Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #26 Skrevet 2. august 2013 Har vært på UL i dag, og det er en liten gutt i magen Blir spennende med 2 gutter i hus! Storebror vil være 5 1/2 år når minsten kommer, så blir jo et stort aldersspenn, men føler på meg at det blir et aktivt hus i årene fremover Hvordan er det med dere andre guttemammaer? Er det mye aktivitet og sprell med 2 tuter? Gratulerer!!! Jeg er guttemamma til 3 små viltre småtasser! Elsker det! Er veldig mye aktivitet ja! Krangler og slåss hver dag, men de har det veldig gøy sammen! Alle tre leker så godt i lag, selv om de er 3, 5 og 8 år. De er bestekompiser, passer på hverandre og gir hverandre ofte kos<3 Mange rampestreker er det, og det ligger biler, dinosauruser og diverse overalt, og jeg blir ikke lenger overraska over å finne makker ol i vasken osv.. Og så forguder de mammaen sin!<3 Livet som guttemamma er virkelig herlig! Anonymous poster hash: ce1fc...7ff
Hun med alle ungene Skrevet 2. august 2013 #27 Skrevet 2. august 2013 Gratulerer så masse! Jeg har to gutter (og 5 jenter) og det er helt topp! Gutta leker kjempefint,og er utrolig gode venner De er 8 og 6 år:-)
Hun med alle ungene Skrevet 2. august 2013 #28 Skrevet 2. august 2013 hvor finner jeg skikkelig fint babytøy (gjerne ull!) til gutt da? Pent tøy, ikke med byggmester bob og slikt på Syntes det var vanskelig å handle klær til storebror, så trenger litt tips Pomp de lux!! Åh,jeg kan virkelig ikke få skrytt nok av de klærne! Utrolig god kvalitet (det liker vi!!) og billig! Det er omtrent det eneste barna går i,de elsker det like masse som mamsen
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #29 Skrevet 2. august 2013 Gratulerer! Jeg har tre gutter, syns stort sett de er helt herlige og innimellom har jeg mest lyst til å stikke fra hele greiene. De er 2 1/2, 5 og 8 1/2 år. Da jeg fikk vite at jeg ventet gutt nummer to tenkte jeg at det var jo greit, for da visste jeg hva jeg gikk til. Sånn ble det ikke, for de er helt forskjellige. Alle mine gutter har veldig ulik personlighet, det som fungerer på en er helt verdiløst med de andre. Støynivået er sikkert normalt for en 3-barnefamilie. Jeg hater slåssing og bråk, så skal de drive med det får de gå ut å være. Vi oppmuntrer ikke til den slags lek. Kjøper ikke våpen og slikt til dem. Kjenner noen med to gutter der støynivået hjemmet er ca 60 ganger høyere enn her, men de har da også omtrent bare våpenleker å underholde seg med. Jeg tror man kan styre det der litt selv. De gjelder å oppmuntre til sunne interesser. Gøy nå når de begynner å bli litt eldre og vi kan gjøre ting sammen som familie (uten baby!). Mye å glede seg til:-) Mine gutter er forresten veldig glade i hverandre og opptatt av å passe på hverandre. De krangler selvsagt også. Moro for han i midten, som nå har både eldre og yngre lekekamerat. Eldste blir mest som en storebror for yngste (akkurat 6 år imellom), passer på og hjelper han med ting, men det er for stor aldersforskjell til at de har noe interesse av å leke med hverandre. Anonymous poster hash: abac6...f5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå