Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #26 Skrevet 29. juli 2013 Ikke rart å være misunnelig selv om det er ditt "valg". Gled deg til nattammingen avsluttes og han kan ta natt til lørdag eller søndag og du kan sove natten gjennom :-) Ammer stort sett bare en gang om natta, noen netter er det "fri" fra 23 til 8 så føler jeg får mer enn nok søvn. Og kunne såklart pumpet slik at mannen kunne gitt flaske, men synes det er mer styr. Men når ammingen er over kan mannen få stå opp mens jeg sover et par timer ekstra. Hvis jeg klarer Etter at jeg ble mamma vil jeg bare stå opp når babyen våkner. Lurer på om det går over noen gang Anonymous poster hash: d873a...eb2
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #27 Skrevet 29. juli 2013 Flott, hvorfor er du misunnelig på ham da? Og hvorfor så rasende på meg? Jeg står ved at han kunne ha avlastet deg hvis du er misunnelig på at han sover lenge og du aldri gjør det. Jeg vil alltid støtte enhver ammende mor som er oppe tidlig! Men da er jeg "ekkel", gjør deg "kvalm", "spyr utav meg usaklige" kommentarer, "må ha problemer med meg selv", og i alle tråder svarer jeg "mye rart". Merkelappene hagler. Hvorfor så sint hvis du ikke engang føler at jeg treffer noe? Og toppen: at jeg "prøver å innbille deg at du har det dårlig" - det ville jo være umulig hvis du hadde det perfekt? Hva trigger den aggresjonen? Aggresjon? Slapp av litt du da. Jeg synes kommentaren din var unødvendig siden du tolket det uskyldige innlegget mitt som handlet om MEG til at mannen min ikke bryr seg om meg og babyen. Men sinna? Nei, det skal da mer til. Synes du kan lese hovedinnlegget igjen og tenke over hvor jeg skriver at mannen min er udugelig, hvor heg skriver at jeg trenger avlastning osv. Hvor skriver jeg at han ikke bryr seg, og hvor skriver jeg at han ikke ser babyen bare fordi han jobber i uka og får sove lenge i helgene ? Jeg har ikke behov for mer søvn, jeg elsker å stå opp med babyen osv. Jeg gjentar, les hovedinnlegget. Anonymous poster hash: d873a...eb2 Som sagt, det jeg fikk ut av hovedinnlegget var at mannen din tar en del mindre ansvar enn du, og du sier i reine ord at du misunner ham.Jeg syns fortsatt det er mer rart at han ikke selv velger å stå opp innimellom, enn at du misunner ham. Og det selv om det hele er selvvalgt. JA; jeg syns fortsatt mannen din er rarere enn du. Men jeg registrerer også at du har et horn i siden til meg, som en over her nevner, og trekker mine slutninger av det også. Tar han mindre ansvar fordi han sover til 10? Stakkars mannen din sier jeg da... Ja jeg sier at jeg misunner han, men jeg forstår ikke hvorfor fordi jeg ikke ønsker å sove de to ekstra timene selv. At du synes mannen min er rarere enn meg er helt greit det, men å påstå at han ikke bryr seg om oss det skjønner jeg fortsatt ikke at du klarte å spy ut... Vet du, jeg bryr meg ikke om deg eller dine meninger generelt, men akkurat slike unødvendige kommentarer reagerer jeg faktisk på. Men orker ikke sjekke denne tråden mer, så god natt og takk for at du ødela tråden min Anonymous poster hash: d873a...eb2
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #28 Skrevet 29. juli 2013 Litt rartvat du er misunnelig ja. Du får mer søvn enn du trenger, mannen din gjør mer enn deg i huset og er flinkere til å underholde ungen... Slik jeg ser det er det mannen din som burde være misunnelig på ditt bedagelige liv. Snålt. Anonymous poster hash: bd4aa...53f
Gjest Antarctica Skrevet 29. juli 2013 #29 Skrevet 29. juli 2013 Lurer på hva HI sier til dem hun virkelig er sint på, når hun klarer å kjefte opp meg såpass mye - som hun langt i fra er sint på....
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #30 Skrevet 29. juli 2013 Lurer på hva HI sier til dem hun virkelig er sint på, når hun klarer å kjefte opp meg såpass mye - som hun langt i fra er sint på.... Hun trenger nok litt søvn... Anonymous poster hash: 5ddea...1dd
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #31 Skrevet 29. juli 2013 syns ikke du er rar å sove lenge er jo bare deilig, her har vi en på 7mnd og vi har delt på nattevåk/nattmating fra dag 1. i helgene har vi hver vår "sovedag" nå har jeg en sykdom som trigges veldig ved søvnmangel så akkurat dette med søvn har vært viktig fra starten av, men tror uansett ikke jeg hadde orket måned etter måned med begrenset søvn - har jo en del å gjøre på dagtid også så jeg kan jo ikke bare ligge å sove på dagen heller Anonymous poster hash: 2d841...5bc Synes det er vanskelig å dele på nattmating når jeg ammer Hvor lenge sover dere når dere sover ut i helgene? Eg sov gjerne til 12-13 før babyen kom, men gjør jeg det nå føler jeg at halve dagen har gått :-O synes nesten det er rart de dagene babyen sover til kl 10 Anonymous poster hash: d873a...eb2 jo ser den, her bruker vi flaske pga av medisinene mine så da er det annehver gang om natten tja, i helgene kan vel mannen sove til ca11 og jeg til 10 - da føler vi begge at vi har fått sovet godt ut. kan godt våkne tidligere, så lenge jeg våkner av meg selv er jeg uthvilt husker helt i starten da junior sov lenge om morgningen ( han var riktig nok mye mer opp om natten også da...) men nå starter vi dagen kl 06.30/07 - og da haster det min lille er ikke av det tålmodige slaget Anonymous poster hash: 2d841...5bc
Gjest Antarctica Skrevet 29. juli 2013 #32 Skrevet 29. juli 2013 Lurer på hva HI sier til dem hun virkelig er sint på, når hun klarer å kjefte opp meg såpass mye - som hun langt i fra er sint på.... Hun trenger nok litt søvn... Anonymous poster hash: 5ddea...1dd Fy, skyll munnen straks i grønnsåpe! Prøver du å innbille henne at hun ikke er helt uthvilt? Du kan ikke ha det godt med deg selv som vil lure folk på den måten.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #33 Skrevet 29. juli 2013 Lurer på hva HI sier til dem hun virkelig er sint på, når hun klarer å kjefte opp meg såpass mye - som hun langt i fra er sint på....Hun ble nok bare sur fordi du ikke falt i nesegrus beundring over hennes "oppofrelse". Ikke at jeg tror du lar kjeften gå innpå deg, men om det er noen trøst så er du min favoritt-debattant her inne. Og det skal du ikke kimse av, for jeg er ganske oppegående! Anonymous poster hash: bd4aa...53f
Gjest Antarctica Skrevet 29. juli 2013 #34 Skrevet 29. juli 2013 (endret) Hyggelig det, da må jeg passe på å ikke drikke meg for full i kveld og bare vrøvle, da! Det ville bli en skuffelse for de av dere som faktisk syns det kommer noe meningsbærende fra min kant... (Koz og klemz til dere begge to) Og du har rett, sånn kjeft preller av på meg. Endret 29. juli 2013 av Pashla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå