Balumpalump Skrevet 2. august 2013 #26 Skrevet 2. august 2013 At jeg ikke ringer andre for å skravle. Ringer bare når det er noe konkret som må avklares, aldri for ren skravling. At jeg er så lat. Blir aldri ferdig med projekter jeg starter på. At jeg prater meg bort når jeg forteller noe. Tror denne er værst, men gud så vanskelig å slutte...
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #27 Skrevet 2. august 2013 Sta, påståelig og vet at jeg alltid har rett (noe jeg faktisk har) Anonymous poster hash: eb9b9...917
Rivjernet Skrevet 2. august 2013 #28 Skrevet 2. august 2013 Jeg blir ofte kritisert for å avbryte og fullføre andres setninger. Jeg har en tendens til å tro at jeg vet hva den andre skal si.. Jobber med saken!!
Mrs Smith Skrevet 2. august 2013 #29 Skrevet 2. august 2013 At jeg er litt masete og hissig + litt bessewisser jeg også :-0
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #30 Skrevet 2. august 2013 -Jeg virker sur og overlegen, men er bare sjenert og har sosial angst -Jeg er fæl å avbryte når andre snakker, men prøver å skjerpe meg på det -Jeg er også slik at hvis noen forteller noe om seg selv, ta fødsel f.eks, så klarer jeg ikke å dy meg og må fortelle om min også. -Jeg er skikkelig, skikkelig vimsete og glemsk Anonymous poster hash: a1dbb...637
Modesty Blaise. Skrevet 2. august 2013 #31 Skrevet 2. august 2013 Jeg tipper på at det er ganske mye... - At jeg ikke bryr meg om det blir stille rundt meg, og at jeg ikke gidder å snakke bare for å snakke. - At jeg lett kan bli alt for direkte, og ikke pakker inn ting. -At jeg totalt kan miste tålmodigheten med mennesker rundt meg hvis de ikke kommer raskt nok til poenget. - Jeg er veldig lite medfølende på ting jeg tenker er sutring... Jeg har hørt litt for ofte at jeg tenker og oppfører meg som en mann, noe som ikke var positivt ment i utgangspunktet. Men jeg tar det som et kompliment
skjotta Skrevet 2. august 2013 #32 Skrevet 2. august 2013 Jeg synes det er gøy å være djevelens advokat og gå litt på tvers av hva "alle" mener bare for å provosere. ...
Anne:-D Skrevet 2. august 2013 #33 Skrevet 2. august 2013 Jeg er litt vinglete og har vanskelig med å bestemme meg for noe. Og så er jeg ofte litt sent ute
Rediken Skrevet 2. august 2013 #34 Skrevet 2. august 2013 Jeg er ingen fan av telefoner derfor vanskelig å få tak i. Blir det mye mas skrur jeg av telefonen opp til flere dager. Jeg kan være veldig bestemt. Denne vet jeg irriterer vettet av svigerfamilien min
3 er nok! Skrevet 2. august 2013 #35 Skrevet 2. august 2013 Jeg snakker mye og høyt. Jeg har rekker aldri å ta telefonen Jeg skjønner ikke dialekter Jeg skal ha alt gjort NÅ og helst i går. Jeg er "fisefin" og drar ikke steder der det er utedo Jeg har et ekstremt behov for å ha det ryddig og rent rundt meg og unngår å dra hjem til venninner som har det rotete og skittent. Jeg klarer ikke å konsentrere meg når det er rotete og skittent. Jeg har alltid en unnskyldning for å ikke prate mer enn 15 min med mannens mormor fordi jeg ikke orker sytingen om alt mulig rart og hvor mye rimeligere potetene var i 1955. (Ok, det irriterer kanskje bare mannen min fordi jeg gir røret til han og han orker heller ikke høre på henne)
Elsker livet Skrevet 2. august 2013 #36 Skrevet 2. august 2013 Det er nok mye som er irriterende med meg. Det ene er nok at jeg ikke er så veldig avhengig av telefonen min. Det andre er at jeg er sta. I tillegg må jeg ha kontroll over det meste jeg gjør og mistrives når ting ikke er helt på stell hos meg selv. Dette gjør at venninnene mine tror jeg syns dårlig om dem om de ikke har/er like flidd. Men det reagerer jeg faktisk ikke på.
Elsker livet Skrevet 2. august 2013 #38 Skrevet 2. august 2013 Så har jeg hørt at jeg ler for ofte og for høyt
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #39 Skrevet 2. august 2013 Jeg er sta, kontrollerende, langsint, hater at folk ikke gjør ting på min måte (selv om deres måte er vel så bra), blir sur når jeg er stressa, og nå ser jeg hvorfor jeg ikke har kjæreste. Anonymous poster hash: cbfc2...87a
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #40 Skrevet 2. august 2013 Utålmodig, tuller og fjaser, sier ofte ting uten å ha tenkt meg om, svarer til tider i hytt og gevær, kan nok fremstå som en bedreviter til tider, skravlet i vei. Anonymous poster hash: 379dd...c87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå