Gjest Vicky Pollard Skrevet 31. juli 2013 #152 Skrevet 31. juli 2013 Da tar jeg en vill gjetting på Billund, sånn helt ut av det blå liksom... Håhåhå, sjørøverskip fra lego, det hadde vært noe for MEG, hiv og hoi! Ungene kunne fått lånt det til nøds på julaften eller noe. Hadde de ødelagt det, skulle de få kjøpt et nytt et med sparepengene sine...
linn9 Skrevet 31. juli 2013 #154 Skrevet 31. juli 2013 Billund! Flott konkurranse, men kanskje det hadde vært greit å sende svaret per mail neste gang, som noen her sier?
nurke_frøet Skrevet 31. juli 2013 #160 Skrevet 31. juli 2013 Den første legoland parken som ble åpnet ligger i Billund i Danmark. Ellers ligger det legoland i Windsor i England og Carlsbad i California, USA bla. Så riktig spørsmål burde kanskje ha vært; hvor ble første legoland åpnet eller i hvilken by i Danmark ligger legoland....;-)
det er berre mordi Skrevet 31. juli 2013 #161 Skrevet 31. juli 2013 Vent.... Eg har det på tunga! Wait for it.. wait for it... Billund, var det ja!
vintervarme Skrevet 1. august 2013 #163 Skrevet 1. august 2013 Billund ! Ååå, morsomste Legoland! :-)
Anne Victoria Skrevet 1. august 2013 Forfatter #165 Skrevet 1. august 2013 Så gøy at så mange vil vinne skipene våre! De står på pulten ved siden av meg sammen med et par andre overraskelser i piratsjangeren som jeg legger ved skipene
blomsterpotte Skrevet 1. august 2013 #168 Skrevet 1. august 2013 I Danmark er det Billund. Utover det så er det legoland i : windsor, California , Florida, Malaysia og i Günzburg
Gjest Ingen skal få! Skrevet 1. august 2013 #171 Skrevet 1. august 2013 Originale legoland er i billund. Elsker det! Lego iløsvekt, juhuuu!
lykkec Skrevet 1. august 2013 #173 Skrevet 1. august 2013 «Legoland Windsor» i England, Storbritannia «Legoland California» i Carlsbad, California, USA «Legoland Deutschland» i delstaten Günzburg, Tyskland. «Legoland» i fornøyelsesparken Dubailand, Dubai, De forente arabiske emirater Legoland Billund i danmark
Junana Skrevet 1. august 2013 #175 Skrevet 1. august 2013 Billund ligger den i Danmark i hvertfall. Datteren min er storfan av jake og sjørøverne og snakker om jake, izzy og "kaptein kook" hele dagen og har gjort det siden mai. Hun elsker dem! Hehe Ville vært perfekt å gi henne noe slikt, så får krysse fingrene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå