StineT Skrevet 26. juli 2013 #26 Skrevet 26. juli 2013 http://www.ebay.com/itm/New-Women-Udder-Covers-Breastfeeding-Baby-Nursing-Blanket-/111127053513?pt=Feeding&var=&hash=item19dfb044c9
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2013 #27 Skrevet 26. juli 2013 Nei, det skjønner ikke jeg heller! Ikke ta på ungene når de henger i min pupp! Begge hende fri går nok ikke, jeg må ha en å holde puppen med ;-) men ellers så de fine ut de sjalene! Anonymous poster hash: 61b6f...42c
StineT Skrevet 26. juli 2013 #28 Skrevet 26. juli 2013 haha, jo men da har du en hånd fri da Poenget var at du ikke trenger å holde oppe sjalet med henderne Også kan du amme hvor som helst uten å blotte puppen
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2013 #29 Skrevet 26. juli 2013 haha, jo men da har du en hånd fri da Poenget var at du ikke trenger å holde oppe sjalet med henderne Også kan du amme hvor som helst uten å blotte puppen Aha! Da er jeg med ;-) Anonymous poster hash: 61b6f...42c
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2013 #30 Skrevet 26. juli 2013 Litt utenfor temaet, men jeg har to store barn (tenåringer) som går ut og inn av huset sammen med venner og kjærester og det er ikke noe heft for dem om jeg sitter i sofaen og ammer når de er her. Jeg har sagt at de kan gi et lite vink når de kommer, så kan jeg ta ammingen på rommet, men det skjønte de ikke vitsen med De stopper og prater og lar seg ikke hefte av at jeg har en baby på puppen Deilig at de er så frie, men jeg liker likevel å trekke meg litt tilbake når jeg kan. Så bra da Jeg trenger baller. Føler meg så liten, så ung, så uvitende... hvertfall ovenfor svigers. Det er bare teit, veldig klar over det Anonymous poster hash: 61b6f...42c
Gjest sussie77 Skrevet 26. juli 2013 #31 Skrevet 26. juli 2013 Likte heller ikke å amme ute blant folk. Og vente meg heller aldri til det. Men siden jeg hadde en baby som omtrent satt fast i puppen, så måtte jeg det, hvis jeg ikke skulle sitte hjemme hele dagen. Ammet veldig diskre da
Gjest sussie77 Skrevet 26. juli 2013 #32 Skrevet 26. juli 2013 O Likte heller ikke å amme ute blant folk. Og vente meg heller aldri til det. Men siden jeg hadde en baby som omtrent satt fast i puppen, så måtte jeg det, hvis jeg ikke skulle sitte hjemme hele dagen. Ammet veldig diskre da Og var jeg på besøk eller hadde besøk så gikk jeg i et annet rom eller trakk meg litt unna.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2013 #33 Skrevet 26. juli 2013 Likte heller ikke å amme ute blant folk. Og vente meg heller aldri til det. Men siden jeg hadde en baby som omtrent satt fast i puppen, så måtte jeg det, hvis jeg ikke skulle sitte hjemme hele dagen. Ammet veldig diskre da Det er ikke bare ute, men hjemme og. Når vi har besøk. Og det har vi mye...Han er nyfødt, det er sommer, ungene har med venner som igjen blir henta, alle vil komme å hilse på.... snart kommer mannens søster med familie, vil ikke at mannen hennes skal se.... Nei, jeg må ta meg sammen!! Anonymous poster hash: 61b6f...42c
Gjest sussie77 Skrevet 26. juli 2013 #34 Skrevet 26. juli 2013 Likte heller ikke å amme ute blant folk. Og vente meg heller aldri til det. Men siden jeg hadde en baby som omtrent satt fast i puppen, så måtte jeg det, hvis jeg ikke skulle sitte hjemme hele dagen. Ammet veldig diskre da Det er ikke bare ute, men hjemme og. Når vi har besøk. Og det har vi mye...Han er nyfødt, det er sommer, ungene har med venner som igjen blir henta, alle vil komme å hilse på.... snart kommer mannens søster med familie, vil ikke at mannen hennes skal se.... Nei, jeg må ta meg sammen!! Anonymous poster hash: 61b6f...42c Da kan du prøve å gå i et annet rom eller dekke mest mulig av puppen så ingen ser. Gjorde dette selv. Skjønner deg godt jeg.
LittLykkelig Skrevet 26. juli 2013 #35 Skrevet 26. juli 2013 Synes også det er kleint! Svogere og tenåringsbrødre, svigerfar og pappa. Egentlig de andre også. Har store pupper, så føler at folk automatisk dras dit med blikket. Får fnatt av det. Det er faktisk grunnen til at jeg gruer meg til barselbesøk, shoppingtur og cafebesøk. Kommer aldri til å sitte med puppen ute foran andre enn samboer. Og ja, opplever også at alle synes dette er rart og teit.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 26. juli 2013 #36 Skrevet 26. juli 2013 Jeg bruker en stor gulpeklut (Name it etc.) som jeg bare tvinner ene snippen rundt bh-stroppen, så bretter hef den ut over brystet, tar frem puppen under, og legger babyen til. Den dekker alt, og mer til. Synes det er lettere slik, ute blant folk, når jeg MÅ. Har også pupper som krever håndtering underveis
millemille Skrevet 26. juli 2013 #37 Skrevet 26. juli 2013 Hvis de har veldig lyst til å se litt pupp så be de om å slenge ut sin egen.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #38 Skrevet 27. juli 2013 enig! har ikke noe problem med at andre ammer offentlig, uansett hvor små/store pupper de har, eller hvor diskrete/udiskrete de er omkring det. for meg handler det om at jeg ikke ikke trives med å lufte puppene offentlig. men jeg merker også stor forskjell i roen hos både meg og baby når jeg går et annet sted for å amme. Anonymous poster hash: 23ecd...519
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå