Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #26 Skrevet 4. august 2013 Ja han blander seg inn i alt av interiør. Til og med duker, gardiner, pyntegjenstander osv. Og så bruker han hundre år på å bestemme seg. Har flyttet i sommer og kommer til å ta evigheter å bli ferdig da han skal være enig i alt len ikke klarer å bestemme seg. Han er også livredd for smådyr som møll, klegg, mygg, helikoptere, veps osv. Så det er alltid jeg som må fange disse når de kommer inn i huset. Han løper langt unna og vifter de gjerne på meg for å få de unna seg selv. Anonymous poster hash: 95234...2c5
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #27 Skrevet 4. august 2013 Hehehe Det er vel gjerne bare det at kjønnsrollene har forandret seg, mange menn føler ikke samme presset på å være så mannemann som før i tiden. Min kjære elsker fotball, er kåt på meg døgnet rundt, hater shopping, ,matlaging og husarbeid. Er normalt forfengelig. Mulig det bare er pga sine 1.90 cm han er litt "lealaus" Jeg har litt problemer med å stille meg til ro med at han er så "perfekt for meg", og føler innimellom at han er for god til å være sann, og jeg får behov for å beskytte meg selv ved å finne feil med han.. uff jeg er ikke lite skadet heller "Farskomplekser.com ;)" Hi Anonymous poster hash: c09e8...45e
LittLykkelig Skrevet 4. august 2013 #28 Skrevet 4. august 2013 Ja men det er bare søtt. Han er veldig opptatt av å groome seg; klippe hår, negler, smøre seg og se bra ut. Bruker lenger tid på badet enn meg! Han er også glad i melankolsk musikk og kan godt se romantiske komedier. Ellers er han veldig typisk maskulin på godt og vondt
LittLykkelig Skrevet 4. august 2013 #29 Skrevet 4. august 2013 Jeg klarte å beherske meg en stund, men makter ikke lenger!! HI, med all respekt å melde (i alke fall litt): Denne tråden er TÅPELIG! Nå skulle det fulgt en utredning om hvorfor, men her kommer kortversjonen: Toleranse ... blablabla ... fordommer ... blablabla ... (a)typisk kjønnsatferd ... blablabla ... kjønnsidentitet ... bladdiblablabla ... kjønnsdiktaturet/hegemoniet ... bladdiblærg ... biologisk vrs sosialt kjønn ... blææbladdiblæ ... metroseksualitet ... også bør jeg vel lire av med noe om at det skal finnes rom for ulike tolkninger av kjønnsroller og at man ikke "er" et kjønn, men at man "gjør" et kjønn ... Så det så! Hva har skjedd med deg idag? Du bruker jo å være med å leke?
MammantilNurket Skrevet 4. august 2013 #30 Skrevet 4. august 2013 (endret) Jeg klarte å beherske meg en stund, men makter ikke lenger!! HI, med all respekt å melde (i alke fall litt): Denne tråden er TÅPELIG! Nå skulle det fulgt en utredning om hvorfor, men her kommer kortversjonen: Toleranse ... blablabla ... fordommer ... blablabla ... (a)typisk kjønnsatferd ... blablabla ... kjønnsidentitet ... bladdiblablabla ... kjønnsdiktaturet/hegemoniet ... bladdiblærg ... biologisk vrs sosialt kjønn ... blææbladdiblæ ... metroseksualitet ... også bør jeg vel lire av med noe om at det skal finnes rom for ulike tolkninger av kjønnsroller og at man ikke "er" et kjønn, men at man "gjør" et kjønn ... Så det så! Hva har skjedd med deg idag? Du bruker jo å være med å leke? Au, da ... hehe ... sovet litt lite på morgenen, bare Nurket våknet kl.7 og lå og skravlet som en foss Det er vel ingen grunn til bekymring før mannen MÅ henge med vennene sine på "Glasset" hver fredag, at han insisterer på å ha en plakat av Barbara Streisand på stueveggen og at dere skal heise pride-flagget på 17.mai Endret 4. august 2013 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #31 Skrevet 4. august 2013 Min elsker å bruke q-tips! Ellers veldig mandig. Anonymous poster hash: dee7c...bd6
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #32 Skrevet 4. august 2013 Min mann digger MGP... Og så bruker han evigheter på å kle på seg når vi skal noe, og er alltid sist klar... Men det sists tror jeg er fordi han er generelt treig av seg Anonymous poster hash: be673...6b1
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #33 Skrevet 4. august 2013 Hehe, eneste jeg kan komme på med kjæresten min er at han er ufattelig kilen og dermed lager en lys lyd når han blir kilt Anonymous poster hash: ccf01...5e6
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #34 Skrevet 4. august 2013 Fotballfruen sin mann er skikkelig femi hvertfall Anonymous poster hash: 64a78...d5e
Gjest Lagå Skrevet 4. august 2013 #35 Skrevet 4. august 2013 Eneste jeg kan komme på er at han elsker ikea. Ellers ikke noe ved ham som er homo. Min kamerat som er homo kan man skrive en hel bok om for han har alle faktene. Ser forresten mange men løpe med knekk i håndleddet og lealause armer. Skylder må metrosexuell trenden jeg Kan jeg låne mannen din? Mannen min begynner nesten å gråte bare jeg nevner Ikea
Gjest Antarctica Skrevet 4. august 2013 #36 Skrevet 4. august 2013 Min mann har generelt lett for å gråte og er ganske emosjonell. Kanskje det er hans homsete side? Og så har han mange gamle homsevenner som strevde for å forføre ham i ungdomstida, men som han refererer det: "å kline med en mann har liksom aldri sagt meg noe!" Utover det... vet ikke. Glad i å lage mat, servere den på fin duk med sølvtøy og damaskservietter og klippe karsedryss over både det ene og det andre. Er det homsefakter, eller bare en desillusjonert kjøkkensjef han har i magen?
Bananahammock Skrevet 4. august 2013 #37 Skrevet 4. august 2013 Mannen min er glad i å se bra ut, steller seg på håret, kler seg i pene skjorter og bruker god parfyme. Men han er skjeggete, røff og sterk, så det er ok. Ellers er han vel omtrent så mann som du får det, altså. Og jeg har frie tøyler når det gjelder hage og interiør, jeg lager middag, baker kaker, rydder og vasker - mens han surrer rundt og ser kjekk ut mens han skifter olje på bilen og bytter lyspærer jeg ikke rekker opp til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå