Gå til innhold

Barna naken om sommeren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som mener man bare skal være naken i egen hage osv... Vi har ikke hage, vi bor i blokk. Skal vår 2-åring aldri få oppleve å gå naken ute da? Eller kanskje vi skal dra til en nudiststrand med ham, for å ikke sjenere dere som av en eller annen merkelig grunn reagerer på at småbarn går nakne...Anonymous poster hash: fa505...d0e

Det blir opp til deg selv det, ingen som kan bestemme hva du gjør... Men naken offentlig, så veit du heller ikke hvem som har bilder av ungen din.... (Uff, blir kvalm bare og og skrive det) er synd det er så mye ekklinger ute :( jeg syns egentlig bare det er koselig sånn sett når barna kan løpe rundt når dem vil....

Anonymous poster hash: ed4b9...d9c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2-åringer ser da stort sett like ut, hvordan kan det skade mitt barn at diverse eklinger evt. ser på ham? Det er jo ikke noe han merker på noen måte. Hadde ikke gjort meg noe om noen hadde hatt nakenbilde av meg som 2-åring, det er jo en helt nøytral, uferdig barnekropp, og ikke "meg" på en måte...

Men når jeg spør om min 2-åring aldri skal få gå naken ute, så var det rettet mot de som sier at DE reagerer og ikke synes noe om å møte andres 2-åringer nakne på stranden. Jeg kan bare ikke på noen måte forstå hvorfor noen skulle ha noe problem med det...

Anonymous poster hash: fa505...d0e
Skrevet

Mine barn (18 mnd og 6 år) får være nakne hjemme i hagen/bassenget. Ute blant andre folk har de badetøy på.

Skrevet

2-åringer ser da stort sett like ut, hvordan kan det skade mitt barn at diverse eklinger evt. ser på ham? Det er jo ikke noe han merker på noen måte. Hadde ikke gjort meg noe om noen hadde hatt nakenbilde av meg som 2-åring, det er jo en helt nøytral, uferdig barnekropp, og ikke "meg" på en måte... Men når jeg spør om min 2-åring aldri skal få gå naken ute, så var det rettet mot de som sier at DE reagerer og ikke synes noe om å møte andres 2-åringer nakne på stranden. Jeg kan bare ikke på noen måte forstå hvorfor noen skulle ha noe problem med det... Anonymous poster hash: fa505...d0e

Du mener virkelig ikke at du ikke hadde brydd deg om det? Sorry, men da må du være litt skrudd i huet.... Men vist du ikke bryr deg om at det blir tatt bilde av, og dem tar på seg selv menes dem ser på bilde og det legges ut....

For normale folk(som ikke liker småbarn) har det ikke noe og si om banet er nakent.

Skrevet

Her går hun naken på den lokale stranden og det er andre som gjør det også. Hun er 2.5 år og storkoser seg. Bryr meg ikke om barn er nakne eller ei.

Gjest Julia1984
Skrevet

Er det virkelig ingen som faktisk vet st pedofile tenner også på små barn i bikini/badedrakt, for ikke å snakke om småbarn i badebleie????

Leste et intervju med en pedofil en gang. Han sa at nakne barn ikke var av interesse, men småjenter i det han kalte "sexy" badetøy. Da jobbet fantasien hans.

Hvis dere er sååå hysteriske at det skal ligge kikkere i buskene på deres Strand; hold dere hjemme!!

Skrevet

Det er vel ikke vår feil at du velger blokk fremfor hus og hage?

Ha henne naken på balkongen da?

Eller la barnet ditt gå naken hvor som helst for min skyld, det er jo ene og alene ditt valg! Men jeg er vel i min fulle rett til å mene at det ikke er greit?

Dere som mener man bare skal være naken i egen hage osv... Vi har ikke hage, vi bor i blokk. Skal vår 2-åring aldri få oppleve å gå naken ute da? Eller kanskje vi skal dra til en nudiststrand med ham, for å ikke sjenere dere som av en eller annen merkelig grunn reagerer på at småbarn går nakne...

Anonymous poster hash: 6aedd...9c7

Skrevet

Jeg blir lettere sjokkert over å lese svarene her. At dere syns det er til sjeanse at små barn bader nakne er sjokkerende. Mine er 2 og 3 år og de er nakne på stranda. De vil ikke ha på seg verken bleie eller bokser. Den minste har av og til på seg bleie i frykt for at han skal gjøre fra seg, men den sitter ikke så lenge før han river den av. Jeg kommer ikke til å mase på at de må ha klær på seg.

For et hysteri sier jeg bare, er det pedofile på stranda så nyter de like mye synet av barn i badebukse som uten. Bor på et lite sted hvor alle kjenner alle og jeg kjenner eller vet som regel hvem alle på stranda er. Ikke det at jeg går å tenker på at å hjelp, tenk hvis det er en pedofil her..

Beklager folkens men dere må nok finne dere i å se mine barn nakne på stranda.

Anonymous poster hash: a8df0...f20
Skrevet

Jeg synes det er helt greit at de går nakne, men etter skolestart sier jeg de må ha tøy på ettersom det er en del som tar seg nær av nakenhet.

Da min datter var 4 hadde hun besøk av en venninne. De lekte og koste seg i hagen. Der hadde venninnen kledd helt av seg. Vi bor på en gård med noen østeuropeiske gjestearbeidere i en sidebygning. Disse har et godt forhold til ungene.

Da venninnen ble hentet lå bare klærne igjen i hagen. Jeg ropte på dem og de svarte inne fra sidebygningen. Der satt begge jentene splitter nakne på fanget til en diger branne av en mann og spiste is. De hadde det aldeles utmerket, men faren som skulle hente datteren sin ble litt stiv i maska :)

(bare et morsomt minne)

Anonymous poster hash: f2b1e...a50
Skrevet

2-åringer ser da stort sett like ut, hvordan kan det skade mitt barn at diverse eklinger evt. ser på ham? Det er jo ikke noe han merker på noen måte. Hadde ikke gjort meg noe om noen hadde hatt nakenbilde av meg som 2-åring, det er jo en helt nøytral, uferdig barnekropp, og ikke "meg" på en måte... Men når jeg spør om min 2-åring aldri skal få gå naken ute, så var det rettet mot de som sier at DE reagerer og ikke synes noe om å møte andres 2-åringer nakne på stranden. Jeg kan bare ikke på noen måte forstå hvorfor noen skulle ha noe problem med det... Anonymous poster hash: fa505...d0e

Du mener virkelig ikke at du ikke hadde brydd deg om det? Sorry, men da må du være litt skrudd i huet.... Men vist du ikke bryr deg om at det blir tatt bilde av, og dem tar på seg selv menes dem ser på bilde og det legges ut....

For normale folk(som ikke liker småbarn) har det ikke noe og si om banet er nakent.

Jeg plages heller ikke av tanken på at noen skulle titte på ungene mine (eller meg for den saks skyld).

Gjest Antarctica
Skrevet

For normale folk(som ikke liker småbarn) har det ikke noe og si om banet er nakent.Anonymous poster hash: ed4b9...d9c

Jeg syns vel det er mye annet som er helt skrudd her. For eksempel klokkertroen på at det vrimler med "eklinger" som kan få noen syndige tanker av nettopp ditt barn. Det er ikke heeeeeelt sånne ting som er den verste trusselen mot ungene dine. Men det er sånt som fascinerer hysterikerne, det merkes.

Skrevet

Synes ikke noe om så store barn som flyr rundt nakne på offentlige steder. På med badetøy! En annen grunn til at jeg alltid tar på badetøy på barnen mine er at det finnes folk som liker å se på nakne barn.

Anonymous poster hash: db189...0b9

Skrevet

Jeg plages heller ikke av tanken på at noen skulle titte på ungene mine (eller meg for den saks skyld).

Vi er vel skrudde begge to. ;)

Skrevet

Jeg synes det er helt greit at de går nakne, men etter skolestart sier jeg de må ha tøy på ettersom det er en del som tar seg nær av nakenhet. Da min datter var 4 hadde hun besøk av en venninne. De lekte og koste seg i hagen. Der hadde venninnen kledd helt av seg. Vi bor på en gård med noen østeuropeiske gjestearbeidere i en sidebygning. Disse har et godt forhold til ungene.Da venninnen ble hentet lå bare klærne igjen i hagen. Jeg ropte på dem og de svarte inne fra sidebygningen. Der satt begge jentene splitter nakne på fanget til en diger branne av en mann og spiste is. De hadde det aldeles utmerket, men faren som skulle hente datteren sin ble litt stiv i maska :) (bare et morsomt minne) Anonymous poster hash: f2b1e...a50

Det hadde jeg faktisk reagert på om det var min unge! En ting er hjemme og på stranda med foreldre, men det er ikke greit at min unge går naken rundt fremmende mennesker der den ansvarlige tydeligvis ikke følger med! Nei, fysja meg! Det var dårlig gjort av deg!!

Anonymous poster hash: f4c25...424

Skrevet

Jeg synes det er helt greit at de går nakne, men etter skolestart sier jeg de må ha tøy på ettersom det er en del som tar seg nær av nakenhet.

Da min datter var 4 hadde hun besøk av en venninne. De lekte og koste seg i hagen. Der hadde venninnen kledd helt av seg. Vi bor på en gård med noen østeuropeiske gjestearbeidere i en sidebygning. Disse har et godt forhold til ungene.

Da venninnen ble hentet lå bare klærne igjen i hagen. Jeg ropte på dem og de svarte inne fra sidebygningen. Der satt begge jentene splitter nakne på fanget til en diger branne av en mann og spiste is. De hadde det aldeles utmerket, men faren som skulle hente datteren sin ble litt stiv i maska :)

(bare et morsomt minne)

Hadde ikke sett på det som et morsomt minne hvis det var ungen men! Hadde rett og slett blitt forbannet på deg som ansvarlig for barnet mitt. FY!

Anonymous poster hash: db189...0b9

Skrevet

Skjønner ikke problemet m nakne små barn på stranda????? Har ikke tenkt på dette engang ennå ndg fireåringen min (som elsker åvære naken og vrenger av seg alt når han ser vann). Men hvis d virkelig er sånn at folk blir brydd, får jeg prøve å overtale han til å bruke badebukse neste gang.

Hilsen sjokkert mamma

Anonymous poster hash: 743df...b20

Skrevet

Jeg synes nakne sommerbarn er noe av det vakreste som finnes. Mine på 2 og 4 går nakne på stranda og hjemme. 7-åringen har på truse, han synes det er naturlig. Bader gjerne naken selv,jeg, på øde steder der jeg kan være alene:)

Skrevet

Ser badebukse som praktisk, det er ikkje nødvendigvis godt å få sand i rumpa. Men eg kan ikkje skjønne at folk skal la seg provosere av nakne barn.

Enig. Minner om amerikansk puritanisme mange av kommentarene her. Hvem i huleste bryr seg om en naken stump om den er 2, 3 eller 4 år?? Tar sterk avstand fra å innføre skam rundt egen kropp så tidlig. Nok å holde på med det de neste 80 årene...

Anonymous poster hash: cc564...fb6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...