Anonym bruker Skrevet 25. juli 2013 #26 Skrevet 25. juli 2013 Dytter Anonymous poster hash: 55aa7...50a
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2013 #27 Skrevet 25. juli 2013 Lol, så gøy! Hadde med meg en ONS en gang og hadde sex HJEMME ( Gremmes) og mamma kom inn kl 6 om morgenen for å ta et brød ut av frysern, mens han tar meg bakfra. *Rødme*Jeg er aldri hjemme mer Gikk på spaceworld en gang, hadde en mp3 jeg ikke fikk skrudd på og den var ny. Krevde pengene tilbake og sa den var av elendig kvalitet! Så trykte mannen i kassa på en knapp på den, og vips var den på... Har x antall ganger hatt splitten åpen uten å vite det.. Megaflaut! Og en gang var jeg på indisk resturant på karl johan, hadde vært inne på dass. Når jeg kommer ut, kommer en kelner bak meg ved bordet mitt og trekker vekk et stykke dasspapir fra skoen min foran alle. Skjemmes. Anonymous poster hash: feca6...f47
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #28 Skrevet 27. juli 2013 Hohoh! DYTTER. Anonymous poster hash: 55aa7...50a
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2013 #29 Skrevet 28. juli 2013 DYTT Anonymous poster hash: f56dd...176
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå