Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #1 Skrevet 23. juli 2013 Går til en mannlig psykolog og lurer på er det ufint av meg å ha på meg shorts? Hadde på meg shorts førrige gang, og følte meg så pinlig. Men klarer ikke tanken på å ha på meg bukse imorgen, da det blir varmt. Hva mener du? Anonymous poster hash: ea40b...cba
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 23. juli 2013 #2 Skrevet 23. juli 2013 Uhm..det skal da ikke være noe problem? Jeg bryr meg fint lite om hva jeg har på meg der altså..bukse blir for varmt, shorts er helt ok
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #3 Skrevet 23. juli 2013 Uhm..det skal da ikke være noe problem? Jeg bryr meg fint lite om hva jeg har på meg der altså..bukse blir for varmt, shorts er helt ok Men mine shortser er korte alle sammen, ingen går til knærne. Følte alle på dps så på meg førrige gang jeg hadde på shorts. Tenkte at kanskje det ikke egner seg med shorts på slike steder. Anonymous poster hash: ea40b...cba
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #4 Skrevet 23. juli 2013 Kanskje du burde investere i en shorts som ikke får deg til å se ut som en "hootchie mama" (hore).... Det er jo tydelig at du ikke føler deg helt komfortabel i slike korte shortser blandt seriøse, profesjonelle mennesker. Anonymous poster hash: 7bea6...9cc
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #5 Skrevet 23. juli 2013 Kanskje du burde investere i en shorts som ikke får deg til å se ut som en "hootchie mama" (hore).... Det er jo tydelig at du ikke føler deg helt komfortabel i slike korte shortser blandt seriøse, profesjonelle mennesker. Anonymous poster hash: 7bea6...9cc Eh...jeg kler ikke lengre shortser, ser liten og brei ut. Jeg vet ikke, har alltid vært av den oppfatningen at på slike steder som leger, psykologer osv. så bør man ikke vise så mye hud. Kall meg gjerne rar men... Anonymous poster hash: ea40b...cba
Gjest Vinglepetrine Skrevet 23. juli 2013 #6 Skrevet 23. juli 2013 Kanskje du burde investere i en shorts som ikke får deg til å se ut som en "hootchie mama" (hore).... Det er jo tydelig at du ikke føler deg helt komfortabel i slike korte shortser blandt seriøse, profesjonelle mennesker. Anonymous poster hash: 7bea6...9cc Eh...jeg kler ikke lengre shortser, ser liten og brei ut. Jeg vet ikke, har alltid vært av den oppfatningen at på slike steder som leger, psykologer osv. så bør man ikke vise så mye hud. Kall meg gjerne rar men... Anonymous poster hash: ea40b...cba Å herregud! Du skal til psykolog, ikke på date. Kle deg som en voksen, oppegående person! Drit i shortser som viser halve rumpeballen selv om du selv mener du ikke kler lengre shortser. Mange TROR de kler minishortser også, selv om alle andre ser at de ikke gjør det. Blir du så himla feit i en shorts som går til knærne så får du heller ta på deg bukse eller skjørt da.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #7 Skrevet 23. juli 2013 Min teori: Hvis man ser feit ut i en shorts som går litt ned på lårene, er sjansen stor for at man har noen kilo ekstra i utgangspunktet. Og da kler man i alle fall ikke minishorts! Hvis du føler deg ukomfortabel i klærne dine, er det vel fordi du har grunn til det...hjernen din prøver å fortelle deg noe, kle på deg Anonymous poster hash: 089a9...277
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #8 Skrevet 23. juli 2013 Min teori: Hvis man ser feit ut i en shorts som går litt ned på lårene, er sjansen stor for at man har noen kilo ekstra i utgangspunktet. Og da kler man i alle fall ikke minishorts! Hvis du føler deg ukomfortabel i klærne dine, er det vel fordi du har grunn til det...hjernen din prøver å fortelle deg noe, kle på deg Anonymous poster hash: 089a9...277 Jeg føler meg fin i shorts, skjørt, miniskjørt osv... Jeg er ikke feit, jeg er normal, men kraftig benbygning. Jeg trodde bare at man ikke kledde seg slik når man skal på slike steder. Og jeg har aldri hatt og aldri vil ha en shorts som viser rumpa. Anonymous poster hash: ea40b...cba
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #9 Skrevet 23. juli 2013 Kanskje du burde investere i en shorts som ikke får deg til å se ut som en "hootchie mama" (hore).... Det er jo tydelig at du ikke føler deg helt komfortabel i slike korte shortser blandt seriøse, profesjonelle mennesker. Anonymous poster hash: 7bea6...9cc Eh...jeg kler ikke lengre shortser, ser liten og brei ut. Jeg vet ikke, har alltid vært av den oppfatningen at på slike steder som leger, psykologer osv. så bør man ikke vise så mye hud. Kall meg gjerne rar men...Anonymous poster hash: ea40b...cba Å herregud! Du skal til psykolog, ikke på date. Kle deg som en voksen, oppegående person! Drit i shortser som viser halve rumpeballen selv om du selv mener du ikke kler lengre shortser. Mange TROR de kler minishortser også, selv om alle andre ser at de ikke gjør det. Blir du så himla feit i en shorts som går til knærne så får du heller ta på deg bukse eller skjørt da. Hvor har jeg skrevet at jeg ser feit ut i shorts? Stått opp med feil bein og lar det gå utover meg? Anonymous poster hash: ea40b...cba
Gjest Vinglepetrine Skrevet 23. juli 2013 #10 Skrevet 23. juli 2013 Kanskje du burde investere i en shorts som ikke får deg til å se ut som en "hootchie mama" (hore).... Det er jo tydelig at du ikke føler deg helt komfortabel i slike korte shortser blandt seriøse, profesjonelle mennesker. Anonymous poster hash: 7bea6...9cc Eh...jeg kler ikke lengre shortser, ser liten og brei ut. Jeg vet ikke, har alltid vært av den oppfatningen at på slike steder som leger, psykologer osv. så bør man ikke vise så mye hud. Kall meg gjerne rar men...Anonymous poster hash: ea40b...cba Å herregud! Du skal til psykolog, ikke på date. Kle deg som en voksen, oppegående person! Drit i shortser som viser halve rumpeballen selv om du selv mener du ikke kler lengre shortser. Mange TROR de kler minishortser også, selv om alle andre ser at de ikke gjør det. Blir du så himla feit i en shorts som går til knærne så får du heller ta på deg bukse eller skjørt da.Hvor har jeg skrevet at jeg ser feit ut i shorts? Stått opp med feil bein og lar det gå utover meg? Anonymous poster hash: ea40b...cba Sorry da, du skriver BREI, det er jo enorm forskjell fra feit
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #11 Skrevet 23. juli 2013 Skjønner forøvrig ikke hva du vil frem til her. Du vil ikke gå i kort shorts for du føler deg ikke vel, du vil ikke gå i lengre shorts fordi du føler deg BREI og du vil ikke gå i bukse fordi det er for varmt..... Kanskje du bare skulle avlyse, selv om det kan virke som du virkelig trenger den timen! Anonymous poster hash: 7bea6...9cc
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #12 Skrevet 23. juli 2013 Glem at jeg spurte da! Aldri mer. Anonymous poster hash: ea40b...cba
Bebe_ Skrevet 23. juli 2013 #13 Skrevet 23. juli 2013 Herregud da folkens. Kan dere ikke lese først før dere svarer? Hi spurte om det er dumt å stille opp til psykolog time i kort shorts, hun skrev ikke at hun føler seg ikke fin eller at hun føler seg tykk i shorts, men om det er dumt å ha det på seg når en skal til mannlig psykolog. Dere er så raske med å dømme folk, skjer dere! Hi, svarer til deg er at ta på deg det du vil, det er sommer og det er varmt, ikke tekn så mye på hva andre mener og syns, ta på deg det du føler deg komfortabel i.
Cherries Skrevet 23. juli 2013 #14 Skrevet 23. juli 2013 Gå kledd som du vil, viktigste er at du føler deg vel. Ikke hva andre syns. Så lenge det ikke står noe nedskrevet noe sted, kan du gå i det du vil, så lenge du i det hele tatt har på deg klær. Dvs mer enn undertøy.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #15 Skrevet 23. juli 2013 Herregud da folkens. Kan dere ikke lese først før dere svarer? Hi spurte om det er dumt å stille opp til psykolog time i kort shorts, hun skrev ikke at hun føler seg ikke fin eller at hun føler seg tykk i shorts, men om det er dumt å ha det på seg når en skal til mannlig psykolog. Dere er så raske med å dømme folk, skjer dere! Hi, svarer til deg er at ta på deg det du vil, det er sommer og det er varmt, ikke tekn så mye på hva andre mener og syns, ta på deg det du føler deg komfortabel i. Ehhh, hun skriver selv at hun følte seg pinlig forrige gang hun hadde kort shorts på hos psykiater, og at hun føler seg for brei i lengre shorts... Kanskje DU burde lese innleggene hennes ordentlig før du sier at VI er dømmende! Ikke kan hun gå i kort shorts, ikke kan hun gå i lang og det er for varmt for bukse, så da må hun vel bare avbestille da Anonymous poster hash: 7bea6...9cc
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #16 Skrevet 23. juli 2013 Gå kledd som du vil, viktigste er at du føler deg vel. Ikke hva andre syns. Så lenge det ikke står noe nedskrevet noe sted, kan du gå i det du vil, så lenge du i det hele tatt har på deg klær. Dvs mer enn undertøy. HUN skriver at HUN føler seg pinlig i denne korte shortsen, så det er vel tydelig at hun IKKE føler seg vel, slik du skriver! Anonymous poster hash: 7bea6...9cc
Bebe_ Skrevet 23. juli 2013 #17 Skrevet 23. juli 2013 Herregud da folkens. Kan dere ikke lese først før dere svarer? Hi spurte om det er dumt å stille opp til psykolog time i kort shorts, hun skrev ikke at hun føler seg ikke fin eller at hun føler seg tykk i shorts, men om det er dumt å ha det på seg når en skal til mannlig psykolog. Dere er så raske med å dømme folk, skjer dere! Hi, svarer til deg er at ta på deg det du vil, det er sommer og det er varmt, ikke tekn så mye på hva andre mener og syns, ta på deg det du føler deg komfortabel i.Ehhh, hun skriver selv at hun følte seg pinlig forrige gang hun hadde kort shorts på hos psykiater, og at hun føler seg for brei i lengre shorts... Kanskje DU burde lese innleggene hennes ordentlig før du sier at VI er dømmende!Ikke kan hun gå i kort shorts, ikke kan hun gå i lang og det er for varmt for bukse, så da må hun vel bare avbestille da Anonymous poster hash: 7bea6...9cc Det er så lett å skjule seg bak anonym da og være så svær i kjeften.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #18 Skrevet 23. juli 2013 Gå kledd som du vil, viktigste er at du føler deg vel. Ikke hva andre syns. Så lenge det ikke står noe nedskrevet noe sted, kan du gå i det du vil, så lenge du i det hele tatt har på deg klær. Dvs mer enn undertøy.HUN skriver at HUN føler seg pinlig i denne korte shortsen, så det er vel tydelig at hun IKKE føler seg vel, slik du skriver! Anonymous poster hash: 7bea6...9cc Hun følte seg pinlig, fordi hun visste ikke om det er vanlig å kle seg slik når en skulle til psykolog. Ikke at hun ikke føler seg fin i korte shorts. Anonymous poster hash: ea40b...cba
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #19 Skrevet 23. juli 2013 Gå kledd som du vil, viktigste er at du føler deg vel. Ikke hva andre syns. Så lenge det ikke står noe nedskrevet noe sted, kan du gå i det du vil, så lenge du i det hele tatt har på deg klær. Dvs mer enn undertøy.HUN skriver at HUN føler seg pinlig i denne korte shortsen, så det er vel tydelig at hun IKKE føler seg vel, slik du skriver! Anonymous poster hash: 7bea6...9cc Hun følte seg pinlig, fordi hun visste ikke om det er vanlig å kle seg slik når en skulle til psykolog. Ikke at hun ikke føler seg fin i korte shorts. Anonymous poster hash: ea40b...cba Veldig logisk av deg: Hun føler seg veldig fin i kort shorts men samtidig føler hun seg pinlig?!?!?! Mhmmmm, jadda, så....neida! Gud, så mye dumt! Anonymous poster hash: 7bea6...9cc
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #20 Skrevet 23. juli 2013 Herregud da folkens. Kan dere ikke lese først før dere svarer? Hi spurte om det er dumt å stille opp til psykolog time i kort shorts, hun skrev ikke at hun føler seg ikke fin eller at hun føler seg tykk i shorts, men om det er dumt å ha det på seg når en skal til mannlig psykolog. Dere er så raske med å dømme folk, skjer dere! Hi, svarer til deg er at ta på deg det du vil, det er sommer og det er varmt, ikke tekn så mye på hva andre mener og syns, ta på deg det du føler deg komfortabel i.Ehhh, hun skriver selv at hun følte seg pinlig forrige gang hun hadde kort shorts på hos psykiater, og at hun føler seg for brei i lengre shorts... Kanskje DU burde lese innleggene hennes ordentlig før du sier at VI er dømmende!Ikke kan hun gå i kort shorts, ikke kan hun gå i lang og det er for varmt for bukse, så da må hun vel bare avbestille da Anonymous poster hash: 7bea6...9cc Det er så lett å skjule seg bak anonym da og være så svær i kjeften. Ja, for DET har mye med saken å gjøre! Hadde jeg brukt et brukernavn hadde du ikke visst hvem jeg var uansett. Tror du jeg vet hvem du er siden du bruker brukernavn? Anonymous poster hash: 7bea6...9cc
Cherries Skrevet 23. juli 2013 #21 Skrevet 23. juli 2013 Gå kledd som du vil, viktigste er at du føler deg vel. Ikke hva andre syns. Så lenge det ikke står noe nedskrevet noe sted, kan du gå i det du vil, så lenge du i det hele tatt har på deg klær. Dvs mer enn undertøy. HUN skriver at HUN føler seg pinlig i denne korte shortsen, så det er vel tydelig at hun IKKE føler seg vel, slik du skriver! Anonymous poster hash: 7bea6...9cc hvis du ser hva JEG skrev, så ser du at jeg mener hun skal gå i det hun føler seg vel i, ikke at hun SKAL gå i kort shorts. Uansett, på slike steder vil man se at de som jobber der, ikke går "sexy" kledd, det betyr ikke at brukerne av tjenesten ikke kan gjøre det. Skal sjøl begynne å jobbe i barnehage, der kommer jeg til å bruke shorts til knærne. Når jeg henter sønnen min vil jeg gå i det jeg føler for; det være seg langbukse eller kort shorts. Nettopp fordi de som leverer en tjeneste skal kle seg passende og sømmelig.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #23 Skrevet 23. juli 2013 Tipper psykologen din blir veldig forstyrret i tankene sine av shortsen din. Tipper han sitter og fantaserer om hva han skal bruke kroppsåpningene dine til. Kjenne mannlige psykologer og de er like grisete som andre menn... Anonymous poster hash: e726c...0a4
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #24 Skrevet 23. juli 2013 Tipper psykologen din blir veldig forstyrret i tankene sine av shortsen din. Tipper han sitter og fantaserer om hva han skal bruke kroppsåpningene dine til. Kjenne mannlige psykologer og de er like grisete som andre menn... Anonymous poster hash: e726c...0a4 Kjenner jeg ikke ble forundret over at du pleier en del omgang med psykologer, nei. Anonymous poster hash: 43fc7...3fa
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #25 Skrevet 23. juli 2013 Gå i det du vil du! Har sett folk gå i langt verre ting enn en kort shorts. Det har sikkert psykologen din også :-) Anonymous poster hash: 969f8...1ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå