Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #26 Skrevet 3. august 2013 Tja, prater med min far kanskje 2 ganger i måneden. Har lite kontakt i forhold til før da mine foreldre var gift og han fant seg ny kone. Min mor prater jeg mer oftere , kanskje 2 ganger i uken og besøker hverandre kanskje 3-4 ganger i måneden. Begge passer barna, min mor mest. Anonymous poster hash: 1a8cf...ad0
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #27 Skrevet 3. august 2013 Daglig Faller seg helt naturlig for oss ihvertfall Anonymous poster hash: 32da5...cc9
DaTuMa Skrevet 3. august 2013 #28 Skrevet 3. august 2013 Mamma snakker jeg med en gang eller to i uka. Gjerne via Mail jeg er ikke den som er enklest å få tak i da jeg sjelden har mobilen i nærheten. Pappa snakker jeg med kanskje 2 ganger i mnd.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #29 Skrevet 3. august 2013 Et par ganger i året. Anonymous poster hash: b9288...46a
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #30 Skrevet 3. august 2013 Snakker med mamma så å si hver dag. Pappa3-4 ganger i uken. Anonymous poster hash: f049f...ad9
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 3. august 2013 #31 Skrevet 3. august 2013 Mamma snakker jeg med flere ganger i uka, noen ganger hver dag. Pappa snakker jeg sjeldnere med. Kanskje 1-2 ganger i mnd.
Groosalugg Skrevet 3. august 2013 #32 Skrevet 3. august 2013 Snakker med mamma sikkert 4-5 ganger i uka, enten på facebookchat eller telefon. Pappa snakker jeg med ganske ofte for tiden også, vi jobber samme sted. Jeg er sykmeldt nå da så jobber bare to dager i uke, men vi snakkes hvertfall de dagene.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #33 Skrevet 3. august 2013 1 gang i uke + kanskje et par sms i uke - dette etter at jeg fikk barn... Før det sjeldnere Anonymous poster hash: 7c956...652
klg,2 boys now:) Skrevet 3. august 2013 #34 Skrevet 3. august 2013 Pappa melding 1 gang uken(han bor i utlandet) Mamma stort sett kun ved bursdager i familien,hun driver med sine ting og er ganske uinteressert i hva vi driver med.jeg orker ikke og presse meg på. Svigermor ringer minimum 1gang pr dag,det er for mye
oslofrk Skrevet 3. august 2013 #35 Skrevet 3. august 2013 Ikkeno fasit - vi er jo forskjellige! Før snakket jeg med modern et par ganger i uken, men nå som jeg er gravid er det plutselig jeg som vil snakke med henne hver dag! For noen år siden ville det vært utenkelig! Fadern måtte jeg ta en alvorsprat med - han vil gjerne snakke hver dag, men det vil ikke jeg - en gang i uken er nok.. Hva om du avslutter raskt HI - sier at du er litt opptatt osv..?
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #37 Skrevet 3. august 2013 Mamma, kanskje annenhver mnd som jeg synes er litt for ofte. Hadde det vært opptil meg så hadde vi ikke hatt kontakt engang. Pappa ca en gang i uken Anonymous poster hash: ef223...a18
midgard Skrevet 3. august 2013 #38 Skrevet 3. august 2013 Dere som snakker med foreldrene deres hver dag, hva snakker dere egentlig med de om? Hva skjer hos dere i løpet av en dag, siden det tydeligvis er så masse å skravle om? Kan bare svare for meg selv, men jeg snakker med mamma nesten hver dag - hun er kreftsyk og under behandling så jeg vil bare få med meg hvordan hun har det (vi har et veldig godt forhold). Pappa snakker jeg med en gang i mnd, men dama hans snakker jeg med en gang i uka. Jeg er alenemamma og det var veldig viktig for meg at noen av mine ringte da barnet mitt var baby - jeg gikk med tanker om at jeg kunne falle ned trappa mens baby sov - huff... det skjedde heldigvis ikke... Jeg snakket ikke så ofte med dem før jeg fikk barn... og ikke så ofte før mamma ble syk...
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #39 Skrevet 3. august 2013 Jeg er visst litt sær, snakker med faren min ca 1 gang i måneden i maks 10 min. Vi har ikke så mye å si til hverandre, de er ikke så intresert i meg og mitt og jeg er ikke så intresert i dems. Snakker nesten ukentilig med den ene broren min og de andre alt fra en par ganger i halvåret til en gang i året. Moren min er død, så samtaler blir litt vanskelig. Svigerfamilien derimot snakker jeg med 2-3 ganger i uken minst, rett å slett for at de er interresert i barna og blir sure (og sier det til meg) hvis vi ikke er i kontakt. Anonymous poster hash: 4ef39...7a1
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #40 Skrevet 3. august 2013 Pappa som regel ett par ganger daglig. .ser han nesten hver dag og. Mamma 1 gang i mnd eller noe sånt hun prioriterer alt annet.. Anonymous poster hash: d07ce...cc2
BellaSuz Skrevet 3. august 2013 #41 Skrevet 3. august 2013 Daglig, enkelte dager flere gang for dag. (Mamma). Pappa snakker jeg med ukentlig.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 3. august 2013 #42 Skrevet 3. august 2013 Foreldrene mine bor 15 min gangavstand fra oss, og jeg er enebarn, så vi er på besøk 3-4 ganger i uka. Snakkes kun på tlf utenom om det er noe spesielt. Mamma er dessuten kreftsyk, så det har blitt viktigere å holde god kontakt og se dem ofte, spesielt for barnas del. Før jeg fikk barn og de flyttet hit, snakket jeg vel med begge foreldrene mine en gang i uka på tlf. Mannen snakker med svigers på tlf et par ganger i uka, jeg innimellom om det er jeg som tar tlf hans da. Vi møtes personlig ca 1 gang i mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå