austene Skrevet 3. august 2013 #204 Skrevet 3. august 2013 HIV OG HOI,jeg svarer BILLUND, for sønnen min Lukas på 3 år som elsker Jake & sjørøverne &Duplo Hilsen Lukas & mamman
1. gang:) og engang til:) Skrevet 4. august 2013 #208 Skrevet 4. august 2013 Vinn sjørøverpakke! I samarbeid med LEGO© DUPLO© feirer vi nok en gang sommeren her på Barn i magen og Din Baby! Vi deler ut to kule sjørøverpakker til de heldige vinnere. Du må svare riktig på følgende spørsmål: I hvilken by ligger Legoland? Sjørøverpakken inneholder et stilig skip som du kan sette sammen av duploklosser, i tillegg til et par overraskelser med pirattema. Duplo er større legoklosser, beregnet på barn i aldersgruppen 1,5- 5 år. Sjørøverskipet er et resultat av LEGOs samarbeid med Disney og forestiller en av deres mest populære karakterer for øyeblikket, Jake og sjørøverne i Drømmeland. Her kan både små og store byggmestere slå seg løs og la fantasien løpe løpsk. Vi trekker vinnerne fredag 09.august! Lykke til! Billund
Bonanza Skrevet 4. august 2013 #211 Skrevet 4. august 2013 Sønnen min på 4 elsker Jake og sjørøverne . Svaret er Billund
Charlotte1988 Skrevet 4. august 2013 #215 Skrevet 4. august 2013 Billund selvfølgelig:-) gleder meg til å ta med mine døtre som da er 1 og 2, 5 dit til neste år:-)
trulte2 Skrevet 5. august 2013 #216 Skrevet 5. august 2013 Billund, men også andre steder har legoland. Har selv vært i legoland i florida.
RosaHelikopter Skrevet 5. august 2013 #217 Skrevet 5. august 2013 (endret) Legoland har i dag tilsammen 6 parker i 5 forskjellige land, men alt startet i Danmark :-) Danmark - Billund USA - Florida Winter Haven og California Oceanside Tyskland - Günzburg Malaysia - Puteri Harbour England - Windsor Endret 5. august 2013 av RosaHelikopter
Anne Victoria Skrevet 5. august 2013 Forfatter #218 Skrevet 5. august 2013 Burde vært mer presis på det, heldigvis har alle kommet opp med fine svar
Catlady Skrevet 5. august 2013 #220 Skrevet 5. august 2013 Sønnen vil ha sjørøverskip, så da sier jeg Billund
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå