Gå til innhold

Har funnet profilen til kjæresten min på en "utro side" :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han gir seg ikke heller, nekter å tilstå. Siste mld jeg fikk stod det : har det faktisk ikke falt deg inn at jeg snakker sant? Det svir faktisk litt når du inne har lyst til og tro på det jeg sier.

Hi

Anonymous poster hash: c3410...2f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pakk kler ol av det dere trenger og ta tog hjem til Oslo. Hjelper lite å ta inn på hotell.

Anonymous poster hash: 2997f...28c

Skrevet

Jeg har en liten gutt på 1 år og 3 mnd. Jeg kan ikke bare "Stikke av" ett døgn alene tar jeg meg samvittighet til. Men ikke lenger. HI

Skrevet

Neivel, så får du dra tilbake til den utro grisen din da, og leve resten av livet ulykkelig og sjalu med ham. Kos deg.

Typisk damer å alltid gå tilbake til idiotene og finne på allslags unnskydninger for hvorfor de ikke kan dra, og så fortsetter de livet sitt som ulykkelige dørmatter.

Fatter ikke at du gidder. Hva lærer du ungene dine om forhold?

Anonymous poster hash: 286b4...00e
Skrevet

Jeg sa"pakk ting DERE trenger, altså ta han med deg!

Anonymous poster hash: 2997f...28c

Skrevet

Hvilken side hadde han vært på?

Skrevet

Er redd hva han kan finne på om jeg gjør det :( det er faktisk ikke enkelt det her. Nei jeg vil ikke være sammen med han mer, men når han truer meg og ta sønnen vår fra meg, hva annet kan han finne på om jeg vare stikker av med han? Og beklager hva det siste du skrev da, jeg trodde du bare mente meg ..... At jeg skulle pakkene reise fra alt, hi

Skrevet

Www.victoriamilan.no :( egen utroskap side

Skrevet

Om han nekter så ta han for bildet, spør ham hvordan et bildet du har tatt av han på en av feriene deres kan havne på et dating side før dere ble sammen ????

Evt kan du ta kontakt med siden å få høre når siden ble opprettet og om de har vært mye aktivitet... Si at du mistenker at noen har hacet kontoen din eller noe i den duren, da får du håndfast bevis.

Skrevet

Han KAN ikke ta sønnen din fra deg!

Og når du lar deg true, så vinner han. Viser du deg svak, fortsetter han. Du må vise deg sterk og at du ikke lar dge pille på nesa, han slutter ikke fr du gjør det! Snakk med venner og familie og fortell hva han gjør, få støtte av andre.

Ikke vær så feig!

Skrevet

Det er en side med overskriften: "for deg som vil være utro"! Mange menn har en tendens til å tro at den som skriker høyest vinner, virker som han prøver å skremme deg litt. Veldig likt slikt jeg hadde det men barnefar før jeg ble dritt lei og satte han på plass.. da var han ikke høy i hatten, gråt og skulle forandre alt bla bla bla!! Samme skjedde med en venninne, bf oppførte seg som en bortskjemt drittunge ala "du bestemmer ikke over meg oppførsel. Hun flyttet hjem og viste han at hun mente alvor.. Ikke la han ta deg og gutten deres forgitt! Det kommer til å svi så sinnsykt for han når du tilslutt står opp for deg og sønnen din :) Lykke til! I mitt tilfelle var det rett og slett måten han behandlet meg på som ikke holdt mål og jeg ville ikke at datteren vår skulle miste respekt for meg eller la seg bli behandlet på samme måte.. da dette tydeligvis var en akseptabel oppførsel i eget hjem

Nå bor vi begge med min nye mann som forguder oss begge, kunne ikke drømt om en bedre mann ♥

Anonymous poster hash: 14760...261

Skrevet

Uff.. Dette var en lei situasjon, HI.

Jeg har nylig gjennomgått et samlivsbrudd selv. En 'utro gris'..

Han kommer nok ikke til å bli bedre. Noen mennesker har den'skavanken' at de

bare MÅ sjekke om gresset er grønnere på den andre siden. Alltid.

De er ikke skap for monogami..

Et ankepunk i forklaringen hans er at dersom denne nettiden er en ren 'utroside'

(jeg sjekket ikke linken) -hvorfor i alle dager skulle han da opprette en profil der da

FØR dere ble sammen? Hvorfor opprette en profil på en utroside dersom man er singel?

Jeg nekter å tro at han opprettet et profil der fordi han var singel og ønsket et forhold

med en gift kvinne. De fleste menn er territorielle og skyr tanken på å dele en kvinne med

en annen mann. Å dele seg selv med flere kvinner derimot går som regel helt utmerket..

Basert på kun det lille du har skrevet her, så våger jeg å påstå at du nok aldri noensinne

blir lykkelig med denne mannen. Han evner ikke å være eksklusiv for deg. Han vil ha damer.

Mange damer. Nedlegge bytter, få oppmerksomhet og bekreftelse fra flere enn en dame.

Jeg har vært der selv. Man føler seg totalt verdiløs..

Jeg ønsker deg lykke til. Hadde du bodd på Østlandet, så hadde jeg tilbudt deg en seng..

*klem*

Anonymous poster hash: 0c45c...1dc
Skrevet

Føler slik med deg! Godt du har komt deg litt vekk. Eg syns det var lurt å ta inn på hotell. Tenk at du har opplevd dette tre gongar, å kor trasig. No skal du aldri aldri oppleva det igjen! Ingenting galt med deg. Neste gong velger du ein betre mann! Eg og hadde hatt ei seng om du budde nær meg, men gjer det desverre ikkje. Ring familien din. Og klart du kan ta med barnet dekas til familien din. Sommarfeire-tur. Du må opplysa kor de er slik at han ikkje kan påstå at du rømmer med barnet og nekter han samvær. Send ei melding. "Er hos foreldra mine. Dersom du ønsker samvær kan du ta kontakt. Det er mitt ønske at du venter minimum ei veke då eg treng litt avstand til deg no. Håpar du kan visa forståelse for det."Samvær kan du også nekta, men kun om han er truande, altså at samvær ikkje er bra for barnet. Då er det i såfall din plikt å nekta samvær, men det er vel ikkje situasjonen akkurat no. Masse masse lykke til. Mange som blir sveke her inne skriv at dei elksar mannen osv. Det har ikkje du skrive. Tenker du at dette er ein mann du kan klara å koma over/ klara deg utan? Alle gode ønsker til deg. No må du henta fram styrken din! Noko av det viktigaste du kan gje barnet ditt er ein heim kor dei vaksne respekterer kvarandre og er gode med kvarande. Minn deg sjølv på det i denne prosessen. klem

Skrevet

Neivel, så får du dra tilbake til den utro grisen din da, og leve resten av livet ulykkelig og sjalu med ham. Kos deg.

Typisk damer å alltid gå tilbake til idiotene og finne på allslags unnskydninger for hvorfor de ikke kan dra, og så fortsetter de livet sitt som ulykkelige dørmatter.

Å hold kjeften på deg, ditt utyske!

Er det mulig å være så slem og dum??

Anonymous poster hash: cb612...383

Skrevet

Hun har ett poeng da! Tough love ;)

Anonymous poster hash: 14760...261

Skrevet

Eh

Skrevet

Det er faktisk ikke slemt ment, men for å riste og røske i HI og få henne til i se at hun ikke har det noe godt med denne idioten. Kvinnfolk finner seg i altfor mye fra mannfolk og holder ut altfor lenge med drittsekker, fordi de er redde og lar seg herse med. Og det trenger de ikke!

Skrevet

Ta printscreen av sidene of profilen hans, samt denne velkomstmeldingen med dato!

Og ev annet du har tatt han i. Samle bevis, så det ikke blir ord mot ord!!!

Og du, jeg er enig med de andre her.. Forlat han. Sånne som han blir dessverre ikke bedre. Jeg var sammen med en løgner, holdt ut og trodde på unnskyldningene.. Men så våknet jeg takk og lov;)

Det er bedre å ta tak i livet ditt og sønnen ditt sitt nå, ikke når han blir stor nok til å huske bruddet og det som følger med. You van do it!;)

Klem klem

Anonymous poster hash: 62b39...e9e

Skrevet

Og hvorfor er du inne på slike sider selv? Ettersom du fant han der...?

Skrevet

( beklager auto-correct skrivefeilene.. Retter på siste: YOU CAN DO IT!!!;)

Anonymous poster hash: 62b39...e9e

Skrevet

Og hvorfor er du inne på slike sider selv? Ettersom du fant han der...?

Jeg leste rundt på Kk sin hjemmesiden, og kom da over denne artikkelen: http://ipad.dagbladet.no/2011/06/07/tema/internett/utroskap/samliv/relasjoner/16830682/

Syns det hørtes helt sinnsykt ut at det faktisk fantes slike sider, trykket på linken og kom tilfeldigvis borti der man skriver inn email adresse. Så poppet emailen til min samboer/ex eller hva jeg skal kalle det opp.

Prøvde passordet som han har på nettbanken, for der har vi felles. Og det var det passordet.

Hi

Skrevet

Jeg har tatt printscreen ja. Idioten har byttet passordet, så nå kommer jeg ikke inn lenger.

Hi

Skrevet

Jeg har tatt printscreen ja. Idioten har byttet passordet, så nå kommer jeg ikke inn lenger.

Hi

Det beviser jo bare at han har noe å skjule.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

HI: her hadde jeg glatt betalt en mnd på denne siden for å finne ut om han har skrevet med, og møtt noen! Da har du jo håndfaste bevis noe som gjør det vanskelig for han å nekte noe mer.. Han må jo være stokk dum, om han mener du skal tro dette er fra før dere ble sammen, når han bruker et bilde du har tatt av han!!

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Siden han byttet passord, så regnes det som bevis alene for de fleste, hadde funnet original bildet som han har brukt på siden av han, og klasket det i bordet forran han før jeg tok med meg sakene mine og forlot idioten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...