
Skrevet

Jeg bor også i Sarpsborg, er fra særp-ekte særping! Det er vel nettopp sånn type snakk du ikke liker. Så nå tenker du Sikkert at jeg ikke er en av de skarpeste knivene i skuffen. Etter hva du Skriver virker det jo som om alle her er sånn. Men som hun andre over sier: du henger tydligvis i feil miljø- for deg!

Mine venner er iallefall ikke slik. Men vet også om en del som passer litt mer til din oppfattning av "alle" her.

Så kanskje du bare skal utvide horisontene dine litt

Anonymous poster hash: 38f76...59a

Skrevet

Kan du ikke prøve å få noen nye venner da? alle i Sarpsborg er jo ikke slik du beskriver. meld deg på et kurs med noe du liker e.l så møter du noen med samme interesse. hadde du bodd å et lite tettsted hadde jeg forstått frustrasjonen,men det blir faktisk ganske mange mennesker der du bor.

Skrevet

Som jeg skrev i hovedinnlegget er min frustrasjon utifra mennesker jeg treffer utenom min vennekrets. Snikk-snakk på butikken, i møte med andre gjennom ulike organisasjoner etc.

Mine venner snakker ikke typisk særpedialekt eller innehar beskrivelsen jeg skrev i HI.

Jeg er med i flere ulike verv og har sett en god del til ulike miljøer og arenaer i denne byen.

Og som nevnt igjen, selvklart gjelder ikke dette alle, men en overhyppighet i denne byen ifht andre byer jeg har bodd i.

Anonymous poster hash: acfd8...969

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...