Gå til innhold

Lurer på noe ang psykolog

Anbefalte innlegg

Gjest Antarctica
Skrevet

Dessverre er det ikke shortsen som er problemet her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta på deg kjole :-)

Anonymous poster hash: c871d...772

Skrevet

Kanskje du burde investere i en shorts som ikke får deg til å se ut som en "hootchie mama" (hore).... Det er jo tydelig at du ikke føler deg helt komfortabel i slike korte shortser blandt seriøse, profesjonelle mennesker. Anonymous poster hash: 7bea6...9cc

Eh...jeg kler ikke lengre shortser, ser liten og brei ut. Jeg vet ikke, har alltid vært av den oppfatningen at på slike steder som leger, psykologer osv. så bør man ikke vise så mye hud. Kall meg gjerne rar men...Anonymous poster hash: ea40b...cba
Å herregud! Du skal til psykolog, ikke på date. Kle deg som en voksen, oppegående person! Drit i shortser som viser halve rumpeballen selv om du selv mener du ikke kler lengre shortser. Mange TROR de kler minishortser også, selv om alle andre ser at de ikke gjør det. Blir du så himla feit i en shorts som går til knærne så får du heller ta på deg bukse eller skjørt da.
Hvor har jeg skrevet at jeg ser feit ut i shorts? Stått opp med feil bein og lar det gå utover meg?

Anonymous poster hash: ea40b...cba

Sorry da, du skriver BREI, det er jo enorm forskjell fra feit :blink:

Haha, ja faktisk! (er ikke HI). Brei har jo med benbygning å gjøre. Feit har med fett å gjøre. Duuh.. Har selv brede hofter og korte bein (men veier 48kg, så er IKKE feit!). Kler også best korte shorts, og skal også til psykologen i dag. Men hun er en dame, så jeg har ikke tenkt over det egentlig. Men hvis du, HI, er ukomfortabel i kort shorts i den settingen, så ta på deg kjole eller skjørt i dag. Dumt å bli distrahert fra issuene man skal prate om fordi man henger seg opp i hva man har på seg. :klem:

Anonymous poster hash: 6a1a2...629

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...