Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #1 Skrevet 2. august 2013 Jeg vet ikke helt hva som er irriterende med meg selv, men jeg kan jo tippe: - Tror jeg av og til kan fremstår som litt besserwizzer - Avslutter folks setninger (er klar over det, og jobber med saken) - At jeg midt inni setninger av og til legger inn et "ja, mm", liksom MENS jeg selv holder på si noe. Helt teit (Jobber med saken). - Av og til KLARER jeg ikke å la være å rette på folk hvis de for eksempel sier et ordtak feil eller uttaler et fremmedord feil (komme rkanskje inn nder besserwizzer-punktet) Anonymous poster hash: 19f6c...67c
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #3 Skrevet 2. august 2013 At jeg alltid har rett Anonymous poster hash: e8481...4d7
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #4 Skrevet 2. august 2013 At jeg er høyt utdannet At jeg er bestemt Anonymous poster hash: 53a50...97a
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #5 Skrevet 2. august 2013 At jeg ikke er ei skravlehøne, og at jeg kan fremstå som bedreviter/høy på meg selv. Anonymous poster hash: a949a...253
FanteGuri Skrevet 2. august 2013 #6 Skrevet 2. august 2013 At jeg av og til avbryter folk, som begynner å snakke rett før meg.. Når jeg blir engasjert eller irritert/ sint, så går gneldra i ett, slik at mannen min ikke kommer til orde.. At det av og til er vanskelig å forstå om jeg snakker spøk eller alvor.. hvis noen forteller meg noe problematisk om sitt barn, så kan jeg nesten alltid referere til liknende problem hos en av mine barn, noen kan vel synes det er slitsomt, at jeg ikke bare lytter og nikker anerkjennende
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #7 Skrevet 2. august 2013 At jeg er sta, alltid har rett og er påståelig. Anonymous poster hash: b7779...79b
Light of my life Skrevet 2. august 2013 #8 Skrevet 2. august 2013 At jeg mangler selvinsikt nok til å kunne se hva som er irriterende ved meg selv
Magia Skrevet 2. august 2013 #9 Skrevet 2. august 2013 - At jeg avbryter folk når de snakker (prøver å skjerpe meg) - At jeg ofte vet bedre enn andre (besserwisser er så negativt lada, og det ligger liksom i ordet at man ikke alltid har rett, så derfor bruker jeg det ikke ) - At jeg ofte fikler med noe når jeg snakker med folk.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #10 Skrevet 2. august 2013 At jeg ofte snubler i ordene når jeg snakker, eller glemmer hva jeg skal si (dårlig konsentrasjonsevne, for å si det sånn)Ekstremt dårlig hukommelse (irriterer i hvert fall meg helt grusomt)Jeg kan være litt sta, særlig når jeg er veldig sliten. Da har jeg rett selv om jeg vet jeg tar feil... (er noe jeg jobber hardt med for å endre, men er man sliten, frister det lite å jobbe med saken, heh)Jeg kan snakke/le litt høyt om jeg blir engasjert (full skjerpings, dette liker både jeg og andre dårlig) Anonymous poster hash: 2574c...529
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #11 Skrevet 2. august 2013 Siterer nr 7 :-p Anonymous poster hash: 98e39...99c
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #12 Skrevet 2. august 2013 Jeg kan virke arrogant men er egentlig bare usikker Jeg setter meg nøye inn i ting før jeg uttaler meg....fremstår derfor som bedreviter innimellom Ikke flink til å si unnskyld, selv når jeg har tatt feil Blir for fort sint i noen sammenhenger Prater for mye Er litt gjerrig hehe godt jeg har noen gode kvaliteter også Anonymous poster hash: 15ef9...d5a
Ooops I did it AGAIN Skrevet 2. august 2013 #13 Skrevet 2. august 2013 - jeg avbryter ofte folk... Eller 'overtar' samtalen. Prøver å skjerpe meg. - jeg fullfører setninger for folk, spesielt om de står fast på et ord. Som om jeg vet hva de skal si :-s - sier ofte ja, det skal jeg gjøre, og så glemmer jeg det .. (Pinlig!) Min eldste sønn var bare seks år da han sa: mamma, du skulle hatt en sånn lapp å skrive ting på...
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #14 Skrevet 2. august 2013 - At jeg midt inni setninger av og til legger inn et "ja, mm", liksom MENS jeg selv holder på si noe. Helt teit (Jobber med saken). Anonymous poster hash: 19f6c...67c Også jeg som trodde folk gjorde dette med vilje fordi de trodde de virket smarte eller noe. Men kan skrive under på at det er irriterende ja. Anonymous poster hash: 6085d...772
DramaMama Skrevet 2. august 2013 #16 Skrevet 2. august 2013 Jeg kan nok også fremstå som litt bedrevitende, men faktum er at jeg kan litt om mye og ofte har rett i mine påstander. Liker å diskutere, og kan være rimelig påståelig. Jeg blir også litt oppgitt av å prate med folk som er "tregere" enn meg, altså som ikke tar poenger og henger med i samtalen. Oppfattes derfor kanskje som litt overlegen? Hehe, ikke vet jeg. Men jeg har heldigvis mange gode sider også.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #17 Skrevet 2. august 2013 Jeg er sta, påståelig, sier aldri unnskyld og er veldig treig. Anonymous poster hash: aef9b...a92
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #18 Skrevet 2. august 2013 - at jeg alltid kommer for sent - at jeg er sær på veldig mange ting, og sier det rett ut om noen gjør noe jeg aldri ville gjort - at jeg lar vær å ta tlf i blandt, for egentlig hater jeg å skravle i tlf.. Anonymous poster hash: ead2c...b41
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 2. august 2013 #19 Skrevet 2. august 2013 Når noen forteller en historie kommer jeg alltid på noe lignende som skjedde meg og forteller om det så fort de er ferdig med sin men nå er jeg obs på det og har skjerpet meg kraftig! Jeg kan snakke for mye når andre trenger ro. Jeg er litt lat. Ellers er jeg ganske perfekt, tror jeg
Cruella De Vil Skrevet 2. august 2013 #20 Skrevet 2. august 2013 Jeg tror jeg kan virke som litt besserweiser... Jeg mener selv at jeg ikke er det, men det er vel ikke meg som skal bedømme det. Og så er jeg en håpløs prokrastinerer - det er da ingen vits i å gjøre ting før aller, aller siste frist? Det kan sikkert være litt frustrerende på jobb og slikt, selv om jeg tror det er ganske vanlig, i hvert fall i mitt miljø.
Linerlen og pipipen Skrevet 2. august 2013 #21 Skrevet 2. august 2013 At jeg er en sta bedreviter som er litt lat. Huff
Gjest Antarctica Skrevet 2. august 2013 #22 Skrevet 2. august 2013 Jøss, alle i denne tråden er bedrevitere. Trodde det var min jobb??? Jeg irriterer folk ved å være for seint ute, eller, ikke FOR seint, men i siste liten. Jeg provoserer folk ved å bite meg fast i et tema som en terrier og forfølge det til siste slutt, særlig hvis jeg senser at det er et tema enkelte vil hoppe fort bukk over, f eks for å manipulere eller jukse fram en avgjørelse som er dårlig fundert. Bruker taktikken på jobb, og blir IKKE populær av det. Men avslører mange løgner og fortielser, da. Provoserer også en del ved å ikke gjøre meg mindre enn jeg er, ikke smile unnskyldende og ikke gå tilbake på det jeg mener hvis det er viktig for meg. (Menn oppfører seg også sånn, men da er det ikke provoserende.)
Ikkesåallerværst Skrevet 2. august 2013 #24 Skrevet 2. august 2013 At jeg bruker ca en dag på å svare på sms, og at telefonen alltid står på lydløs. Personlighetstrekk: hmm, at jeg tilsynelatende ikke tar meg nær av eller blir lei meg av noe (mens mannen nok irriterer seg over det motsatte..). Trur eg.
Cat_Woman Skrevet 2. august 2013 #25 Skrevet 2. august 2013 At jeg er dårlig på small talk, noe som av og til fører til pinlige stillheter når jeg er sammen med folk jeg ikke kjenner så godt. Sikkert fryktelig irriterende. At jeg knekker fingre. At jeg er treg til å svare på meldinger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå