Gå til innhold

Har dere gardiner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

.

Anonymous poster hash: b4634...3e2

Videoannonse
Annonse
Gjest Julia1984
Skrevet

Nei!!

Lystette rullgardiner på soverommene, ellers finnes ikke en gardin i mitt hus (300 kvm)

Gjest Frøken Regine
Skrevet

Kun rullegardiner på soverommene

Skrevet

Ja. Sånne smale, rette på hver side av det store stuevinduet (de kan ikke trekkes for), samt persienner. Og vanlige gardiner på soverom.

Skrevet

Ikke overalt.

Har liftgardiner på kjøkkenet.

Har forede lystette gardiner på soverom.

Har gardiner i kjellerstuen og i spisestue.

Har ikke gardiner i hovedstuen (utsikt til sjøen og ingen innsyn)

Anonymous poster hash: 2b73e...992
Skrevet

Ja, rullegardiner :)

Skrevet

Ja, biffgardiner :P

Og sånn ellers i huset har vi lange gardiner. Synes det blir så "sterilt" uten..

Anonymous poster hash: a47a4...4e3

Skrevet

Nei. Samme som Julia1984 her. Vi har alt for fine vinduer til å gjemme dem bak gardiner.

Dvs... Vi har plissegardiner (fant ikke den e-en med apostrof på iPhonen min i farta, men dere skjønner vel hva jeg mener) i stuevinduene, slik at vi kan stenge ute solen, men slippe inn lyset.

Skrevet

Kun biffgardiner her.

Anonymous poster hash: 709b7...1a9

Skrevet

Ja.

Synes det blir så kaldt og ukoselig uten gardiner. Men ikke sånne 90-talls gardiner i knall grønn-rød-blå. Helt lette hvite gardiner. Synes det skaper en god og myk atmosfære ;)

Anonymous poster hash: 7b042...00c
Skrevet

Vi har gardiner på hytta. Det skaper en lun, intim stemning og føles godt. Hjemme vil jeg ikke ha gardiner.

Anonymous poster hash: 47704...8ea

Skrevet

Nei ingen gardiner kun persienner og lystette rullegardiner på soverommet.

Skrevet

Vi har gardiner på hytta. Det skaper en lun, intim stemning og føles godt. Hjemme vil jeg ikke ha gardiner.

Anonymous poster hash: 47704...8ea

Nei, for hjemme vil man ikke skape en lun, intim stemning som føler god ;) Fysj av meg, det skal vi ha det kaldt og ukoselig og bare være stressa alle mann! :P

Anonymous poster hash: 7b042...00c

Skrevet

Ja, Må ha gardiner ;)

Anonymous poster hash: 180b6...7a5
Skrevet

Kun lystette rullegardiner på soverommene og en lamellgardin.

Anonymous poster hash: 1f6bb...22d

Skrevet

Selvfølgelig! Jeg syns det gjør det koselig og komplett, samtidig som gardiner, sammen med gulvtepper, demper det ekkoet som kommer i helt nakne rom. 

Skrevet

Herregud, alt man skal bry seg om. Er det blitt "harry" å ha gardiner hjemme også nå?

Vi har forøvrig gardiner på barnas rom og på et par av vinduene i stua. Ellers går det i persienner og liftgardiner.

Skrevet

Her er det gardiner på soverom, stue og kjøkken. Liftgardin på vaskerommet.

Vi har store og luftige rom og vinduer, uten gardiner blir det nitrist.

Skrevet

Har gardiner i stue og soverom, liftgardin på kjøkkenet, persienner ellers. Vi har gigantiske vinduer i stua, hadde blitt altfor nakent uten gardiner.

Skrevet

KAn jeg spørre hvor dere som ikke har gardiner bor? 

Jeg fikk nemlig en kommentar på mine gardinløse vindu at jeg var som søringene, for der nede bruker de jo ikke gardiner! 

Jeg brukte selv gardiner der det passet i mine 10 år i oslo-området. 

Anonymous poster hash: db6c4...499
Skrevet

Ja. Liker gardiner. Bytter 3-4 ganger om året. No om vår/sommer har eg kvite. På høsten gjerne brune, røde i desember. :)

På soverommet har eg brune. (Alle er visst ensfarga) :)

Skrevet

Ja. Har lange "naturhvite".

Ble mye finere med gardiner enn uten..

Skrevet

Nei. Samme som Julia1984 her. Vi har alt for fine vinduer til å gjemme dem bak gardiner.

Dvs... Vi har plissegardiner (fant ikke den e-en med apostrof på iPhonen min i farta, men dere skjønner vel hva jeg mener) i stuevinduene, slik at vi kan stenge ute solen, men slippe inn lyset.

Hold inne e'en ;)

Anonymous poster hash: f13f3...8d2

Skrevet

Etter ein periode utan gardiner i stova er dei no på plass der, som ved dei fleste andre vindauga i huset.  Synes stova er mykje koselegare no.  Synes stover utan gardiner er kalde og sterile.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...