Gå til innhold

Fortell hvorfor eksen deres et en eks! *samletråd*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordi han hadde syke meninger om barneoppdragelse, respekt for andre mennesker og loven, og fordi han ville omskjære barnet vårt, og nektet å lese om emnet. Slike mennesker vil jeg ikke ha i livet mitt, og barnet har det bedre uten også. 

Anonymous poster hash: 591df...389
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi det viste seg, etter å ha fått 2 barn med meg, at han ikke evnet å binde seg.

Han var utro etter noter.

Anonymous poster hash: ed9af...e49
Skrevet

Nr.1 : Dumpet meg for en annen dame.

Nr.2 : Typisk kjekkas som bare MÅTTE flørte med andre hele tiden, ikke kjærestemateriale akkurat!

Skrevet

1. Han var utro 2. Han jeg fikk barn med, han kastet meg ut da jeg var gravid, og endelig skjønte jeg at "hore" ikke er vanlig å bli kalt når man var uenig om noe, selv om det er han som skifter damer annenhver mnd. 3. Godtok ikke at jeg hadde barn fra før.

Anonymous poster hash: 805c9...9df
Gjest meg&mini
Skrevet

Han hadde ikke tid til meg. Fantastisk fyr, men han hadde alt for mye i livet sitt på den tiden og jeg var fullstendig knust.

Så angret han seg etter flere måneder, og vi ble sammen igjen til min store glede, men så fant han ut at han ikke ville det likevel.

Noen mnd etterpå begynte jeg å henge litt med en jeg hadde vært betatt av i flere år. Vi er sammen den dag i dag:)

Skrevet

Han kontrollerte meg, selv om vi bodde i forskjellige byer. Slo meg og tvang meg til å se på bilder av andre jenter, mens han ville ha sex med meg. Hvis ikke ble det straff! Han dumpet meg etter noen mnd. og hentet kjæresten sin på flyplassen dagen etter.

Heldigvis varte det ikke lengre, og jeg fatter ikke at jeg lot meg være sammen med han. Var 16.

Anonymous poster hash: 14f12...bae
Skrevet

Nr 1 fordi vi vokste fra hverandre, men vi er fortsatt gode venner og kommer nok alltid til å være det :)

Nr 2 fordi han var voldelig

Skrevet

Nr 1 fordi vi vokste fra hverandre (var sammen i tre år, fra jeg var 17 til 20 og han 18-21)
Nr 2 fordi jeg ble deprimert og gjorde det slutt med han

Nr 3 fordi han er en xnarkoman som har løgn som hobby

Anonymous poster hash: bd19c...ec2
Skrevet

Etter mange år sammen skjønte jeg hvor umoden han var, og han hadde nok veldig dårlig selvtillit og hadde tendenser til å være nedstemt, noe som er fryktelig slitsomt i lengden. Også var det egentlig for lite tiltrekning, bare vennskap. Ble lei av å være den voksne i forholdet, var utrolig lettet da jeg endelig klarte å gjøre det slutt. Nå er jeg sammen med en skikkelig mann, det er noe helt annet.

Skrevet

En var sykelig sjalu. En annen kunne ikke si R, slemt av meg, men det ble bare så turnoff.

Huff he he

Anonymous poster hash: 87c42...b03

Skrevet

1 : han var 30 jeg var 21, jeg ville feste være med venner ol, han ville sitte hjemme med meg og bare kose. Det var ikke noe for meg på den tiden :D Dessuten skulle jeg flytte hjem for og gå på skole og da så jeg heller ikke for meg et langdistanse forhold.

2. Han var mer forelsket i meg enn det jeg var i han. Han fulgte etter meg overalt og klarte ikke og holde fingrene for seg selv. Når jeg gikk på do sto han utenfor og ventet, selv om vi var hjemme hos han. Det ble bare for sært og jeg dumpa han ganske kjapt.

3. Hadde blitt et langdistanseforhold og ingen av oss var sååå forelsket av i gadd det.

4. Det begynte bra, men vi fant ut etter noen mnd at det liksom aldri kom til og bli "oss".

Og så traff jeg han som er mannen min bare 2 mnd etter at det ble slutt med han siste :) Og det var kjærlighet ved første blikk for oss begge :) Vi har nå vært sammen i 7 år og gift i 1 år og sammen har vi 3 barn :) :)

Skrevet

Nr 1: han var utro.

Nr 2: han var så sykt snodig!

Nr 3: tørr ikke nevne det en gang.

Nr 4: var utro.

Anonymous poster hash: acaf6...bc5

Skrevet

Stor aldersforskjell, 15 år. Kom til "syne" etter ett par år at det faktisk har litt å si. Han hadde barn fra tidligere ekteskap og kunne ikke få flere pga sterilisering. Dette skapte desverre vanskeligheter for oss og vi valgte å gå hvert til vårt. Like sårt å tenke på han, 5 år etter...

Anonymous poster hash: f4e1e...768

Skrevet

Samboeren for noen år tilbake var utro og ga meg klamydia etter 5 år sammen. BF hadde en annen kjæreste i en annen by.

Anonymous poster hash: 5b4d9...df4
Skrevet

Han var en sær pappadalt

Anonymous poster hash: 30866...192

Samme her, var også sammen med en sær pappadalt. Men han her hadde også et ustabilt humør /aggresiv

Anonymous poster hash: fabfd...772

Skrevet

Nr. 1: Jeg var veldig ung, og følte at ting stod litt for stille for meg. Virkelig en kjernekar, men har en livsstil som ikke lar seg forene med barn i mine øyne, så det kunne aldri blitt oss uansett.

Nr. 2: Kontrollerende, ekkel, møkkete, rotetehue av en utro dust. Blir kvalm av å tenke på han, og det er flaut at folk har sett oss sammen... Blæh

Nr. 3 er jeg sammen med, og det ser ikke ut til at det går i vasken med det samme :)

Skrevet

Han røyket masse hasj, omtrent alt han sa var usant, og han var utro.

Anonymous poster hash: 71413...cc6
Skrevet

Nr. 1: dumpa meg, og ble sammen med ei annen ei. Jeg ble lei meg og skulle ha ha tilbake. Det skjedde ikke. Han er gift med ho dama nå, og vi er venninner. Men jeg synes så synd på ho. Han er slem og utrolig frekk mot ho :( Samtidig som han er en liten pingle. Glad det ikke ble oss!

Nr. 2: kom noen mnd. etter vi ble sammen og fortalte at eksen hanshadde akkurat fortalt at han skulle bli pappa. Hun hadde ventet med å fortelle det til han, så han ikke skulle tvinge henne til å ta abort. Jeg skjønner hvorfor hun ventet med å fortelle. For etter ei stund viste han meg noen forferdelige sider av seg selv. Han kunne komme med skikkelige sinneutbrudd for en filleting. Og så var han utro mot meg med mange damer. Jeg var virkelig forelska. Derfor jeg holdt ut så lenge med all dritten hans :(

Nr. 3: Han var den som redda meg fra nr. 2. Han ble kjempe forelsket i meg og ga seg ikke før han hadde fått meg. Han fikk meg og Han har meg enda <3 Vi er gift og venter barn nr. 5! Jeg er han evig takknemlig for at han ikke ga slipp på meg. Han er verdens snilleste mann og pappa, med en helt utrolig tålmodighet ;) Elsker han <3

Anonymous poster hash: 74f01...28a

Skrevet

Fordi han slo meg foran barnet vårt...trenger jeg si mere :P

Anonymous poster hash: 4ab2f...5a9
Skrevet

Fordi han dumpa meg.

Men så traff jeg en 1000 ganger bede, så er lykkelig lell.

Anonymous poster hash: 7221c...5ed

Gjest Antarctica
Skrevet

Alle mulige grunner - ulike menn, ulike grunner. Men det var en som bedro meg og dumpa meg, så der hadde jeg lite jeg skulle ha sagt.

Så kom en som har mange gode egenskaper, men som ikke klarer å være i et intimt forhold - lite kyssing, lite kosing, lite sex, lite fortrolighet, lite samtale; han hadde til og med problemer med øyenkontakt! Følte at jeg sulta ihjel sammen med ham. 

Så kom en som ikke bare var urettferdig mot mitt særkullsbarn, han fortalte i tillegg mye usannheter og ovenikjøpet begynte han å nærme seg en annen dame før vi hadde avsluttet forholdet. (Jeg tviler på om de var fysisk sammen, men de holdt det gående med sms-er og sånt, og så jugde han selvsagt om det underveis.)

Så jeg er blitt ganske picky og choosy på mine gamle dager. Jeg forlanger nærhet og fortrolighet, jeg er allergisk mot løgn - og våkner til live som en løvemor dersom et av barna lider urett! Heldigvis har ikke min samboer forgått seg på noen av disse punktene ennå.

Skrevet

Den første fordi han var umoden, vi ville ulike ting (han ville feste og leve livet, mens jeg var litt mer seriøs og prioritert skole. Ti år etter går han på trygd og "lever enda liv").

Nummer to fordi iløpe av de fire årene vi bodde sammen, vasket han ikke dassen en eneste gang og lite annet. Vi levde hver vårt liv og jeg fungerte som en vaskekjærring for han. Bestekameraten hans la ved flere anledning ann på meg og da jeg til slutt fortalte det til typen min, ble han kjempe sur på meg, hvorfor jeg fortalte han dette? og lurte på om jeg prøvde å ødelegge for dem! Da pakket jeg lekene og stakk.

Nummer tre dumpet meg. Han var plaget med psyken og sa han ikke taklet at noen satte krav til han. Ingen ting vondt å si om han, annet enn at han dumpet meg på en jævlig respektløs måte, på mail!!!

Nummer fire ble the one for meg <3 trodde aldri jeg kunne finne noen som han og han er mange hakk over de andre. Men som det sies, mann må kysse noen frosker før mann finner prinsen (eller noe sånt) :)

Skrevet

Den første fordi han var umoden, vi ville ulike ting (han ville feste og leve livet, mens jeg var litt mer seriøs og prioritert skole. Ti år etter går han på trygd og "lever enda liv").

Nummer to fordi iløpe av de fire årene vi bodde sammen, vasket han ikke dassen en eneste gang og lite annet. Vi levde hver vårt liv og jeg fungerte som en vaskekjærring for han. Bestekameraten hans la ved flere anledning ann på meg og da jeg til slutt fortalte det til typen min, ble han kjempe sur på meg, hvorfor jeg fortalte han dette? og lurte på om jeg prøvde å ødelegge for dem! Da pakket jeg lekene og stakk.

Nummer tre dumpet meg. Han var plaget med psyken og sa han ikke taklet at noen satte krav til han. Ingen ting vondt å si om han, annet enn at han dumpet meg på en jævlig respektløs måte, på mail!!!

Nummer fire ble the one for meg <3 trodde aldri jeg kunne finne noen som han og han er mange hakk over de andre. Men som det sies, mann må kysse noen frosker før mann finner prinsen (eller noe sånt) :)

Jeg er sammen med en mann som fortalte at hans ekskone ba om skilsmisse på mail... så det går faktisk an. Men det er jo siste sortering mht vanlig, anstendig menneskelig atferd.

Anonymous poster hash: d58b0...c40

Skrevet

Den første fordi han var umoden, vi ville ulike ting (han ville feste og leve livet, mens jeg var litt mer seriøs og prioritert skole. Ti år etter går han på trygd og "lever enda liv").Nummer to fordi iløpe av de fire årene vi bodde sammen, vasket han ikke dassen en eneste gang og lite annet. Vi levde hver vårt liv og jeg fungerte som en vaskekjærring for han. Bestekameraten hans la ved flere anledning ann på meg og da jeg til slutt fortalte det til typen min, ble han kjempe sur på meg, hvorfor jeg fortalte han dette? og lurte på om jeg prøvde å ødelegge for dem! Da pakket jeg lekene og stakk.Nummer tre dumpet meg. Han var plaget med psyken og sa han ikke taklet at noen satte krav til han. Ingen ting vondt å si om han, annet enn at han dumpet meg på en jævlig respektløs måte, på mail!!!Nummer fire ble the one for meg <3 trodde aldri jeg kunne finne noen som han og han er mange hakk over de andre. Men som det sies, mann må kysse noen frosker før mann finner prinsen (eller noe sånt) :)

Jeg er sammen med en mann som fortalte at hans ekskone ba om skilsmisse på mail... så det går faktisk an. Men det er jo siste sortering mht vanlig, anstendig menneskelig atferd. Anonymous poster hash: d58b0...c40

Huff og huff. Ja skulle ikke tro at sånt skjer. Helt utrolig.

Skrevet

1: Etter over fem år sammen, ringte han og "slo opp", som han så fint kalte det. Det var på en merkedag, jeg var gravid. Det tok meg år å komme over ham.

2: Jeg dumpet ham, vi var gode venner og han var fantastisk snill, men vi hadde dårlig seksuell kjemi. Ikke langvarig forhold, kan hende det varte litt over et halvår.

3: Fantastisk seksuell kjemi, men håpløs match ellers. Vi gled over i et seksuelt av/på-forhold (helt gjensidig forståelse av det).

4: Etter halvannet år med meg gikk han tilbake til eksen og deres felles barn. Jeg følte vi var en god match på mange plan, og var knust i etterkant. Jeg vet ikke hvor lenge dette hadde pågått bak min rygg. Jeg vet at de senere har giftet seg og fått et barn til. Greit nok å bli kvitt ham; også etter at han giftet seg med henne, har jeg sett ham i aktivitet på et par nettdatingsider.

Anonymous poster hash: de694...14f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...