Gjest Julia1984 Skrevet 26. juli 2013 #26 Skrevet 26. juli 2013 Gode stødige sandaler (geox, ecco etc) i sommerhalvåret og ullfilttøfler med god hælkappe og gummisåle med hull (superfit el.l) på vinteren. Legger litt penger i gode sko som puster godt da de går i de på hardt gulv hele dagen hver dag, året rundt. Dritt bhg du har valgt da!! Siden de går på de harde gulvene HELE dagen, hver dag, året rundt!! Aldri ute? Og barnet ditt er i bhg hver dag, hele året!! Jammen er du driftig!!
Gjest Hercule Poirot Skrevet 26. juli 2013 #27 Skrevet 26. juli 2013 Da jeg hadde barn i bhg så måtte de ha innesko. Og da var det et par sko/tøfler/sandaler som vi la litt penger i. Jeg har et yrke der jeg står og går på harde gulv selv, store deler av dagen, og jeg vet hvor vondt jeg får i beina av det. Derfor unner jeg også barna mine å ha gode innesko i bhg, og nå i skole/sfo. Jeg bruker forøvrig innesko selv hjemme. Kun om sommeren, når det er riktig godt og varmt, går jeg uten innesko.
Gjest Julia1984 Skrevet 26. juli 2013 #28 Skrevet 26. juli 2013 Hadde tenkt å la ho gå kun i sokkar eg, synes ikkje noko om at ho skal ha sko/sandalar på seg halve dagen. Kanskje mokkasinar om det er tøfletvang. Det har noe med regelverk og innesko pga brann. Går brannalarmen midtvinters har de hverken ikke tid til å finne sko til alle små på avdelingen eller armer nok til å bære ungene...
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2013 #29 Skrevet 26. juli 2013 Jeg jobber som vikar i mange bhg og aldri i livet om jeg ville gått uten innesko. Det er så mye ekkelt på gulvet. Spesielt på do... Anonymous poster hash: 9f5e8...181
Gjest Julia1984 Skrevet 26. juli 2013 #30 Skrevet 26. juli 2013 Jeg jobber som vikar i mange bhg og aldri i livet om jeg ville gått uten innesko. Det er så mye ekkelt på gulvet. Spesielt på do... Anonymous poster hash: 9f5e8...181 Kanskje klage på renhold?? Hvis det er såå ekkelt å gå på dette gulvet med sokker, hvordan er det for de små å sitte og leke på gulvet?
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2013 #31 Skrevet 26. juli 2013 Jeg jobber som vikar i mange bhg og aldri i livet om jeg ville gått uten innesko. Det er så mye ekkelt på gulvet. Spesielt på do...Anonymous poster hash: 9f5e8...181 Er heldige vi da, som har rene gulv i barnehagen vår. Anonymous poster hash: 6d38a...5bc
Isola&Lille+julegave Skrevet 27. juli 2013 #32 Skrevet 27. juli 2013 Skinntøfler, eller sokker med skinnsåle (mokasiner??)
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #33 Skrevet 27. juli 2013 I vår barnehage er det brannvernuke to ganger i året, og barna er selv ekstra påpasselige med at inneskoene alltid er på. Og det er alltid mye snakk om hvis det var noen som måtte gå ut med bare sokker i dårlig vær.. Kanskje ikke like relevant for ettåringer, men på storbarn er det i hvert fall litt vanskelig sosialt å være den som ikke har innesko. Vi bruker gode sandaler hele året, men i perioder blir de lite brukt. Anonymous poster hash: 70f17...bb3
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #34 Skrevet 27. juli 2013 Hadde tenkt å la ho gå kun i sokkar eg, synes ikkje noko om at ho skal ha sko/sandalar på seg halve dagen. Kanskje mokkasinar om det er tøfletvang. Hos oss må de ha innesko som er kraftige nok til å kunne gå rett ut i i tilfelle brann. Det samme gjelder på skolen. Sokker med antiskli ol er ikke godkjent. Anonymous poster hash: 750d3...84e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå