Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #1 Skrevet 20. juli 2013 Ligger på sykehuset og trenger å le litt Anonymous poster hash: 19e11...617
B-gjengen Skrevet 20. juli 2013 #2 Skrevet 20. juli 2013 At jeg glemte å pakke inn puppen på et kjøpesenter etter amming.Gikk der i mine egne tanker og trilla på en fornøyd unge, da en dame kom bort til meg og spurte om jeg hadde glemt noe. Uff,kjenner jeg blir litt flau enda.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #3 Skrevet 20. juli 2013 Dette http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144065255-haha-hadde-p%C3%A5-meg-bleie-og-s%C3%A5-kom-naboen-innom/ Og nei, jeg har ikke sett naboen siden da..... Anonymous poster hash: f8a9e...6d2
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #4 Skrevet 20. juli 2013 Jada, har mange flauser jeg kan dele med deg Ringte på døra tidlig en søndags morgen, og jeg sprang for å åpne uten å tenke over hva jeg hadde på meg. Avisgutten som sto i døra fikk et veldig rart uttrykk, uten at jeg tenkte så mye over det. Joda, hadde glemt å kle på meg bukse og bh Var på butikken for å handle, satt alle varene i bilen, plasserte meg i passasjersetet og ventet på at bilen skulle begynne å kjøre. Så kom jeg til å tenke på at jeg var alene og måtte nesten sette meg bak rattet selv. Var ett par som fikk dette med seg, og de smålo litt da jeg gikk å satte meg på andre siden og kjørte videre. Jeg og sambo ble tatt på fersken da foreldrene plutselig sto i døra hjemme hos oss Da jeg var yngre jobbet jeg på et eldrehjem, og en av de første stellene jeg skulle ta alene hadde jeg litt assistanse fra en annen sykepleier. Var en som hadde hatt litt avføring, så jeg skulle fjerne bleia. Men personen var litt tung, så bleia satt fast under rumpa. Jeg måtte slite litt for å få den ut, så kommer bleia med et glipp og faller rett på gulvet med skiten klæsja utover alt. Jeg er en person som ler av slike ting, kan ikke legge meg ned å deppe av det. Hadde storesøster med på kjøpesenteret for å handle klær til babyen i magen dagen etter jeg fortalte at jeg var gravid. Hun fant noen plagg hun likte, og vi gikk til kassen for å betale. Akkurat i det vi var kommet dit spørr hun "mamma, hadde du og pappa sex for at du skulle bli gravid? ***** (ei klasseveninne) sa at pappa puttet tissen i mamma da jeg ble storesøster".Da begynte jeg nesten å grine! Var på bytur for å gjøre noen ærender, også så jeg mamma ute i gata og skulle springe etter henne. Skolissa på skoen hadde gått opp, så jeg snoflet i den og trynte i den største søla i hele byen. Plutselig sto det 10-20 folk rundt meg... Vart et sykehusbesøk og 6 uker på krykker etter det.Første (og siste) gang jeg var på yoga skulle vi tøye ut etter mange øvelser. Plutselig var jeg så avslappet at den kruttønna kom utav meg Visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg da! Var på et møte med jobben, og skal ærlig innrømme at jeg kjedet meg noe enormt mye etter 3 dagers tørrprat. Jeg begynte å gynge på stolen, så var det en som traff meg med albuen så jeg falt bakover. Med ett lå jeg å stirra i taket og skjønte ikke helt hva som skjedde Rett etter fødsel var jeg skikkelig i ammetåke og hadde glemt hvor jeg hadde "parket bilen". Gikk rundt i byen og begynte å lete, og tilslutt fikk jeg øye på bilen som jeg trodde var min. Gikk bort, leita frem bilnøklene og trykkte på knappen for å åpne den. Det virka ikke, så trodde det var noe galt med den elektroniske delen. Satte nøkkelen i bilen, men klarte ikke åpne den. vridde som bare juling, og testa alle dørene. Ringte mannen fortvilt for å fortelle at nøkkelen var ødelagt mens jeg står med tårer i øynene og prøver å vri om nøkkelen. Så kommer det en fyr bort til bilen som sannsynligvis skjønte hva som skjedde og sier "jeg tror nok ikke din nøkkel passer til min bil"...Først da koblet jeg at det kanskje var flere som hadde lik bil som meg Gikk skrikende til busstoppet og dro hjem, mens jeg sa til mannen at han måtte dra å leite etter bilen på ettermiddagen. I det jeg går inn innkjørselen ser jeg bilen stå fint parkert på gårdsplassen, mens jeg kom på at jeg gikk inn til byen for å få litt trim Anonymous poster hash: 00faa...a68
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #5 Skrevet 20. juli 2013 Jeg stod i kø og skulle betale i dag. Ungen var varm, sliten, sulten og trøtt, og jeg vugga som bare det på vogna uten at det hjalp. Da sier ei bak meg i køen: "Du har ham på armen..." Litt småstressa ja.. Anonymous poster hash: ccd6c...4a2
GeeGee Skrevet 20. juli 2013 #6 Skrevet 20. juli 2013 Haha! Dette var vitti'! Jeg synes jeg gjør flaue ting hele tiden, men kommer dessverre ikke nå noe særlig nå...
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #7 Skrevet 20. juli 2013 Ha, ha, elsker sånne tråder :-D Har fortalt denne her før, men skader vel ikke igjen......... Var ute med kollegaer i ny jobb for mange år siden (før vi fikk barn). Vært på vors og akkurat kommet på byen, sto i kø foran et utested. Jeg var litt småbrisen og kjente at jeg var litt uggen i magen. Slapp det jeg trodde var en liten fis, og så kjente jeg bare at det rant.............. Heldigvis hadde jeg lang jakke over mine lyse bukser.... Husker ikke hva jeg ropte til kollegaene mine idet jeg løp, men tok i alle fall toget hjem.. Satte meg så langt fra folk som mulig, for det stinka virkelig av meg... Lengste hjemtur ever! Mannen var på besøk hos en kompis og var heldigvis ikke hjemme. Jeg vrengte av meg bukse og truse og kasta det i søpla før jeg styrta inn i dusjen! Da mannen kom hjem, satt jeg i sofaen og så på tv... Sa jeg ble litt dårlig og hadde dratt hjem tidlig, og at det var litt flaut siden jeg akkurat hadde starta i jobben... Da kommer sjefskommentaren fra mannen: Det er ikke så nøye - folk har vel driti seg verre ut før tenker jeg! Han skulle bare visst................ :-) Har aldri sagt det til han heller................ Anonymous poster hash: 070ae...1dc
Husbygger Skrevet 21. juli 2013 #8 Skrevet 21. juli 2013 Haha ler så jeg rister her å gubbem lurer på hva som skjer midt på natta ;-)
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2013 #9 Skrevet 21. juli 2013 Hehehehe, ler her jeg ligger, godt jeg har enerom Hi Anonymous poster hash: 19e11...617
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2013 #10 Skrevet 21. juli 2013 Var i byen en ettermiddag for å shoppe (mann og barn var hos svigermor). Etter å ha shoppet litt hadde jeg lyst på en stooor kuleis. Tror jeg bestilte 3 kuler av typen møvenpick. Spiste og koste meg, gikk så videre og shoppet litt mer. Begynte å føle meg litt uggen i magen og bestemte meg for å kjøre hjem (1 mil hjem). Magen ble verre og jeg slang meg inn i bilen. Ble bare verre og verre, måtte skikkelig på do. Da det var ca 5 km igjen klarte jeg ikke holde på meg og fikk tidenes diaré mens jeg kjørte.....herregud. I flere omganger. Kjentes helt grusomt ut mår buksa og buksebena fyltes...Var kjempe skikkelig nervøs det skulle komme i bilsetet. Kom meg hjem og inn, vrengte av meg bukse, truse og sokker som jeg bare kastet..... Har aldri spist møvenpick is etter det... Anonymous poster hash: 4df08...0a0
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2013 #11 Skrevet 21. juli 2013 Hahah. Dytt!! Anonymous poster hash: 55aa7...50a
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2013 #12 Skrevet 21. juli 2013 Var på hotel på Mallorca og skulle være med treåringen på do. Tissa selv siden vi allikevel var der, og kunne se at det var på tide å skifte ob da det hadde kommer en flekk i trusa. Siden treåringen var der med meg snudde jeg meg litt rundt og gjorde det jeg skulle. Da vi kom ut i restauranten på hotellet ropte han ut: " pappa, mamma putta noe opp i rompa på do!" Tror ikke det var annet enn scaninaver der.. Anonymous poster hash: f953f...bf7
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2013 #13 Skrevet 21. juli 2013 Jeg satt på kontoret da jeg trodde jeg måtte slippe en skikkelig stor braker, og lot det stå til, men oppdaget fort at jeg måtte prøve å knipe igjen, for ut kom det bare masse bæsj. Å fy, hvor flaut, jeg SPRANG til doen og fortsatte der. Og prøvde å tørke så godt jeg overhodet kunne.. Hadde samtidig fått mensen, så følte meg überlekker der jeg sto med bæsj og blod nedover beina.. Måtte kjøre hjem i hui og hast(med bæsj i buksa, dekket bilsetet med MASSE papir), få dusjet og byttet klær og forhåpentligvis før noen oppdaget at jeg var borte (dette skjedde heldigvis mens jeg var alene på kontoret kl 6 på morgenen..). Heldigvis oppdaget ingen det (gikk heldigvis ikke gjennom til stolen jeg satt på). Anonymous poster hash: 5805f...204
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #14 Skrevet 23. juli 2013 Dytter Anonymous poster hash: 55aa7...50a
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #15 Skrevet 23. juli 2013 Da mannen flyttet inn torte jeg ikke gå nummer 2 i huset mens han var der. Så ble noen kreative perioder hvor jeg jaget han på butikken eller posten, eller dusjet. Jeg har litt irritabel tarm, så det kan skje plutselig. Kom akkurat ut av dusjen, sent på kvelden, da jeg kjente at NÅ, nå må jeg gå! Og jeg kunne ikke jage han på butikken eller si jeg måtte dusje, så jeg sa jeg skulle rydde litt på soverommet. Tok med en bærepose, dorull og tenkte jeg bare kunne sette med på huk over en åpnet bærepose. Det jeg ikke regnet med var at selv om JEG ikke hadde kjent at jeg måtte på do, så hadde kroppen det, og det var sikkert en ukes forbruk. Så dette passet ikke i posen og klasket ned på gulvet. Jeg tørket meg, løp ut og hentet kluter og såpevann og fikk vasket det bort. Mannen gikk inn på soverommet en halvtime etter og lurte på hva i heeeelsike det var som luktet så ille der Huff. Anonymous poster hash: f1f7c...838
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #16 Skrevet 23. juli 2013 Glemte å dekke til puppen etter amming på legekontoret,så satt å pratet med legen med puppen hengende ut :-( huff,flaut når jeg merka det,turte så vidt å lure på plass genseren!!! Anonymous poster hash: 01619...24c
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #17 Skrevet 23. juli 2013 Da mannen flyttet inn torte jeg ikke gå nummer 2 i huset mens han var der. Så ble noen kreative perioder hvor jeg jaget han på butikken eller posten, eller dusjet. Jeg har litt irritabel tarm, så det kan skje plutselig. Kom akkurat ut av dusjen, sent på kvelden, da jeg kjente at NÅ, nå må jeg gå! Og jeg kunne ikke jage han på butikken eller si jeg måtte dusje, så jeg sa jeg skulle rydde litt på soverommet. Tok med en bærepose, dorull og tenkte jeg bare kunne sette med på huk over en åpnet bærepose. Det jeg ikke regnet med var at selv om JEG ikke hadde kjent at jeg måtte på do, så hadde kroppen det, og det var sikkert en ukes forbruk. Så dette passet ikke i posen og klasket ned på gulvet. Jeg tørket meg, løp ut og hentet kluter og såpevann og fikk vasket det bort. Mannen gikk inn på soverommet en halvtime etter og lurte på hva i heeeelsike det var som luktet så ille der Huff. Anonymous poster hash: f1f7c...838 Ehh..hallo? Du tuller? Selvfølgelig gjør du det. Anonymous poster hash: 087d0...1b6
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #18 Skrevet 23. juli 2013 Da mannen flyttet inn torte jeg ikke gå nummer 2 i huset mens han var der. Så ble noen kreative perioder hvor jeg jaget han på butikken eller posten, eller dusjet. Jeg har litt irritabel tarm, så det kan skje plutselig. Kom akkurat ut av dusjen, sent på kvelden, da jeg kjente at NÅ, nå må jeg gå! Og jeg kunne ikke jage han på butikken eller si jeg måtte dusje, så jeg sa jeg skulle rydde litt på soverommet. Tok med en bærepose, dorull og tenkte jeg bare kunne sette med på huk over en åpnet bærepose. Det jeg ikke regnet med var at selv om JEG ikke hadde kjent at jeg måtte på do, så hadde kroppen det, og det var sikkert en ukes forbruk. Så dette passet ikke i posen og klasket ned på gulvet. Jeg tørket meg, løp ut og hentet kluter og såpevann og fikk vasket det bort. Mannen gikk inn på soverommet en halvtime etter og lurte på hva i heeeelsike det var som luktet så ille der Huff. Anonymous poster hash: f1f7c...838 Ehh..hallo? Du tuller? Selvfølgelig gjør du det. Anonymous poster hash: 087d0...1b6 Skulle ønske jeg gjorde det Men nei. Anonymous poster hash: f1f7c...838
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #19 Skrevet 23. juli 2013 Da mannen flyttet inn torte jeg ikke gå nummer 2 i huset mens han var der. Så ble noen kreative perioder hvor jeg jaget han på butikken eller posten, eller dusjet. Jeg har litt irritabel tarm, så det kan skje plutselig. Kom akkurat ut av dusjen, sent på kvelden, da jeg kjente at NÅ, nå må jeg gå! Og jeg kunne ikke jage han på butikken eller si jeg måtte dusje, så jeg sa jeg skulle rydde litt på soverommet. Tok med en bærepose, dorull og tenkte jeg bare kunne sette med på huk over en åpnet bærepose. Det jeg ikke regnet med var at selv om JEG ikke hadde kjent at jeg måtte på do, så hadde kroppen det, og det var sikkert en ukes forbruk. Så dette passet ikke i posen og klasket ned på gulvet. Jeg tørket meg, løp ut og hentet kluter og såpevann og fikk vasket det bort. Mannen gikk inn på soverommet en halvtime etter og lurte på hva i heeeelsike det var som luktet så ille der Huff. Anonymous poster hash: f1f7c...838 Ehh..hallo? Du tuller? Selvfølgelig gjør du det. Anonymous poster hash: 087d0...1b6 Skulle ønske jeg gjorde det Men nei. Anonymous poster hash: f1f7c...838 Du ville ikke bæsje på doen når mannen din er i huset, men i en pose på soverommet? Anonymous poster hash: 087d0...1b6
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #20 Skrevet 23. juli 2013 Da mannen flyttet inn torte jeg ikke gå nummer 2 i huset mens han var der. Så ble noen kreative perioder hvor jeg jaget han på butikken eller posten, eller dusjet. Jeg har litt irritabel tarm, så det kan skje plutselig. Kom akkurat ut av dusjen, sent på kvelden, da jeg kjente at NÅ, nå må jeg gå! Og jeg kunne ikke jage han på butikken eller si jeg måtte dusje, så jeg sa jeg skulle rydde litt på soverommet. Tok med en bærepose, dorull og tenkte jeg bare kunne sette med på huk over en åpnet bærepose. Det jeg ikke regnet med var at selv om JEG ikke hadde kjent at jeg måtte på do, så hadde kroppen det, og det var sikkert en ukes forbruk. Så dette passet ikke i posen og klasket ned på gulvet. Jeg tørket meg, løp ut og hentet kluter og såpevann og fikk vasket det bort. Mannen gikk inn på soverommet en halvtime etter og lurte på hva i heeeelsike det var som luktet så ille der Huff. Anonymous poster hash: f1f7c...838 Ehh..hallo? Du tuller? Selvfølgelig gjør du det. Anonymous poster hash: 087d0...1b6 Skulle ønske jeg gjorde det Men nei. Anonymous poster hash: f1f7c...838 Du ville ikke bæsje på doen når mannen din er i huset, men i en pose på soverommet? Anonymous poster hash: 087d0...1b6 Haha, ja Min logikk var at han aldri ville tro at jeg gjorde det. Og det gjorde han heller ikke Anonymous poster hash: f1f7c...838
Mrs Smith Skrevet 23. juli 2013 #21 Skrevet 23. juli 2013 At jeg glemte å pakke inn puppen på et kjøpesenter etter amming.Gikk der i mine egne tanker og trilla på en fornøyd unge, da en dame kom bort til meg og spurte om jeg hadde glemt noe. Uff,kjenner jeg blir litt flau enda. Ha ha ser deg for meg :-D
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #22 Skrevet 23. juli 2013 I min ungdom var jeg superforelsket i en fyr og traff han en kveld på byen. Det ble en fuktig kveld og vi endte opp hjemme hos han. Han bodde hos foreldrene. Vi hadde vill sex og ut på natta måtte jeg på do. Husker det knapt selv, men jeg var naken og gikk i feil rom etter dobesøket. La meg i foreldrenes seng, under dyna på morens side av dobbelsenga, og ja hun lå der !:-0 Herregud så flaut, det ble heldigvis ikke noe forhold, hadde aldri hilst på foreldrene. Anonymous poster hash: e5d65...709
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #23 Skrevet 23. juli 2013 Var hos ei veninne for vi skulle ordne oss til fest. Jeg hadde uheldigvis mensen, og brukte tampong for at det ikke skulle lekke eller synes at jeg hadde mensen. Som jenter flest gikk vi på toalettet sammen, og jeg var nødt til å bytte tampong før vi dro ut. Med litt alkohol innabords var jeg nok ikke like nøye da jeg skulle dra den ut, og med ett lå den på gulvet full av blod Veninna mi hold på å le seg ihjel, jeg derimot var rød som en tomat og ønsket meg bare langt langt vekk. Hadde et foredrag for jobben, og skulle starte med å presentere meg selv. Aner ikke hvilken verden jeg var i, men startet innledningen med "Hei, jeg heter ***** og er 18 år"... Jeg er 45! Tok litt tid for jeg oppfatta dette, også startet jeg å le høyt mens alle bare så rart på meg! Bodde på hybel, og ventet på at kjæresten skulle komme på besøk. Hadde akkurat vært i dusjen og sto i bare bh og stringtruse da det ringte på døra. Jeg gikk for å åpne, i og med at jeg var sikker på at det var typen. Neida, der kom den kjekke sønnen til huseieren ned for å gi meg noen papirer! Var i USA på sommerferie, og mannen falt og slo armen kraftig. Gikk inn på en kafe for å spørre om en pose med isbiter, men engelsken min var overhode ikke god. Spurte om å få is i en pose, men de forsto meg ikke. Etter mye fortvilelse sa jeg høyt " do you have ice bites?!". Alle så på meg å lo, og da gikk det opp for meg hvor dumt det hørtes ut! Så skal tenke meg nøyere om neste gang jeg skal være snartenkt å oversette direkte fra norsk til engelsk Har litt panikk for å kaste bind og tamponger i søppelbøtta til andre, så en gang hadde jeg med pose og kasta tampongen i den og putta det i veska. Dagen etter skulle jeg og ei veninne møtes på kafe, og jenta hennes begynte å leke i veska mi. Tenkte ikke over det, siden jeg ikke hadde noen farlige og ekle ting der. Plutselig står hun med blankposen med den brukte tampongen og spørr "hva er dette?" Anonymous poster hash: 00faa...a68
klg,2 boys now:) Skrevet 23. juli 2013 #24 Skrevet 23. juli 2013 Ikke det verste tabben men litt flau og litt morsom. Vi var på ferie sammen noen venner deriblant 1 kompis som var 30 år og ukysset aldri tatt i noe dame.veeeldig sjenert. Vi var hele gjengen i bassenget også ble det snakk om og greie og flyte i vannet han påsto at de fikk han ikke til!han er en stor mann og jeg er ganske liten dame.men fikk overtalt han til og prøve og jeg lovet og holde han. Jeg sto på en måte over han og holdt en hånd under skuldrene. Prøver og få han til og puste rolig men ser han blir veldig utilpass så jeg presser på d går fint jeg holder deg bare pust du nå. Helt til jeg ser mannen min holdt på å dø av latter. Puppen min hadde kommet ut av bh og var helt oppi ansikte hans.stakkaren hadde aldri sett sånt "live".hehe Flytetimen ble avsluttet der kan man si
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #25 Skrevet 23. juli 2013 Venninnen min og jeg hadde en periode der vi hadde det litt gøy ang sex-partnere. Tullet med å lage en svart bok. Så jeg kjøpte faktisk en svart bok, der jeg førte opp alle sexpartnere, med fulle navn, alder, når det skjedde, osv. Gjorde jo dette kun for morro skyld for å vise venninna mi...Så skulle hun og jeg reise sammen ett år, så jeg drev å ryddet rommet mitt. Mamma og pappa skulle overta soverommet mitt da jeg reiste.Denne boka hadde jeg gjemt bak den ene høytaleren på toppen av seksjonen min. Det var en bok med en sånn strikk man tar rundt. Da jeg kommer hjem en dag, ser jeg at mamma har vært å ryddet på rommet mitt.. Fjernet høytalerene osv. Tingene som lå øvers lå på senga mi.. Blant de, den svarte boka, uten strikken på...Og jeg kjenner mamma, hun er en snoker.Hun nevnte så klart ingenting, men jeg vet at hun så i den.. Anonymous poster hash: d6418...9d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå