Anonym bruker Skrevet 22. juli 2013 #1 Skrevet 22. juli 2013 har blitt kontaktet derfra og de vil hjelpe meg til å tjene (raske) penger... Har vært på et møte for noen dager siden der alt var sååå bra og lett tjente penger.... noen som høres for bra til å være sant! Noen som har blitt med på dette og følt seg lurt? Må man betale for noe? Alt skjedde så fort på dette møtet og plutselig laget jeg meg en konto på nuskin.com som distributør, men aner ikke om jeg må betale noe i mnd? Føler meg så dum som lot meg verve uten og ha lest på dette! Anonymous poster hash: 56711...416
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2013 #2 Skrevet 22. juli 2013 Om du er veldig iherdig, bor et sted det ikke allerede er mange distributører og jobber hardt kan du tjene penger, men de fleste gjør det ikke. Min erfaring er at det er overprisede produkter som ikke er bedre enn de du kjøper på apotek eller parfymeri ellers og jeg liker ikke abonnementsordninger hvor du blir trukket for penger hver måned. Det er pyramidespill, altså mye skrik og lite ull. Anonymous poster hash: 6bf50...fe1
Caramellosmile Skrevet 22. juli 2013 #3 Skrevet 22. juli 2013 Det er BARE tull! Pyramide-spill har sjelden noe for seg, med mindre du sitter på toppen. Beklager, jeg vet at de får det til å virke som ekstremt lett-tjente penger..
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2013 #4 Skrevet 22. juli 2013 Det ligger mer penger i tupperware. Anonymous poster hash: a32fe...8c4
smurfis Skrevet 22. juli 2013 #5 Skrevet 22. juli 2013 Produktene ER gode, men om du ikke er utrolig utadvent og har et stoooort nettverk så er det vanskelig å tjene masse penger altså.
smurfis Skrevet 22. juli 2013 #6 Skrevet 22. juli 2013 Det er BARE tull! Pyramide-spill har sjelden noe for seg, med mindre du sitter på toppen. Beklager, jeg vet at de får det til å virke som ekstremt lett-tjente penger.. Dette er ikke pyramidespill da.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2013 #7 Skrevet 22. juli 2013 Det er BARE tull! Pyramide-spill har sjelden noe for seg, med mindre du sitter på toppen. Beklager, jeg vet at de får det til å virke som ekstremt lett-tjente penger.. Dette er ikke pyramidespill da. Nei, det er pyramidesalg... Same shit. Anonymous poster hash: 6bf50...fe1
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2013 #8 Skrevet 22. juli 2013 Er en ganske utadvent person, men har ikke så godt nettverk Anonymous poster hash: 56711...416
Pesta Skrevet 22. juli 2013 #9 Skrevet 22. juli 2013 (endret) Du må kjenne ca hele befolkningen i Norge for å kunne tjene noe på dette. For jo, det er pyramidesalg. En bekjent av meg skulle bli SÅ rik av dette og prøvde å verve meg. Jeg bet heldigvis ikke på. Hun måtte betale inn 7000kr, og jeg aner ikke hva som har skjedd med de pengene, men hun har i allefall ikke blitt rik .. Alt som høres for godt ut til å være sant er nettopp det. Håper du kommer deg ut av dette før du taper penger. Endret 22. juli 2013 av Pesta
Caramellosmile Skrevet 22. juli 2013 #10 Skrevet 22. juli 2013 Det er BARE tull! Pyramide-spill har sjelden noe for seg, med mindre du sitter på toppen. Beklager, jeg vet at de får det til å virke som ekstremt lett-tjente penger.. Dette er ikke pyramidespill da. Har du noen gang hørt om en, hva skal jeg si.. "Verver", som sier rett ut at "dette er et pyramidespill"? Nei, selvfølgelig har du ikke det da ordet i seg selv er negativt ladet for de aller fleste. De vrir og vender på det slik at vi skal tro at det slett ikke er noe pyramidespill, men det kan jeg garantere deg at det er.
smurfis Skrevet 22. juli 2013 #11 Skrevet 22. juli 2013 Det er BARE tull! Pyramide-spill har sjelden noe for seg, med mindre du sitter på toppen. Beklager, jeg vet at de får det til å virke som ekstremt lett-tjente penger.. Dette er ikke pyramidespill da. Har du noen gang hørt om en, hva skal jeg si.. "Verver", som sier rett ut at "dette er et pyramidespill"? Nei, selvfølgelig har du ikke det da ordet i seg selv er negativt ladet for de aller fleste. De vrir og vender på det slik at vi skal tro at det slett ikke er noe pyramidespill, men det kan jeg garantere deg at det er. Nei, det er ikke det altså. Det har likheter, men det er ikke det samme. Google så finner du ut av det:) Nå har ikke jeg vært på et "verveparty" før, og jeg gir egentlig helt beng i om det er et pyramidespill eller ikke men det forandrer ikke fakta, som er at det ikke er et pyramidespill. Men for meg spiller det ingen rolle hva du velger å kalle det.
Pesta Skrevet 23. juli 2013 #12 Skrevet 23. juli 2013 Det er BARE tull! Pyramide-spill har sjelden noe for seg, med mindre du sitter på toppen. Beklager, jeg vet at de får det til å virke som ekstremt lett-tjente penger.. Dette er ikke pyramidespill da. Har du noen gang hørt om en, hva skal jeg si.. "Verver", som sier rett ut at "dette er et pyramidespill"? Nei, selvfølgelig har du ikke det da ordet i seg selv er negativt ladet for de aller fleste. De vrir og vender på det slik at vi skal tro at det slett ikke er noe pyramidespill, men det kan jeg garantere deg at det er. Nei, det er ikke det altså. Det har likheter, men det er ikke det samme. Google så finner du ut av det:) Nå har ikke jeg vært på et "verveparty" før, og jeg gir egentlig helt beng i om det er et pyramidespill eller ikke men det forandrer ikke fakta, som er at det ikke er et pyramidespill. Men for meg spiller det ingen rolle hva du velger å kalle det. Sorry, men du fremstår ikke veldig smart nå. Nøyaktig hvordan tror du at du kan tjene penger på dette? Ved å verve andre, som igjen må verve noen osv osv. Du kan se for deg mønsteret dette utgjør Ikke spør om noe du ikke vil ha svar på. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #13 Skrevet 23. juli 2013 Det er BARE tull! Pyramide-spill har sjelden noe for seg, med mindre du sitter på toppen. Beklager, jeg vet at de får det til å virke som ekstremt lett-tjente penger.. Dette er ikke pyramidespill da. Har du noen gang hørt om en, hva skal jeg si.. "Verver", som sier rett ut at "dette er et pyramidespill"? Nei, selvfølgelig har du ikke det da ordet i seg selv er negativt ladet for de aller fleste. De vrir og vender på det slik at vi skal tro at det slett ikke er noe pyramidespill, men det kan jeg garantere deg at det er. Nei, det er ikke det altså. Det har likheter, men det er ikke det samme. Google så finner du ut av det:) Nå har ikke jeg vært på et "verveparty" før, og jeg gir egentlig helt beng i om det er et pyramidespill eller ikke men det forandrer ikke fakta, som er at det ikke er et pyramidespill. Men for meg spiller det ingen rolle hva du velger å kalle det. Det er ikke pyramidespill, men pyramidesalg. Du må verve noen og får prosenter, de verver igjen noen og du får prosenter, du kommer med andre ord høyere og høyere i pyramiden jo flere som blir vervet under deg. Problemet er at det er bare smuler å tjene, om du tjener noe i det hele tatt. Tro meg, jeg kjenner flere som har prøvd Anonymous poster hash: 6bf50...fe1
Caramellosmile Skrevet 23. juli 2013 #14 Skrevet 23. juli 2013 Det er BARE tull! Pyramide-spill har sjelden noe for seg, med mindre du sitter på toppen. Beklager, jeg vet at de får det til å virke som ekstremt lett-tjente penger.. Dette er ikke pyramidespill da. Har du noen gang hørt om en, hva skal jeg si.. "Verver", som sier rett ut at "dette er et pyramidespill"? Nei, selvfølgelig har du ikke det da ordet i seg selv er negativt ladet for de aller fleste. De vrir og vender på det slik at vi skal tro at det slett ikke er noe pyramidespill, men det kan jeg garantere deg at det er. Nei, det er ikke det altså. Det har likheter, men det er ikke det samme. Google så finner du ut av det:) Nå har ikke jeg vært på et "verveparty" før, og jeg gir egentlig helt beng i om det er et pyramidespill eller ikke men det forandrer ikke fakta, som er at det ikke er et pyramidespill. Men for meg spiller det ingen rolle hva du velger å kalle det. Det er ikke pyramidespill, men pyramidesalg. Du må verve noen og får prosenter, de verver igjen noen og du får prosenter, du kommer med andre ord høyere og høyere i pyramiden jo flere som blir vervet under deg. Problemet er at det er bare smuler å tjene, om du tjener noe i det hele tatt. Tro meg, jeg kjenner flere som har prøvd Anonymous poster hash: 6bf50...fe1 Og hva er da forskjellen på pyramidespill og pyramidesalg? Det du skriver her er korrekt etter det jeg husker (har vært med på en slik kveld, men bare fordi jeg ikke fikk opplyst om noe som helst annet enn at det var en mulighet for å tjene penger, jeg skjønte selvfølgelig tegningen ganske kjapt..), og det er noe jeg vil kalle pyramidespill?
smurfis Skrevet 23. juli 2013 #15 Skrevet 23. juli 2013 Det er BARE tull! Pyramide-spill har sjelden noe for seg, med mindre du sitter på toppen. Beklager, jeg vet at de får det til å virke som ekstremt lett-tjente penger.. Dette er ikke pyramidespill da. Har du noen gang hørt om en, hva skal jeg si.. "Verver", som sier rett ut at "dette er et pyramidespill"? Nei, selvfølgelig har du ikke det da ordet i seg selv er negativt ladet for de aller fleste. De vrir og vender på det slik at vi skal tro at det slett ikke er noe pyramidespill, men det kan jeg garantere deg at det er. Nei, det er ikke det altså. Det har likheter, men det er ikke det samme. Google så finner du ut av det:) Nå har ikke jeg vært på et "verveparty" før, og jeg gir egentlig helt beng i om det er et pyramidespill eller ikke men det forandrer ikke fakta, som er at det ikke er et pyramidespill. Men for meg spiller det ingen rolle hva du velger å kalle det. Det er ikke pyramidespill, men pyramidesalg. Du må verve noen og får prosenter, de verver igjen noen og du får prosenter, du kommer med andre ord høyere og høyere i pyramiden jo flere som blir vervet under deg. Problemet er at det er bare smuler å tjene, om du tjener noe i det hele tatt. Tro meg, jeg kjenner flere som har prøvd Anonymous poster hash: 6bf50...fe1 Og hva er da forskjellen på pyramidespill og pyramidesalg? Det du skriver her er korrekt etter det jeg husker (har vært med på en slik kveld, men bare fordi jeg ikke fikk opplyst om noe som helst annet enn at det var en mulighet for å tjene penger, jeg skjønte selvfølgelig tegningen ganske kjapt..), og det er noe jeg vil kalle pyramidespill? I pyramidespill er det ikke snakk om salg eller noen produkter, det er på en måte kun penger som bytter eier.
smurfis Skrevet 23. juli 2013 #16 Skrevet 23. juli 2013 Det er BARE tull! Pyramide-spill har sjelden noe for seg, med mindre du sitter på toppen. Beklager, jeg vet at de får det til å virke som ekstremt lett-tjente penger.. Dette er ikke pyramidespill da. Har du noen gang hørt om en, hva skal jeg si.. "Verver", som sier rett ut at "dette er et pyramidespill"? Nei, selvfølgelig har du ikke det da ordet i seg selv er negativt ladet for de aller fleste. De vrir og vender på det slik at vi skal tro at det slett ikke er noe pyramidespill, men det kan jeg garantere deg at det er. Nei, det er ikke det altså. Det har likheter, men det er ikke det samme. Google så finner du ut av det:) Nå har ikke jeg vært på et "verveparty" før, og jeg gir egentlig helt beng i om det er et pyramidespill eller ikke men det forandrer ikke fakta, som er at det ikke er et pyramidespill. Men for meg spiller det ingen rolle hva du velger å kalle det. Sorry, men du fremstår ikke veldig smart nå. Nøyaktig hvordan tror du at du kan tjene penger på dette? Ved å verve andre, som igjen må verve noen osv osv. Du kan se for deg mønsteret dette utgjør Ikke spør om noe du ikke vil ha svar på. Lykke til. Jeg er ikke hi altså Om det er meg du "snakker til".
Pesta Skrevet 23. juli 2013 #17 Skrevet 23. juli 2013 Det er BARE tull! Pyramide-spill har sjelden noe for seg, med mindre du sitter på toppen. Beklager, jeg vet at de får det til å virke som ekstremt lett-tjente penger.. Dette er ikke pyramidespill da. Har du noen gang hørt om en, hva skal jeg si.. "Verver", som sier rett ut at "dette er et pyramidespill"? Nei, selvfølgelig har du ikke det da ordet i seg selv er negativt ladet for de aller fleste. De vrir og vender på det slik at vi skal tro at det slett ikke er noe pyramidespill, men det kan jeg garantere deg at det er. Nei, det er ikke det altså. Det har likheter, men det er ikke det samme. Google så finner du ut av det:) Nå har ikke jeg vært på et "verveparty" før, og jeg gir egentlig helt beng i om det er et pyramidespill eller ikke men det forandrer ikke fakta, som er at det ikke er et pyramidespill. Men for meg spiller det ingen rolle hva du velger å kalle det. Sorry, men du fremstår ikke veldig smart nå. Nøyaktig hvordan tror du at du kan tjene penger på dette? Ved å verve andre, som igjen må verve noen osv osv. Du kan se for deg mønsteret dette utgjør Ikke spør om noe du ikke vil ha svar på. Lykke til. Jeg er ikke hi altså Om det er meg du "snakker til". Men uansett, pyramidespill/salg går ut på det samme og det er dét dette er :-)
smurfis Skrevet 23. juli 2013 #18 Skrevet 23. juli 2013 Det er BARE tull! Pyramide-spill har sjelden noe for seg, med mindre du sitter på toppen. Beklager, jeg vet at de får det til å virke som ekstremt lett-tjente penger.. Dette er ikke pyramidespill da. Har du noen gang hørt om en, hva skal jeg si.. "Verver", som sier rett ut at "dette er et pyramidespill"? Nei, selvfølgelig har du ikke det da ordet i seg selv er negativt ladet for de aller fleste. De vrir og vender på det slik at vi skal tro at det slett ikke er noe pyramidespill, men det kan jeg garantere deg at det er. Nei, det er ikke det altså. Det har likheter, men det er ikke det samme. Google så finner du ut av det:) Nå har ikke jeg vært på et "verveparty" før, og jeg gir egentlig helt beng i om det er et pyramidespill eller ikke men det forandrer ikke fakta, som er at det ikke er et pyramidespill. Men for meg spiller det ingen rolle hva du velger å kalle det. Sorry, men du fremstår ikke veldig smart nå. Nøyaktig hvordan tror du at du kan tjene penger på dette? Ved å verve andre, som igjen må verve noen osv osv. Du kan se for deg mønsteret dette utgjør Ikke spør om noe du ikke vil ha svar på. Lykke til. Jeg er ikke hi altså Om det er meg du "snakker til". Men uansett, pyramidespill/salg går ut på det samme og det er dét dette er :-) Som sagt, jeg blåser i hva du eller andre har lyst til å kalle det. Spiller ingen rolle for meg, de fleste vet jo uansett ikke forskjellen. I mine øyne er hverken det ene eller det andre en god ide, men om jeg måtte ha valgt så ville jeg valgt mlm fremfor pyramidespill fordi jeg da tross alt ville ha sittet igjen med noen produkter.Men som sagt, ingen av delene er velig smart å begi seg utpå..
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #19 Skrevet 23. juli 2013 Moren min var med på dette og hun har kun tapt penger på det. Da hun ble alvorlig skadet, sykehusopphold i flere måneder fikk vi ikke stoppet produktene de sendte. Og om hun ikke skulle kjøpe produktene mistet hun rabettene sine. Vi måtte kontakte en litt høyere opp i systemet som til slutt stoppet dette tullet. Jeg vil fraråde deg å begynne med dette. Det er kun et fåtall av de som starter som faktisk tjener penger på dette. Anonymous poster hash: a32fe...8c4
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #20 Skrevet 23. juli 2013 Er det ikke dette juliea driver med? Anonymous poster hash: 59fb7...ab8
Mrs Smith Skrevet 23. juli 2013 #21 Skrevet 23. juli 2013 Tror du er bundet til å handle for minst 700 pr måned i et år, altså som et minimum til deg selv hvis du ikke selger noe. Det er ikke produktsalget du tjener penger på. Hvis du har venner som vil handle kan de bruke din konto, men du tjener minimalt på det. Du skal selge foretnkngsideen, verve distributører, som du tjener på igjen. Si at du har 5 i din krets, da tjener du på deres vervekrets igjen ... Var på et møte og jeg tror det er utrolig vanskelig å få med folk videre. Må mase en masse. Selve firmaet er ok, husker jeg sjekket det. Er ikke pyramidespill , siden ingen sitter på toppen, men er jo det på en måte likevel.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #22 Skrevet 23. juli 2013 Tror du er bundet til å handle for minst 700 pr måned i et år, altså som et minimum til deg selv hvis du ikke selger noe. Det er ikke produktsalget du tjener penger på. Hvis du har venner som vil handle kan de bruke din konto, men du tjener minimalt på det. Du skal selge foretnkngsideen, verve distributører, som du tjener på igjen. Si at du har 5 i din krets, da tjener du på deres vervekrets igjen ... Var på et møte og jeg tror det er utrolig vanskelig å få med folk videre. Må mase en masse. Selve firmaet er ok, husker jeg sjekket det. Er ikke pyramidespill , siden ingen sitter på toppen, men er jo det på en måte likevel. Målet er jo å sitte på toppen av sin egen distribusjonspyramide, og tjene penger på alt som blir handlet nedover i systemet man selv har bygget opp. Så det sitter jo noen på toppen... Anonymous poster hash: 6bf50...fe1
Mrs Smith Skrevet 23. juli 2013 #23 Skrevet 23. juli 2013 Tror du er bundet til å handle for minst 700 pr måned i et år, altså som et minimum til deg selv hvis du ikke selger noe. Det er ikke produktsalget du tjener penger på. Hvis du har venner som vil handle kan de bruke din konto, men du tjener minimalt på det. Du skal selge foretnkngsideen, verve distributører, som du tjener på igjen. Si at du har 5 i din krets, da tjener du på deres vervekrets igjen ... Var på et møte og jeg tror det er utrolig vanskelig å få med folk videre. Må mase en masse. Selve firmaet er ok, husker jeg sjekket det. Er ikke pyramidespill , siden ingen sitter på toppen, men er jo det på en måte likevel. Målet er jo å sitte på toppen av sin egen distribusjonspyramide, og tjene penger på alt som blir handlet nedover i systemet man selv har bygget opp. Så det sitter jo noen på toppen... Anonymous poster hash: 6bf50...fe1 Enig med deg, men det stopper et stykke ned, du kan ikke ha så mange i din krets. Nu skin har vært under gransking for om det er pyramidespill, men konklusjonen er visstnok at det ikke er det, siden det stopper etter et visst antall verv. Jeg personlig mener at det er så nærme pyramidespill som det kan bli.
Mrs Smith Skrevet 23. juli 2013 #24 Skrevet 23. juli 2013 Tror du er bundet til å handle for minst 700 pr måned i et år, altså som et minimum til deg selv hvis du ikke selger noe. Det er ikke produktsalget du tjener penger på. Hvis du har venner som vil handle kan de bruke din konto, men du tjener minimalt på det. Du skal selge foretnkngsideen, verve distributører, som du tjener på igjen. Si at du har 5 i din krets, da tjener du på deres vervekrets igjen ... Var på et møte og jeg tror det er utrolig vanskelig å få med folk videre. Må mase en masse. Selve firmaet er ok, husker jeg sjekket det. Er ikke pyramidespill , siden ingen sitter på toppen, men er jo det på en måte likevel. Målet er jo å sitte på toppen av sin egen distribusjonspyramide, og tjene penger på alt som blir handlet nedover i systemet man selv har bygget opp. Så det sitter jo noen på toppen... Anonymous poster hash: 6bf50...fe1 Enig med deg, men det stopper et stykke ned, du kan ikke ha så mange i din krets. Nu skin har vært under gransking for om det er pyramidespill, men konklusjonen er visstnok at det ikke er det, siden det stopper etter et visst antall verv. Jeg personlig mener at det er så nærme pyramidespill som det kan bli.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #25 Skrevet 23. juli 2013 Tror du er bundet til å handle for minst 700 pr måned i et år, altså som et minimum til deg selv hvis du ikke selger noe. Det er ikke produktsalget du tjener penger på. Hvis du har venner som vil handle kan de bruke din konto, men du tjener minimalt på det. Du skal selge foretnkngsideen, verve distributører, som du tjener på igjen. Si at du har 5 i din krets, da tjener du på deres vervekrets igjen ... Var på et møte og jeg tror det er utrolig vanskelig å få med folk videre. Må mase en masse. Selve firmaet er ok, husker jeg sjekket det. Er ikke pyramidespill , siden ingen sitter på toppen, men er jo det på en måte likevel. 700 kr?! Ånei, hva har jeg rotet meg inn i?? :-( føler meg så dum og navi at å! Anonymous poster hash: 56711...416
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå