Gå til innhold

har mennene deres noen homsefakter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min har noen. Skikkelig lealause armer, kan se litt femi ut og til tider noen andre fakter.. hmm når bør varsellampen virkelig tenne? ;)

Anonymous poster hash: c09e8...45e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes de fleste menn har ett trekk som kan virke litt "homsete" uten at jeg mistenker noen av dem for å være det! Mannen min, for eksempel, liker å tenne levende lys i hele stuen om kvelden. Svogeren min har svært sterk mening om hvordan servise de skal velge til bryllupet, en annen er veldig nøye på vasking og gjør alt sånt i huset. 

Dette gjør dem derimot ikke homsete i det hele tatt sett i helhet, men trekk som jeg synes er mer feminine, men på en positiv måte!  :)

Homsete håndfakter tror jeg imidlertid ikke jeg ville funnet særlig attraktivt.

Skrevet

Han liker å bli stimulert bak...

Anonymous poster hash: c88a8...f64
Skrevet

Ehem... neeeei...

Og ikke noen av våre heterofile venner heller. Ikke nesten engang.

Mine homofile bekjentskap er i grunn ikke videre "homo" av seg de heller.

Skrevet

Hehe...Mannen elsker musicals og Celine Dion!

Anonymous poster hash: 64e22...bfd

Skrevet

De beste elskerne er menn som har feminine fakter i tillegg til maskuline generelt i livet :) 

Det har ikke med å være homofil eller heterofil å gjøre.

Så ikke klag på dette, da.

Anonymous poster hash: 0d694...875
Skrevet

Hva er "homsefakter"? Hvordan er man "homsete"?

Anonymous poster hash: 12f94...40f
Skrevet

Mannen min elsker blomster, duller og steller med blomstene sine. Sett bort fra det er han en skikkelig mannemann...

Anonymous poster hash: 558e8...a64
Skrevet

De beste elskerne er menn som har feminine fakter i tillegg til maskuline generelt i livet :)

Det har ikke med å være homofil eller heterofil å gjøre.

Så ikke klag på dette, da.

Anonymous poster hash: 0d694...875

Her må jeg faktisk si meg enig :) Hadde en elsker som til tider har et feminint kroppsspråk og han var utrolig lidenskapelig og fantastisk å ha sex med.

Anonymous poster hash: 543ce...769

Skrevet

Han napper (eller ber meg nappe) hår mellom bryna.

Han går gjerne i rosa t-skjorter.

Han kunne vært catwalkmodell, slank og pen (men ikke fotomodell).

Han er opptatt av å se bra ut, lukte godt, er veldig hyggelig mot folk og kan sikkert oppfattes som "homo" av noen. Han bruker ikke mye tid foran speilet, men det kan se ut som han gjør det.

Ellers er han veldig gutt/mann..:

Anonymous poster hash: f5291...933

Skrevet

Nei heldigvis ikke! Jeg er meget svak for skikkelige mannemenn :D

Hadde et kort forhold i min ungdom til en som var litt "lealaus" og veldig forfengelig, men jeg taklet ikke å være sammen med en som brukte lenger tid på badet enn jeg før han kunne vise seg utenfor døra :P

Anonymous poster hash: 3fbeb...ab7

Skrevet

Hehe, ja... nå følte jeg meg truffet... mannen min er ganske forfengelig og digger å gå på shopping (suverent når man er på storbyferie sammen!). Han styrer og ordner mer på badet enn jeg gjør og trener 2-3 ganger hver uke for å holde seg frisk og rask. På toppen av det hele liker han disco fra 70-tallet (hva gir du meg?) og stjeler mine ansiktsmasker, fuktighetskremer og masker.

På den annen side er han en mannete øldrikker, som gjerne ser sport på tv halve dagen (i tillegg til å være aktiv selv), han aner ikke knapt hva blomster er, hvordan man handler julegaver eller bursdagsgaver, hvordan man tørker av spisebordet (later det i alle fall til) eller hvorfor det betyr noe at dynene har trekk som matcher OG at de skal være på riktig vei, og ikke på vrangen.

I tillegg har han en veldig mannlig fysikk med kraftig kroppsbygning, stor hender og føtter, kraftige ansiktstrekk og brede skuldre. (Så som transperson hadde han hatt det skikkelig, skikkelig kjipt da han hadde sett stakkarslig ut i en kjole.)

Får trykke på anonymknappen så jeg ikke henger ut min kjære her...

Anonymous poster hash: 78273...5d7

Skrevet

Nei

Anonymous poster hash: f559a...19c

Skrevet

Mannen min elsker blomster, duller og steller med blomstene sine. Sett bort fra det er han en skikkelig mannemann...  Anonymous poster hash: 558e8...a64

Har aldri sett på det som spesielt feminint å like å jobbe i hagen egentlig? Begge mine bestefedre var glad i hage og blomster, sådde planter hvert år og slikt. Hmm, trodde dette var ganske vanlig jeg.

Anonymous poster hash: a4d8b...d77

Skrevet

Hehe, ja... nå følte jeg meg truffet... mannen min er ganske forfengelig og digger å gå på shopping (suverent når man er på storbyferie sammen!). Han styrer og ordner mer på badet enn jeg gjør og trener 2-3 ganger hver uke for å holde seg frisk og rask. På toppen av det hele liker han disco fra 70-tallet (hva gir du meg?) og stjeler mine ansiktsmasker, fuktighetskremer og masker.

På den annen side er han en mannete øldrikker, som gjerne ser sport på tv halve dagen (i tillegg til å være aktiv selv), han aner ikke knapt hva blomster er, hvordan man handler julegaver eller bursdagsgaver, hvordan man tørker av spisebordet (later det i alle fall til) eller hvorfor det betyr noe at dynene har trekk som matcher OG at de skal være på riktig vei, og ikke på vrangen.

I tillegg har han en veldig mannlig fysikk med kraftig kroppsbygning, stor hender og føtter, kraftige ansiktstrekk og brede skuldre. (Så som transperson hadde han hatt det skikkelig, skikkelig kjipt da han hadde sett stakkarslig ut i en kjole.)

Får trykke på anonymknappen så jeg ikke henger ut min kjære her...Anonymous poster hash: 78273...5d7

Så man er mannete om man ikke kan å handle julegaver og bursdagsgaver, ikke kan å tørke spisebordet eller skifte dynetrekk, og ser på sport halve dagen? Synes det bare hørtes ut som en latsabb, jeg da. Man er vel mer mann om man kan ta et tak.

Skrevet

Mannen min elsker blomster, duller og steller med blomstene sine. Sett bort fra det er han en skikkelig mannemann...  Anonymous poster hash: 558e8...a64

Har aldri sett på det som spesielt feminint å like å jobbe i hagen egentlig? Begge mine bestefedre var glad i hage og blomster, sådde planter hvert år og slikt. Hmm, trodde dette var ganske vanlig jeg.

Blomster-Finn var også lykkelig gift med en kvinne, i mange år.. hehehe :D

Skrevet

Han gjemmer seg bak en pute eller meg om det er noe skummelt på tv... ;)

Anonymous poster hash: 40709...b6d

Skrevet

Han finnes ikke femi sånn kroppslig, veldig mannlig, men han elsker å dra på Ikea, han elsker å handle lamper, hyller og vil ha et ord med i ALT, helst bestemme så det er litt lite mandig og femi synes jeg! hehe.

Han skriver gjerne handlelister å googler rundt. Han fant forresten en svær flott lysekrone vi har på kjøkkenet! Den skulle vi ha:P 

Anonymous poster hash: 0706d...324
Skrevet

Eneste feminime med min mann er at hsn med glede setter seg ned og ser paradise hotel el med meg:-)

Ellers er han en god mann som tar seg av barna like mye som meg, vasker gulv/tørker støv/vasker kopper ofter enn meg, ordner i hagen så det bestandig ser velstelt ut, setter på ei maskin med klær om det er fult osv osv:-) og jeg maser nesten ingenting! I tillegg er jeg mellom jobber akkurat nå, så han gjør faktisk mer enn meg:-)

Anonymous poster hash: 9fb7a...cf0

Skrevet

Noen ganger skulle jeg virkelig ønske at jeg hadde en mann som hadde litt "kvinnelige" trekk, altså slike trekk som sier at han kan engasjere seg litt i huslige ting...

Nå henger jeg vel ut mannen noe enormt her, men må huske å trykke på anonymknappen :)

Han: raper, fiser, klør seg på pungen, pirker nese, drikker mye øl, kaster sure sokker på gulvet, hater butikker og alt som har med handling å gjøre. Ser ikke interiør og dekor, sikker på at jeg kunne ha byttet ut sofaen uten at han har lagt merke til det. Likeså når det gjelder meg, ser aldri hvis jeg har vært til frisøren e.l., arbeider mye, går stort sett i arbeidsklær. Nærmest tvang han til å gå med giftering, han synes det er femi... så smykke er utelukket. Ligger i godstolen å ser tv til han sovner på kvelden, kommer tuslende i senga utpå natta - så da må mor være klar! Blomster vet han knapt nok hva er, kan ikke komme på sist jeg har fått en gave av HAN, men tar med seg barna når det er bursdag, jul og morsdag slik at de får kjøpe noe. Overrasker meg ALDRI med noe. I tillegg har han vært utro.

Han har en del positive sider også, snill far som er veldig for barna når han er hjemme, men det er ikke så ofte... er vel nærmest som en alenemor.

Ja, jeg ser mens jeg skriver at dette ser ikke bra ut.... kanskje det var lurt å få det ned på "papiret"?

Anonymous poster hash: 50928...b35
Skrevet (endret)

Jeg klarte å beherske meg en stund, men makter ikke lenger!!

HI, med all respekt å melde (i alke fall litt):

Denne tråden er TÅPELIG!

Nå skulle det fulgt en utredning om hvorfor, men her kommer kortversjonen:

Toleranse ... blablabla ... fordommer ... blablabla ... (a)typisk kjønnsatferd ... blablabla ... kjønnsidentitet ... bladdiblablabla ... kjønnsdiktaturet/hegemoniet ... bladdiblærg ... biologisk vrs sosialt kjønn ... blææbladdiblæ ... metroseksualitet ...

også bør jeg vel lire av med noe om at det skal finnes rom for ulike tolkninger av kjønnsroller og at man ikke "er" et kjønn, men at man "gjør" et kjønn ... Så det så!

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Nei ingen homsefakter på min.

Skrevet

Noen ganger skulle jeg virkelig ønske at jeg hadde en mann som hadde litt "kvinnelige" trekk, altså slike trekk som sier at han kan engasjere seg litt i huslige ting...Nå henger jeg vel ut mannen noe enormt her, men må huske å trykke på anonymknappen :)Han: raper, fiser, klør seg på pungen, pirker nese, drikker mye øl, kaster sure sokker på gulvet, hater butikker og alt som har med handling å gjøre. Ser ikke interiør og dekor, sikker på at jeg kunne ha byttet ut sofaen uten at han har lagt merke til det. Likeså når det gjelder meg, ser aldri hvis jeg har vært til frisøren e.l., arbeider mye, går stort sett i arbeidsklær. Nærmest tvang han til å gå med giftering, han synes det er femi... så smykke er utelukket. Ligger i godstolen å ser tv til han sovner på kvelden, kommer tuslende i senga utpå natta - så da må mor være klar! Blomster vet han knapt nok hva er, kan ikke komme på sist jeg har fått en gave av HAN, men tar med seg barna når det er bursdag, jul og morsdag slik at de får kjøpe noe. Overrasker meg ALDRI med noe. I tillegg har han vært utro. Han har en del positive sider også, snill far som er veldig for barna når han er hjemme, men det er ikke så ofte... er vel nærmest som en alenemor. Ja, jeg ser mens jeg skriver at dette ser ikke bra ut.... kanskje det var lurt å få det ned på "papiret"? Anonymous poster hash: 50928...b35

Ja han hørtes ut som en "catch" :P

Skrevet

Min mann er skikkelig mannemann.

Men svogeren min derimot... skulle treffes i lobbyen da vi bodde på hotell. Han var sist ned, i rosa sjorte, skikkelig thigt bukse og sko i en eller annen type lær av eksotiske dyr og sa "unnskyld jeg er sein, jeg måtte føne håret først"

Wtf??!!?? Fyren har kort bleika hår!

Anonymous poster hash: 1544b...d89

Skrevet

Ikke mye homsete trekk.

Han liker å handle, liker å være med på planlegging av ferier ol

Han er flink til å designe og sy kjoler, han vurderte å bli designer ;)

Men ser liksom ikke helt hvordan han han hadde passet inn der. Han er mekanikker og ellers ikke veldig feminin.

Men flink er han jo.

Anonymous poster hash: c4e7c...3d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...