Gå til innhold

Hvor ofte Snakker dere med foreldrene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en mamma som gjerne ringer to ganger daglig + sender meldinger på facebook daglig.

Jeg synes det blir masete og hun kan ikke skjønne  hva jeg mener for hun ringer jo bare for at hun lurer på hvordan det går.

Anonymous poster hash: a2a07...ef7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri!

Mamma døde da jeg var 21 år og pappa døde da jeg var 27 år.

Du er heldig!

Anonymous poster hash: 42d92...596
Skrevet

Jeg snakker med de daglig :-)

Anonymous poster hash: fb0e9...93a

Skrevet

Jeg snakker med pappa ca en gang i uken og mamma hver dag.

Anonymous poster hash: 198ae...cce

Skrevet (endret)

Minst et par ganger daglig, litt på telefon, litt sms, bittelitt på facebook med mamma, og er på besøk hos dem så ofte de/vi orker!:-) og treffes gjerne i byen for kaffe/annen kos!

Endret av snuppa90
Skrevet

Nja, snakker med mamma nesten hver dag :)

Skrevet

Pappa - 1 gang i året.

Mamma - 2 ganger i måneden.

De prioriterte selvrealisering og karrieren da jeg var barn. Derfor er jeg ikke så knyttet til dem.

Skrevet

Pappa snakker jeg kun med i bursdag til tantebarna mine, har ikke snakket med han på tlf på 3-4 år...

Mamma snakker jeg med på tlf 4-5 ganger i mnd. Jeg har et godt forhold til henne, men en oppdatering i uken holder lenge

Anonymous poster hash: fb8f9...977

Skrevet

Snakker med mine foreldre daglig

Skrevet

Snakker med mamma ca. 1 gang hver uke eller annenhver uke. Snakker med pappa ca. 1 gang i mnd. Er ikke veldig nært knyttet til de..

Skrevet

ja ja bare jeg som er sær da.

Jeg synes det er maste å snakke med mamma opptil flere ganger daglig + facebook meldinger.

Jeg har da ikke så mye og fortelle henne.

Hvor mye nytt kan ha skjedd fra jeg kom hjem fra jobb til jeg skal legge datteren?

Skrevet

ikke klag, jeg får en mld fra pappa et par ganger i uka...ringer i blant

mamma ringer/sender aldri sms med mindre det er noe veldig viktig.. Dvs svært sjelden. kan gå opptil 4-5 mnd noen ganger..

skulle ønske det var mer, men føler ikke det er mitt ansvar å fortelle uten initiativ hvordan d er med barnebarn osv

Anonymous poster hash: 65f50...978
Skrevet

Mer eller mindre daglig. Besøk et par ganger i uka, og kafé hver lørdag :)

Skrevet

Pappa snakker jeg med hver dag, mamma et par ganger i mnd

Skrevet (endret)

Min mor: ca. 1 gang annenhver måned.

Min far: Et par ganger i året.

Mannens familie har vi som regel ukentlig kontakt med.

Flere ganger daglig hadde nok kvelt meg! Men så har jeg veldig selvstendighetstrang, og aner egentlig ikke hva et "normalt" forhold til foreldre er. 

Endret av Magia
Skrevet

Dere som snakker med foreldrene deres hver dag, hva snakker dere egentlig med de om?

Hva skjer hos dere i løpet av en dag, siden det tydeligvis er så masse å skravle om?

Gjest Julia1984
Skrevet

ja ja bare jeg som er sær da.

Jeg synes det er maste å snakke med mamma opptil flere ganger daglig + facebook meldinger.

Jeg har da ikke så mye og fortelle henne.

Hvor mye nytt kan ha skjedd fra jeg kom hjem fra jobb til jeg skal legge datteren?

Tenk deg selv når dine barn blir store. Vil du ikke ha nær og tett kontakt??

Snakket også med mamma hver dag, av og til flere ganger pr dag.

Skrevet

Snakker ti min på telefon annenhver uke. Det er ikke så mye å fortelle om, så oftere blir bare mas, synes jeg!

Gjest Julia1984
Skrevet

Dere som snakker med foreldrene deres hver dag, hva snakker dere egentlig med de om?

Hva skjer hos dere i løpet av en dag, siden det tydeligvis er så masse å skravle om?

Masse småting i hverdagen, saker i media, løser verdensproblemer etc

Skrevet

Snakker vel med dem tre fire genger i uka, de kommer hit ofte og vi drar ofte til dem. Har et tett forhold. Snakker om løst og fast. Det skjer endel i familien, vi har felles interesser og finner på mye hyggelig sammen, de har ofte barnebarna også. Mamma og jeg pleier å ha hekle og strikkekveld nesten ukentlig. Svigers bor lengre unna, ser dem en gang i mnd ca snakker vel med dem nesten ukentlig da de ringer for å snakke med barnebarna.

Anonymous poster hash: 5393f...0cf

Skrevet

Det skjer jo egentlig ingenting, vi har helt normale lov for å si det slik, men jeg snakker med mamma opp til flere ganger daglig. Vi finner alltid noe å snakke om, utrolig nok!

Anonymous poster hash: 56fd7...aaa

Gjest meg&mini
Skrevet

Mamma snakker jeg med hver dag og gjerne flere ganger. I dag har vi snakket sammen to ganger på telefon på tilsammen 7 minutter. Hehe, måtte sjekke.

Mamma bor ca 5 minutter unna meg, hvis jeg går.

Pappa snakker jeg ikke så ofte med. Kanskje 1-2 ganger i måneden. Han bor ca 60 mil unna også.

Vi har også et godt forhold, men ikke så nært som mamma og mitt sitt:)

Skrevet

Snakker med moren min en gang om dagen, noen ganger oftere. Noen her spør om hva vi snakker om da, og tja si det, mest skit vel :P

Faren min snakker jeg sjeldnere med i telefon, kanskje en gang i mnd. 

Skrevet

skjer ikke så mye, men finner alltid noe å prate om. Vær, vind, politikk, barna i familien(utvikling, gullkorn, osv), fremtid, helse, økonomi, mannfolk, vitser, osv. Aldri en kjedelig dag når vi er samla :-)
Skrevet

snakker med / ser mamma ca en gang i uka, pappa kanskje en gang i mnd..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...