Gå til innhold

Ingen navn blir fine til Nilsen! Frustrert!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så oppgitt! Nilsen må jo være det gørreste, tristeste navnet som finnes. Men gutten må jo få lov å ha farens etternavn også. Årh, godt å få det ut!

Anonymous poster hash: 21d99...872

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ola, Per, Bjørn, Erik, Hans, Sverre, Frank... Det er mange navn som passer til Nilsen.

Anonymous poster hash: 958fb...fc4

Gjest 123abc123
Skrevet

Per Nilsen? Var ikke det ganske "mattebok eksempel"?

Skrevet

Hva med et litt sjeldent fornavn og bokstavrim? Det er ikke noe galt med Nilsen til etternavn.

Notto

Narve

Nikolas/Niklas

Norvald

eller

Nore

:)

Skrevet

Blir så oppgitt! Nilsen må jo være det gørreste, tristeste navnet som finnes. Men gutten må jo få lov å ha farens etternavn også. Årh, godt å få det ut!

Takk for den :P

Skrevet

Hva med et litt sjeldent fornavn og bokstavrim? Det er ikke noe galt med Nilsen til etternavn.

Notto

Narve

Nikolas/Niklas

Norvald

eller

Nore

Hørtes faktisk bedre ut med fornavn på N. Takk for tips :)

Skrevet

Jeg hadde en mattelærer som heter kåre nilsen. En fantastisk mann som rr så engasjert i elevene sine... som voksen har jeg sittet sammen med ham og sett ham gråte over de han ikke kunne hjelpe. (2 fra mitt kull har omkommet av overdose)

Derfor synes jeg kåre nilsen er ett flott navn ;-)

Skrevet

Hei! Kan ikke ditt barndoms etternavn være mellomnavn ifør Nilsen? Da blir det mindre kjedelig/vanlig. Ellers ville jeg hatt ett langt fornavn eller to korte fornavn.

Skrevet

Julian Nilsen. Forstår ikke problemet. Alt passer jo til Nilsen.

Anonymous poster hash: 8acac...d25

Skrevet

Takk for mange gode tips. Gutten skal ha mitt etternavn som mellomnavn. Det er et sjeldent stedsnavn, så det hjelper jo litt ;)

Skrevet

Men hvorfor ikke ha farens etternavn som mellomnavn?

Anonymous poster hash: 09a96...b9d

Skrevet

Notto

Narve

Nikolas/Niklas

Norvald

eller

Nore

Bortsett fra Notto så syns jeg dette var glimrende forslag! Flotte navn som går en ekstra swung over seg med Nilsen.

Anonymous poster hash: 066e7...a9a

Skrevet

Barnum?

Anonymous poster hash: 7f149...725

Skrevet

Håper du ikke er gravid med Lars Erik Nilsen, æsj ;)

Anonymous poster hash: d971d...ecd

Skrevet

Isaak Nilsen, Peder Nilsen, Sander Nilsen, Henrik Nilsen, Nils Nilsen, Markus Nilsen, Thomas Nilsen?

Anonymous poster hash: 0253f...2d8
Skrevet

...Men gutten må jo få lov å ha farens etternavn også...

Hvorfor det? Du sier senere at han får ditt etternavn som mellomnavn. Dere kan fint velge å gi ham bare ditt etternavn, eller sette Nilsen som mellomnavn i stedet. Mine barn har kun mitt etternavn; faren heter noe så vanlig som Olsen, og det valgte vi vekk...

Anonymous poster hash: 08366...4ba

Skrevet

Mange gode forslag over, Fredrik fungerer også bra til Nilsen.  

Skrevet

Helt enig med deg, HI!

Anonymous poster hash: 57269...43f

Skrevet

For faren sier det er så utradisjonelt. Og jeg har heller ikke hatt hjerte til å fortelle han at jeg hater Nilsen navnet ;)

Skrevet

Hvem er det? Men nei. Ikke gravid engang. Gutten er født han :)

Skrevet

Hvem er det? Men nei. Ikke gravid engang. Gutten er født han :)

Skrevet

For faren sier det er så utradisjonelt. Og jeg har heller ikke hatt hjerte til å fortelle han at jeg hater Nilsen navnet ;)

gjør det noe om det er utradisjonelt da? Gutten min har fars etternavn, og så mitt til slutt, med bindestrek i mellom. Utradisjonelt, jada, men det var viktig for meg med mitt navn til slutt. Og det respekterte pappaen her :-)

Skrevet

Whaaaaat!!! Jeg heter Nilsen :) Det er jo et nyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyydelig etternavn ;)

Skrevet

gjør det noe om det er utradisjonelt da? Gutten min har fars etternavn, og så mitt til slutt, med bindestrek i mellom. Utradisjonelt, jada, men det var viktig for meg med mitt navn til slutt. Og det respekterte pappaen her :-)

Du vet at det er pappaen sitt navn som står alle steder fordi det står først i dobbeltnavnet? Det navnet som står før bindestreken er det som brukes til alfabetisk rekkefølge og alt. Så der har du bommet litt.

Anonymous poster hash: 958fb...fc4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...