Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #26 Skrevet 3. august 2013 Leste ikke alle svarene her, men jeg har leiden mutasjon og skal ikke ha hormoner, lege på sykehuset sa at jeg kan ta cerazette. Anonymous poster hash: 06218...dac
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #27 Skrevet 3. august 2013 Leste ikke alle svarene her, men jeg har leiden mutasjon og skal ikke ha hormoner, lege på sykehuset sa at jeg kan ta cerazette. Anonymous poster hash: 06218...dac
:)novemberbarn:) Skrevet 3. august 2013 #28 Skrevet 3. august 2013 Jeg bruker kobberspiral og har aldri blitt gravid. Er fornøyd med den. Syns det er rart at uansett hva slags innlegg som blir lagt ut her, så blir det mange stygge kommentarer... Ikke rart det er krig i verden sier jeg bare!!!
Bananahammock Skrevet 3. august 2013 #29 Skrevet 3. august 2013 Jeg temper. Vi bruker kondom i perioden mellom mensen og eggløsning. Når jeg har hatt eggløsning dropper vi kondomet, men han kommer nesten aldri inni meg uansett. Har gjort det sånn i 6 mnd, og det funker fint hittil. Nå skal det sies at dette er en høyst usikker prevensonsmetode, så hvis det er krise med et barn til bør du finne en annen prevensjonsmetode!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #30 Skrevet 3. august 2013 Det kommer vel an på om du er heterozygot eller homozygot. Men det er forskjell på å ikke tåle og å ikke kunne ta hormoner. Du fremstiller det som om du ikke tåler dem, altså som ved allergi/intoleranse. Ved leidens mutasjon kan man ta Cerazette (progesteronbasert) så vidt jeg vet, og det kan du diskutere med legen din. Anonymous poster hash: e94d9...577 Takk, men jeg er farmasøyt så jeg vet nok bedre enn deg hva som er forskjellen på de ulike prevensjonsmidlene. Anonymous poster hash: 73139...fdd Å? Jeg er lege så jeg kan nok mer enn deg om bruken av dem i den kliniske hverdag! Anonymous poster hash: e94d9...577 Og JEG er Jesus! Og alle vet jo hvordan jeg kom til! Så sånn sett fungerer det jo ikke å ikke ha sex heller! Anonymous poster hash: cf421...adb
Vogndilla Skrevet 3. august 2013 #31 Skrevet 3. august 2013 Vi bruker sikre perioder og hopper av i svingen -alltid. MÅ vi ha sex en av de usikre dagene bruker vi kondom. Har funka i elleve år Anonymous poster hash: cd3c1...f2b
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #32 Skrevet 3. august 2013 Leste ikke alle svarene her, men jeg har leiden mutasjon og skal ikke ha hormoner, lege på sykehuset sa at jeg kan ta cerazette. Anonymous poster hash: 06218...dac Jeg fikk samme beskjeden (hematolog og nevrolog var enige). Det gikk bra i et halvt år, så fikk jeg nye blodpropper. Da mente andre leger (nok en gang hematolog og nevrolog) at jeg under ingen omstendighet burde ha tatt Cerazette. Må legge til at jeg hadde en lang forhistorie med blodpropper, og at jeg i tillegg til Leiden har en annen blodsykdom. Anonymous poster hash: 5beb5...ac2
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #33 Skrevet 3. august 2013 Det kommer vel an på om du er heterozygot eller homozygot. Men det er forskjell på å ikke tåle og å ikke kunne ta hormoner. Du fremstiller det som om du ikke tåler dem, altså som ved allergi/intoleranse. Ved leidens mutasjon kan man ta Cerazette (progesteronbasert) så vidt jeg vet, og det kan du diskutere med legen din. Anonymous poster hash: e94d9...577 Takk, men jeg er farmasøyt så jeg vet nok bedre enn deg hva som er forskjellen på de ulike prevensjonsmidlene. Anonymous poster hash: 73139...fdd Å? Jeg er lege så jeg kan nok mer enn deg om bruken av dem i den kliniske hverdag!Anonymous poster hash: e94d9...577 Og JEG er Jesus! Og alle vet jo hvordan jeg kom til! Så sånn sett fungerer det jo ikke å ikke ha sex heller! Anonymous poster hash: cf421...adb ??? Jeg prøvde bare å hjelpe, og da synes jeg det er kjipt med nebbete svar. Ditt innlegg er jo rett og slett uforståelig. Anonymous poster hash: e94d9...577
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 3. august 2013 #34 Skrevet 3. august 2013 Advarer mot Cerazette, både jeg og tre venninner har blitt gravid på den til tross for riktig bruk, og jeg kjenner mange som har skumle bivirkninger på disse pillene. Anbefaler absolutt ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå