Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #26 Skrevet 2. august 2013 Nå har han jo faktisk rett da. Lenge leve janteloven! Flere burde som Fotballfrue trene og spise sunt under svangerskapet. En kan ikke miste alle hemninger bare fordi en er gravid. Altfor mange spiser søppel og annen mat i enorme mengder bare fordi de er gravide, det er usunt både for mor og barn. Anonymous poster hash: b94de...22f Ikke bare mat man legger på seg av, jeg hadde så mye ødemer at jeg nesten ikke kunne knyte neven. Her var det i tillegg 10 kg av vekta fostervann, slik at 15 kg forsvant på 1 uke etter fødsel.. Anonymous poster hash: 8cde8...4c6
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #27 Skrevet 2. august 2013 Ikke nok med at hun har et mentalt usunt forhold til mat, hun er i tillegg gift med en som syns det er helt greit. Og denne signerer jeg med glede. Begynner å bli lei av all denne normaliseringen av hennes svangerskap og tvangsmessige forhold til mat og trening å gjøre. Har ingenting med sunnhet å gjøre! Akkurat det som er poenget mitt! Det er dobbeltmoraliserende! Hvem er han til å snakke om vekt i svangerskap når det dem holder på med er direkte usunt? Jeg er faktisk litt bekymra for henne, hvordan kommer hun til å takle å ikke kunne løpe 5 mil hver dag når babyen er født? Eller gå på Elixia når de passer henne? Er redd hun kommer til å gå på en smell... Baby er ikke bare rosenrødt! Anonymous poster hash: 1731e...20b
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #28 Skrevet 2. august 2013 Men hvorfor skal alle drive på å kaste på stakkars Stein??? Hva galt har han gjort liksom? Anonymous poster hash: 20cbb...454
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #29 Skrevet 2. august 2013 Nesten (jeg skrev nesten )så jeg håper at fruen hans går på en smell så de blir tvunget til å innse at de bare er mennesker de også sånn som alle oss andre. Ta for eksempel meg: gravid med første barnet, godt trent i utgangspunktet, spiste sunt og fortsatte å trene gjennom hele sv.skapet, var ved fødsel i knallform, la på meg totalt 10kg. Ut kom en klump av en unge på 4,3kg en dag over termin, han ble tatt med vakum og jormødrene ojet og bar seg over hvor flott morkake og navlestreng han hadde hatt, den matpakka kalte de det Så kom mitt andre sv.skap to år etter: fortsatt godt trent, slank og i veldig god fysisk form. I uke 10 merker jeg at noe er annerledes, formen er DÅRLIG, kvalm og uvell, bekkenet mitt var helt loddent, slet med å kle på meg selv og hadde fra uke 15 ca. omtrent gangsperre. La på meg totalt 27kg i dette sv.skapet, spiste sunt men fikk jo omtrent ikke beveget meg. Ut kom en kjernesunn unge på 4,9kg, skulderen satt fast og det var en hard vakum fødsel. Denne ungen hadde også ifølge lege og jordmor hatt en fantastisk matpakke Så hva skal man tolke utifra dette da Lars Kristian??? Hva gjorde jeg galt for å fortjene dette, jeg er jo så sunn som man får blitt. Er det mulig at man bare er menneske og at man noen ganger får noen fysiske utfordringer? Definitivt noe du bør ta med deg videre i ditt nystartede studie. Som forøvrig kommer til å bli ganske så hardt om du fortsetter å komme med slike stigmatiserende påstander i damemagasiner. Mvh. Fastlegen Anonymous poster hash: ca89e...435
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #30 Skrevet 2. august 2013 Hva er det egentlig denne dama gjør som er så "sykt"? Gikk av nysgjerrighet inn på bloggen hennes, og så en ung dame som er veldig slank - noe som er et resultat av mye trening, sunn mat og en "sped" kropp fra naturens side - og over gjennomsnittlig opptatt av mote og utseende. Hva er sykt med det? Anonymous poster hash: 3df0a...fe7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå