Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #1 Skrevet 31. juli 2013 Jeg dumpa eksen min fordi han hadde så stygge hender :-P Utrolig sært, jeg vet! Men tanken på at han skulle ta på meg med de hendene gjorde meg kvalm :-P Flere??? :-D Anonymous poster hash: bd452...389
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #2 Skrevet 31. juli 2013 fordi jeg ikke stolte på han og gjorde en annen dame gravid samtidig som jeg var det... Anonymous poster hash: 1feed...d76
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #3 Skrevet 31. juli 2013 Vi var/er for forskjellige.. han viste seg å være en person jeg verken liker eller respekterer! Forskjellige verdier. Uten disse tingene forsvant alt av følelser også. Anonymous poster hash: 72756...225
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #4 Skrevet 31. juli 2013 Han jeg var gift med; fordi han var utro En jeg trodde var mannen i mitt liv; han nekta meg å gå på besøk til venner, måtte rett hjem etter jobb, ingenting jeg gjorde var godt nok. Anonymous poster hash: be895...cf2
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #5 Skrevet 31. juli 2013 Han er en sykelig sjalu og kontrollerende psykopat. Gjorde alt han kunne for å holde meg nede. Burn in hell asshole! Anonymous poster hash: 29348...99e
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #6 Skrevet 31. juli 2013 Barnefaren var utro når jeg var gravid. Ble sammen med en annen ca ett halv år etter sønnen min ble født,han ble det slutt med pga sykelig sjalu,arbeidsnarkoman,ustabilt humør og fant aldri på noe gøy med meg satt bare alltid hjemme omtrent. Anonymous poster hash: 91c96...844
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #7 Skrevet 31. juli 2013 Han var en sær pappadalt Anonymous poster hash: 30866...192
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #8 Skrevet 31. juli 2013 Faren til eldstegutt jobbet hver dag fra 7 til 23. Mye var personlig mekking på bil, mye var overtid. Han var hjemme og spiste mat og sov. Hjalp aldri med barnet med unnskyldningen at "han kunne ikke med sånne små barn". Han tok ikke permisjon ved fødsel, og ikke noe pappapermisjon på slutten heller. Han ble sur når jeg begynte å jobbe igjen og hadde kveldsvakter fordi hans jobb var viktigere siden han tjente mer penger og fikk overtid for kveld. Vi hadde ikke et sexliv i det hele tatt. Vi prøvde 2 ganger etter fødselen, men han var ikke særlig lysten. Oralsex kunne jeg bare glemme. Jeg fikk veldig depresjon etter fødsel pga dette og den varte i 2,5 år. Jeg flyttet ut, begynte på skole fikk nye venner og et lysere syn på livet. Fullførte i ettertid bachelor og har tatt forberedende til master (30 studiepoeng som jeg kan trekke fra på masterstudiet), jobber fullt og trives med min nye mann som er en ordentlig kjernekar, vennlig, hensynsfull og elsker meg! Anonymous poster hash: 743b3...046
Mamalarma Skrevet 31. juli 2013 #9 Skrevet 31. juli 2013 Nr 1 - utro fyr som jeg kasta på dør Nr 2 - han flytta pga. jobb
Gjest Sekretøsa Skrevet 31. juli 2013 #10 Skrevet 31. juli 2013 Han er en sykelig sjalu og kontrollerende psykopat. Gjorde alt han kunne for å holde meg nede. Burn in hell asshole! Anonymous poster hash: 29348...99e Det hun sa
LittLykkelig Skrevet 31. juli 2013 #11 Skrevet 31. juli 2013 Nr 1: var ikke forelska i han. Nr 2: han var altfor svak for meg, altfor følsom, avhengig, sjalu osv. Til slutt fikk jeg totalt avsmak. Nr 3: han viste seg å være gift.
Poetika med K Skrevet 31. juli 2013 #12 Skrevet 31. juli 2013 Han er en sykelig sjalu og kontrollerende psykopat. Gjorde alt han kunne for å holde meg nede. Burn in hell asshole! Anonymous poster hash: 29348...99e Det hun sa Mulig vi er flere som har samme eks her...
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #13 Skrevet 31. juli 2013 Eksen min er en eks fordi han dumpa meg! For en annen! (Bare jeg som er blitt dumpa her, eller?) Jeg var knust, det var grusomt. Men heldigvis at det ble slutt. Han var ikke all that i det hele tatt, og han jeg giftet meg med er tusen ganger bedre mann enn eksen (som for øvrig ble skilt, knegg) Anonymous poster hash: 6a5c7...7c3
*Yuna* Skrevet 31. juli 2013 #14 Skrevet 31. juli 2013 En var sykelig sjalu. En annen kunne ikke si R, slemt av meg, men det ble bare så turnoff.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #15 Skrevet 31. juli 2013 Han var utro, og kjerringa ble gravid. Da klikka det for meg, og jeg lempa ham ut. Anonymous poster hash: 16cb7...b84
Ikkenonick Skrevet 31. juli 2013 #17 Skrevet 31. juli 2013 Hm, min siste partner før min mann ble det slutt med fordi ting ikke fungerte så veldig bra. Vi skiltes vel egentlig som venner, helt til den nye dama hans (som han ble sammen med rett etterpå) kom til meg når det ble slutt mellom dem, og fortalte at han hadde vært utro i rundt 3 år, med minst 14 navngitte kvinner, hvor hun var en av dem. Det var dog helt greit egentlig, hadde jo selv sett at dette ikke fungerte og ble ikke lei meg engang! Vi var liksom virkelig over den dagen det var over. Den før det; fordi han ville gifte seg. Jeg ville i grunn det samme, men ikke med ham. Våre ønsker for fremtiden var for forskjellige. Den før det; fordi han var en voldelig, sykelig sjalu mann med store egne problemer.
Elsker livet Skrevet 31. juli 2013 #18 Skrevet 31. juli 2013 (endret) Fordi han var en tøffel, noe jeg mer og mer ubevisst og bevisst utnyttet. Det gjorde at jeg ikke følte meg helt trygg sammen med han. Trenger en som kan sette ned foten. Snill, grei, søt og målrettet var han. Men det er dessverre ikke nok. Endret 31. juli 2013 av Elsker livet
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #19 Skrevet 31. juli 2013 Han var en typisk badass som alle jenter faller for, men som aldri ender opp til å bli et varig forhold. Han var veldig sjalu som egentlig er grunnen til han er en eks. Anonymous poster hash: ae72e...4d0
Hønemor30 Skrevet 31. juli 2013 #20 Skrevet 31. juli 2013 Fordi han ikke ville mer,trudde gresset var grønnere på andre sida. I stedet for å reddet det vi hadde ødela han alt. Jeg var gravid da det ble slutt. Mistet barnet da jeg var over 5 mnd på vei. Dette gjorde noe med han. Han angrer nok i dag men det blir aldri oss igjen.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #21 Skrevet 31. juli 2013 Han ble sur fordi han ikke fikk lov å dele meg med kameraten sin - gruppesex er ikke min greie. Noen dager etter det ble slutt pga det hadde han gruppesex med den kameraten, en til og en jente på 16. Evig glad jeg ble kvitt ham Anonymous poster hash: ebb5e...51c
Gjest Sekretøsa Skrevet 31. juli 2013 #22 Skrevet 31. juli 2013 Han er en sykelig sjalu og kontrollerende psykopat. Gjorde alt han kunne for å holde meg nede. Burn in hell asshole! Anonymous poster hash: 29348...99e Det hun saMulig vi er flere som har samme eks her... Det finnes nok dessverre flere. Jeg var nemlig hans første kjæreste. ..
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #23 Skrevet 31. juli 2013 Eks nr 1: første ordentlige kjæresten min, han ble for kjedelig. Eks nr 2: dro i militæret og vi mistet gradvis kontakten. Eks nr 3: han var utro, jeg var utro, så ikke akkurat liv laga Eks nr 4: min store kjærlighet, men han fant seg en annen. Eks nr 5: var kun et tidsfordriv for å komme over eks nr 4. Eks nr 6: flyttet fra han fordi jeg fant mannen i mitt liv Er nå godt gift på 8.året. Ser at jeg muligens har hatt litt mange kjærester, men dette er (dessverre..?) bare en brøkdel av alle sexpartnere jeg har hatt i tillegg! Anonymous poster hash: ba4d8...108
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #24 Skrevet 31. juli 2013 Nr 1; Sykelig sjalu og kontrollerende.Knakk min selvtillitt. Nr 2; Eide ikke humor, var kjedelig, regitrerte seg på datingsider mens vi var sammen. Da mista jeg alle følelser. Var utro mot han, dessverre. Flere ganger. Grei gutt, men kunne aldri blitt sammen med han igjen. Nr 3; Røyka hasj. Nå er jeg forelska og håper han blir evig min Anonymous poster hash: 691d1...90c
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #25 Skrevet 31. juli 2013 Mine ekser ble ekser hovedsakelig fordi de tok seg selv så forb.... høytidelig og ble sure og fornærmet for den minste ting. manglet selvironi. Heeelt annerledes enn den kule, morsomme, kloke, snille, karismatiske og rause mannen som ble far til mine barn. Anonymous poster hash: a28ec...2bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå