Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #1 Skrevet 1. august 2013 ...hvis han var hjemme/ hadde fri? Eller føler dere det er en "dameting" ? Anonymous poster hash: 40b70...6ae
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 1. august 2013 #2 Skrevet 1. august 2013 Det har han ingen interesse av Han ser ikke den store underholdningsverdien i å snakke om sting, såre brystvorter og ammeproblemer så barselgruppa er min alene
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #3 Skrevet 1. august 2013 haha,aldri i verden!! Stakkars mann!! Anonymous poster hash: e1640...acb
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #4 Skrevet 1. august 2013 Nei, han har ingen interesse av det. Barselgruppe er min ting Anonymous poster hash: f7da3...3b3
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #5 Skrevet 1. august 2013 Haha! Nei det hadde ham absolutt ingen interesse for Er stort sett bare skravling om amming, fødsel, sammenligning av barna osv.. Så jeg hadde ikke mye interesse for det jeg heller Anonymous poster hash: 3764d...cda
Elsker livet Skrevet 1. august 2013 #6 Skrevet 1. august 2013 Nei, det var uten tvil en damegreie. Hadde han hatt fri skulle han dessuten fått tatt seg av de andre barna.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #8 Skrevet 1. august 2013 Nei, er du gal Synes jeg ser mannen min sitte i en ring med damer å skravle og sammenligne babyene som lå på matter i midten, delta i samtaler om amming, bleier, babymat osv. Anonymous poster hash: 51247...e9c
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #9 Skrevet 1. august 2013 Alle pappaene på barselgruppen overtok etter oss mødre, og i dag er vi en flott vennegjeng. En periode var vi både mødre og fedre pga overlapping med permisjon. Anonymous poster hash: 1ebe4...5b2
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #10 Skrevet 1. august 2013 Hos oss er barselgruppen bare for kvinnene, vi deler tanker og følelser, råd og tips. Mannen min ville blitt helt ufattelig misplassert sammen med dem.... Barselgruppa er på en måte som å være med venninner, bare alt handler om baby og barn, og litt om samliv etc. Anonymous poster hash: 38cea...7fd
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #11 Skrevet 1. august 2013 Bare lurte på om det var vanlig... Var nylig på min første gruppe, og der var det en som hadde med seg mannen. Vi var ganske få og jeg følte at stemningen var litt rar og at folk ikke turte slippe seg helt løs...HI Anonymous poster hash: 40b70...6ae
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #12 Skrevet 1. august 2013 Bare lurte på om det var vanlig... Var nylig på min første gruppe, og der var det en som hadde med seg mannen. Vi var ganske få og jeg følte at stemningen var litt rar og at folk ikke turte slippe seg helt løs... HI Anonymous poster hash: 40b70...6ae Det løsner etterhvert når man blir bedre kjent Eller, vel, jeg hadde personlig hatt problemer om det hadde vært en mann der... Han er ikke akkurat "barselkvinne"...... Jeg vet ikke, jeg ville følt han ikke hadde noe der å gjøre. Vi snakker ofte om fødsel og svangerskap også, og vi snakker ofte om hva vi gjør når mannen er på jobb osv. Anonymous poster hash: 38cea...7fd
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #13 Skrevet 1. august 2013 På Hs? Synes det blir litt kleint... Her er det noen "pappa-møter" (for eksempel 8 mnd kontroll) og da holder jeg meg hjemme:) Men har vært med om at mødre drasser med både far og sin egen mor (ikke samtidig da hehe;). En hadde moren ventende utenfor og gikk leverte babyen ut når den ble sulten! Anonymous poster hash: 94c6e...d59
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #14 Skrevet 1. august 2013 Hadde ikke mannen med, han var på jobb, men det var flere menn i barselgruppa. Jeg likte det for da ble det ikke bare føde- og dame snakk. Anonymous poster hash: 43871...5b0
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #15 Skrevet 1. august 2013 Jeg hadde faktisk med mannen første gangen. Vi hadde vært på kurs sammen (og der skulle jo begge komme) så tenkte liksom i ammetåka at begge skulle dit også. Men han ble sendt ut han, han var ikke velkommen Anonymous poster hash: ce4e7...354
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #16 Skrevet 1. august 2013 han var aldri med på barseltreff, for det hadde han ikke interrese av, men han var ofte med på kontroller om det passet. Vi hadde en del ekstra kontroller pga at babyen var så liten i vekst, og ble fullt godt opp da Anonymous poster hash: 3f693...624
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #17 Skrevet 1. august 2013 Nei, men jeg og min ektefelle byttet på å gå på barselgruppe. I blant var vi begge to. Anonymous poster hash: 1ca59...af6
Cat_Woman Skrevet 1. august 2013 #18 Skrevet 1. august 2013 Jeg hadde med mannen på det første møtet på helsestasjonen. Han var den eneste mannen, og han syns det ble litt kleint, selv om han ble godt mottatt. I invitasjonen fra HS sto det "til foresatte", så vi dro begge to. Etter et par barselmøter til (uten mann) syns jeg hele greia begynte å bli klein og, så det var ikke så lenge jeg gadd å være med. Jeg synes ikke andres såre brystvorter, kolikkbarn og udugelige menn er så fryktelig interessant.
Rediken Skrevet 1. august 2013 #19 Skrevet 1. august 2013 Mannen min var på flere barselgrupper på helsestasjonen, helsesøsteren syns det var veldig viktig å inkludere mennene så hun oppfordret de til å komme. Det var flere andre pappaer der også
Mamma til 3? Skrevet 1. august 2013 #20 Skrevet 1. august 2013 Hæ, er det så veldig uvanlig altså? Jeg har da hatt med min To ganger har han vært med. Ene gangen skulle han egentlig gå alene, men jeg ble nødt til å møte han og mini pga akutt melkebehov. En annen far dukket opp gangen etter fordi han hadde overtatt permisjonen. Hvordan gjør dere det når det er mannen som har permisjon, da? Er det ikke møter på helsestasjonen da også?
soleia Skrevet 1. august 2013 #21 Skrevet 1. august 2013 Mannen var med på ei barselgruppe på helsestasjonen. Var eit par andre menn innom og, men er nok mest damer som møter opp. Me snakka heldigvis mest om babyane si utvikling og minimalt om amming, sting ol.
LivetErEnLek Skrevet 1. august 2013 #22 Skrevet 1. august 2013 Jeg hadde med mannen på det første møtet på helsestasjonen. Han var den eneste mannen, og han syns det ble litt kleint, selv om han ble godt mottatt. I invitasjonen fra HS sto det "til foresatte", så vi dro begge to. Etter et par barselmøter til (uten mann) syns jeg hele greia begynte å bli klein og, så det var ikke så lenge jeg gadd å være med. Jeg synes ikke andres såre brystvorter, kolikkbarn og udugelige menn er så fryktelig interessant. hvorfor i all verden henger du her da ;-)
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #23 Skrevet 1. august 2013 Vi hadde ikke barselgruppe, bare åpen helsestasjon, og der var mannen min med. Så at noen reagerte på det, men er det åpent så er det åpent... Anonymous poster hash: a1f4d...d92
Cat_Woman Skrevet 1. august 2013 #24 Skrevet 1. august 2013 Jeg hadde med mannen på det første møtet på helsestasjonen. Han var den eneste mannen, og han syns det ble litt kleint, selv om han ble godt mottatt. I invitasjonen fra HS sto det "til foresatte", så vi dro begge to. Etter et par barselmøter til (uten mann) syns jeg hele greia begynte å bli klein og, så det var ikke så lenge jeg gadd å være med. Jeg synes ikke andres såre brystvorter, kolikkbarn og udugelige menn er så fryktelig interessant. hvorfor i all verden henger du her da ;-) Hehehe, nei si det! En form for kikkertrang antar jeg :-P Jeg trivdes i hvert fall ikke på barselgruppe.
rytme Skrevet 1. august 2013 #25 Skrevet 1. august 2013 Når du skriver barselgruppe, mener du kontroller på helsestasjonen? Vi har kontroller i gruppe. Eller er det en egen gruppe laget for bare skravling? Samboeren min ble ganske irritert av å lese dette. Han ønsker å være med på kontrollene med sønnen sin, da det handler om hans utvikling. Han har vært med meg en gang og gått en gang alene... Vi kommer til å gå sammen på de fleste gruppene...! Jeg er enig med min samboer, pappaen har da like mye rett til å få være med? Bare bra det hvis de har lyst???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå