Elsker livet Skrevet 1. august 2013 #26 Skrevet 1. august 2013 Det var innmari tungt å lese det innlegget med masse gjentakelser og uten pauser. Synes bare det var så fryktelig vanskelig å komme gjennom alle de repetisjonene i det innlegget altså... ;-) Ta kosten/rullen fatt og mal ferdig! Jeg syns ikke det var så tungt å lese alle gjentakelsene jeg. Det var ikke så mange gjentagelser, gjentagelsene klarte i alle fall jeg å lese. De repetisjonene det var snakk var ikke overdrevent gjenntatt syns jeg. Jeg klarte å lese det uten å føle at det var vanskelig å komme gjennom, det var ikke så tungt. Jeg hadde hentet senga, montert den i stua og malt veggene ferdig med de nye 6 literne. Da tror jeg nok mannen ville fått opp farten med parketten og listinga. Eller forresten tror jeg hadde begynt på parketten også, da hadde han nok kommet løpene.
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 1. august 2013 #27 Skrevet 1. august 2013 Jeg hadde blitt rimelig oppgitt hvis mannen hadde 11 dager til å fikse rommet til barnet vårt, og så kom jeg hjem uten at noe hadde blitt gjort. :/
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #28 Skrevet 1. august 2013 Nei, MIN mann er tåpelig. Vi har 800kr igjen til mat i 1 uke til 5 personer, så går han på en kiosk og kjøper seg hamburger og brus til 150kr. DET er tåpelig. Når vi skulle sette opp en garderobe som egentlig krever 3 personer, går han og legger seg når den ligger utpakket på guttenes rom, jeg står igjen alene. DET er også tåpelig. Legg barnet inn til dere evt på stua hvis det er tenåring, rull opp ermene og bli med å mal i kveld. Anonymous poster hash: 69f82...f4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå