Gå til innhold

Har funnet profilen til kjæresten min på en "utro side" :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, da forstår jeg! :(

Anonymous poster hash: 92835...d1d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HI: her hadde jeg glatt betalt en mnd på denne siden for å finne ut om han har skrevet med, og møtt noen! Da har du jo håndfaste bevis noe som gjør det vanskelig for han å nekte noe mer.. Han må jo være stokk dum, om han mener du skal tro dette er fra før dere ble sammen, når han bruker et bilde du har tatt av han!!

Det var det jeg faktisk tenkte å gjøre. Men nå kom jeg ikke inn lenger, :( jævla idiot. Hadde dette vært noe tull som han sier, så hadde han ikke skjult det slikt :(

Anonymous poster hash: c3410...2f4

Skrevet

HI: her hadde jeg glatt betalt en mnd på denne siden for å finne ut om han har skrevet med, og møtt noen! Da har du jo håndfaste bevis noe som gjør det vanskelig for han å nekte noe mer.. Han må jo være stokk dum, om han mener du skal tro dette er fra før dere ble sammen, når han bruker et bilde du har tatt av han!!

Det var det jeg faktisk tenkte å gjøre. Men nå kom jeg ikke inn lenger, :( jævla idiot. Hadde dette vært noe tull som han sier, så hadde han ikke skjult det slikt :(

Men om du betaler deg inn på siden hans, kommer han til å skjønne at du har vært der. Og etter det kan han også bytte passord, og da har du "gitt" han 1 mnd "gratis" utroskriving" med andre kvinnfolk. Jeg ville heller vurdert å lage en fake profil, og prøve og komme i kontakt med han. 

Da får du nok mye mer frem enn det du gjør nå.

Anonymous poster hash: 216c6...234

Skrevet

Nei hadde tenkt og betale for en mnd, bytte passord og email. Men det rakk jeg ikke :(

Ser ikke ut som at idioten bryr seg om at jeg er vekk engang. Ingen vet hvor jeg er, og han driter i det selv, det gjør så utrolig vondt og føle seg så verdiløs :( <3

Hi

Skrevet

Det virker jo som du er lite verdifull for han sånn som han holder på. Hadde gjort det slutt og heller funnet en som setter pris på akkurat hvem du er. Hadde aldri klart å stole på han igjen.

Anonymous poster hash: 4f442...e52

Skrevet

fant den i stad. vi ble ett par i 2010. Profilen ble opprettet august 2011. Juni 2011 var vi enige om at jeg skulle ta ut spiralen og prøve og få baby. så han gjorde fatktisk dette for meg etter vi begynte å prøve :( bildene han har på profilen sin er det JEG som har tatt. I fjor. Han nekter for alt, og sier at det er før vi ble sammen. Jeg har lyst og ta inn på hotel, og har fått barnevakt fra i morgen, mens han er på jobb. Det er bare noen mnd siden jeg tok han i akkurat det samme.Og han nekta. Men jeg tilga. For han sa at det bare var for nysjerrighetensskyld. Uansett om denne profilen er gammel eller ei, vi var sammen, og vi var prøvere. Bildene av han er det jeg som har tatt. :( Han vrir hele problemet over på meg. vet ikke hva jeg skal gjøre. Har ingen og dra til :( er helt knust.

Anonymous poster hash: 0f9a4...96e

Hmmm..... Selvfølgelig er dette vondt å finne, men jeg lurer litt på hvorfor du var inne på en "utro side" også...?

Anonymous poster hash: 7ec42...0ca

Skrevet

Les lenger opp... H

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Altså, nå har han jo funnet ut at du har vært der, og byttet passord, om det ikke var noe å skjule, så hadde han ikke gjort dette.. Han er en real drittsekk mener nå jeg, og han er den av dere som er null verdt her, ikke du! <3

Skrevet

Jeg bor også i Grimstad, men i en liten leilighet uten gjesterom.. skulle veldig gjerne ha hjulpet deg! Hvis du trenger noen å snakke med må du bare sende meg en pm :-)

I likhet med de andre vil jeg anbefale deg å ta med det du og sønnen din trenger og reise til familien din, selv om det virker vanskelig. En mann som skjuler slike ting er ikke mye å samle på, etter min mening. Lykke til HI!

Skrevet

Takk alle som har svart. Hadde det vært meg som hadde gjort noe sånt hadde jeg lagt meg flat. Men han hàr ikke engang spurt hvor jeg er. Jeg kan ikke være ett stort tap akkurat :(

Hi

Skrevet

var borti det samme.... fant ikke bare en, men titalls sånne sider når jeg først begynte å leite etter jeg fant første ved en tilfeldighet..Fant bilder på dataen, rundt omkring i huset, maaaasse ukjente nr på telefonregninga hans (mms+++) etter jeg hadde lagt meg med babyen vår om kveldene...en falsk facebook profil med massevis av jenter han faktisk HADDE møtt..han skrev på sidene at han ikke hadde dame fordi han jobba så mye, ønska seg barn da,.. jeg tilga flere ganger, men det ga seg jo ikke.. føst var det benektelse, så var det tårer og unnskyldninger om hvor slem JEG var mot han og hvorfor han gjorde ditt og datt. Dytta skylda på meg. Og dum som jeg var så trodde jeg på det til slutt..Han trua med å ta barnet vårt også, trua med selvmord flere ganger.. til slutt orka jeg ikke lete mer, for visste at jeg kom bare til å finne mer .. jævli følelse..Men jeg klarte jo såklart aldri å komme over "sviket" om at han har holdt på sånn siden jeg var gravid og langt utover.. Til slutt gikk jeg fra han, og det er jeg veldig glad for. Vi er gode venner og samarbeider bra for ungens skyld den dag i dag, og jeg tror han lærte en del av at jeg dro... Er synd å si, men du burde dra så fort du kan, det kan ikke ende bra... som kjæresteforhold hvertfall Anonymous poster hash: a67f5...083

Hvordan fant du alle de andre profilene hans?

Skrevet

Det virker som om du er mest opptatt av at du vil han skal ringe å ville ha deg tilbake?hva tenker du med?har du så lite tro på deg selv at du vil tilbake. Ut i fra hvordan du skriver så VET jeg at du blir hos han Jævla drittsekken.

Anonymous poster hash: 4f442...e52

Skrevet

Klart ho er opptatt av korleis han forholder seg til ho og dette, noko anna hadde vore heilt unaturleg. Dei ahr vore et par, har barn sammen, invisert i han.

Eg trur du velger å gå i frå han, og at du og barnet ditt får ei flott framtid! :)Anonymous poster hash: 257cb...4dd

Skrevet

Huff så leit... Husker godt den følelsen selvom det er en stund siden. Skjønner at du syntes det er vanskelig å bare "gå"... Men det er verd det, lover korspåhalsen ogtikniverihjertet.

Klem <3

Skrevet

Hei! Vil bare si at jeg tenker på deg! Med en gang jeg våkna måtte jeg bare inn her å se.. det du går igjennom nå er grusomt, og forferdelig vanskelig. Tenk på din egen lykke. Du fortjener kun det beste!! Sender deg en stor klem♡

Skrevet

Nå må du være sterk HI. Stå oppreist for deg og barnet deres. Vær stolt over deg selv. Og hev deg over denne drittsekken.

Du klarer dette. Du er sterkere enn du tror. Snakk med familien eller venner. Få støtte fra andre, det hjelper.

Lykke til! Dette klarer du sterke, vakre kvinne :)

Anonymous poster hash: 64c36...da9
Skrevet

Du er verdt så mye mer! Aldri tenk anderledes. Ikke la han knekke deg. En dag finner du en mann som kommer til å bli forbanna over at en mann kunne finne på å behandle deg slik. Jeg lover;-) du blir lykkelig en dag! Du er en nydelig kvinne og verdens beste mamma for barnet ditt♡

Anonymous poster hash: 3fedb...905

Skrevet

Jeg bor i arendal og du kan låne min leilighet hvis du trenger

Skrevet

God Morgen HI :) Har det skjedd noe mer?

Krysser fingrene for at det ordner seg for deg :)

• 1 måned senere...
Skrevet

hvor naiv går det ann å bli? 

Det er selvfølgelig en grunn til at han gjorde dette. Han er ikke fornøyd med forholdet deres. 

i tillegg er det mange single som har profil på VM, og det kan være han la iinn profilen FØR dere ble sammen, men uansett spiller ikke DET noen rolle. Det som spiller en rolle er hvordan han er sammen med deg. Ikke hva han lirer av seg på et nettsamfun. 

Sluttå syt.

Anonymous poster hash: e99d9...f60
Skrevet

jeg har sett hva slags gjeng dere er her inne. en gjeng rosaelskende overromantiserte kjærringer som tror de eier ungene sine.   Få opp øya. 

Man får det man fortjener er det noe som heter. 

Skrevet

jeg har sett hva slags gjeng dere er her inne. en gjeng rosaelskende overromantiserte kjærringer som tror de eier ungene sine.   Få opp øya. 

Man får det man fortjener er det noe som heter. 

Og du er en solstråle, mener du? Kanskje ikke så rart ingen damer vil ha deg, så sur og bitter du er. :P

Anonymous poster hash: 286b4...00e

Skrevet

Hvordan går det med deg HI?

Håper du har det litt bedre værtfall....

Anonymous poster hash: 1bfd1...720
Skrevet

Dere tre siste anonyme her... Er dere klar over at dere drar frem en tråd fra i sommer?

Anonymous poster hash: caa21...a14

Skrevet

Gå fra han, og neste gang velger du en mann som ikke er så drevet av sine kjødelige behov og 'enkel' i hodet sitt. Velg en som ikke er så impulsiv og full av hormoner. Sikkert mange som er uenig her, men det er min mening.

Anonymous poster hash: 29c24...bfe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...