Gå til innhold

noen som vet ang nu skin?

Anbefalte innlegg

Gjest Anybody
Skrevet

Funker bra for meg :) gjør at je kan jobbe med det jeg ønsker iallefal ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Hi!

DU MÅ IKKE HANDLE FOR NOEN TING!!!

Har selv vært med i nuskin i mange år. Jeg er distributør. Men jeg selger ikke. Er ikke aktiv med salg. Jeg bare handler til eget forbruk. Du kan tegne deg opp til adr, men må ikke. Adr da får du varer en gang i måneden rett på døra. Handler du for en hvis sum, får du poeng som du kan handle varer for etter på.

Du har ikke rotet deg borti noe som er galt, som du må tjene eller betale på. Men si kart fra til venninnen din at du ikke vil være aktiv.

Anonymous poster hash: ba546...9e1

Skrevet

Hei Hi!

DU MÅ IKKE HANDLE FOR NOEN TING!!!

Har selv vært med i nuskin i mange år. Jeg er distributør. Men jeg selger ikke. Er ikke aktiv med salg. Jeg bare handler til eget forbruk. Du kan tegne deg opp til adr, men må ikke. Adr da får du varer en gang i måneden rett på døra. Handler du for en hvis sum, får du poeng som du kan handle varer for etter på.

Du har ikke rotet deg borti noe som er galt, som du må tjene eller betale på. Men si kart fra til venninnen din at du ikke vil være aktiv.

Da har jeg misforstått det med min.sum.

Beklager !

Skrevet

Det kan være at den som er over deg forteller deg at sånn og sånn er det.

Men jeg har hørt og sett mye og alt er ikke sant. Og det er ikke kjøpetvang overhodet. Du må heller ikke selge dette til en sjel. Men du kan fortsatt ha kontoen der og ha muligheten. Ikke meld deg ut. Det koster ikke noe. Bortsett fra 100,- om du ble sinnet opp som distributør/selger.

En kan tjene mye. Men da skal du ha stort nettverk og jobbe mye.

Her snakkes det så mye om at du kan bli millionær. Bare ett fåtall tjener så bra. Men du ja tjene på si slik at du har til noen ekstra sydenturer i året.

Kjenner de som sa opp jobben sin for å satse. Vel, de måtte gå tilbake til jobben.

Og skal du på store event. Må D betale for det. Både for å komme inn på eventet og for fly, hotell og mat. For du er selvstendignerigsdrivende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...