Gå til innhold

Uff, dette er jo nesten pro-ana...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva om hun faktisk er syk? Er det dermed "lov" å være stygg med henne? 

Idiotisk innlegg. Javisst er hun tynn, men det er det mange som er. Mennesker kommer i alle fasonger. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager, men det der var ikke pent. Uansett om det er sykdom, amming, trening eller hva som helst som er årsaken, så er resultatet ikke skjønnhet. Ikke estetisk eller vakkert, i det hele tatt. Og så kan man jo gjerne svare at formålet med denne treningen er å bli sunn, ikke vakker. Men hvorfor poseres det da som en yndig jomfru med armene kokett opp mot ansiktet? For øvrig er man ikke sunn om man ser slik ut, man er beinskjørhet waiting to happen. Spør hvilken lege som helst.

Anonymous poster hash: 606ef...58b

Skrevet

Hun er mager, men har alltid vært det. Men hun trener masse og har muskler. Synes vel hun hadde vært finere med noen kg til, både hun og fotballfrua ser ut til å være undervektige. Da synes jeg faktisk en kropp med noen få kg ekstra ser finere ut. Men hver sin smak!!

Anonymous poster hash: 89feb...7d9

Hæ? Hvor har hun muskler?

Anonymous poster hash: 720c3...f46

Skrevet

Veldig tynn ja. Ikke særlig pent :unsure:

Ærlig talt, når løpetightsen sagger foran......sier ikke mer.

Og hva er greia med de forskjellige bildene, bare i forskjellige vinkler? Ser ikke at hun reklamerer for annet enn det samme treningstøyet ;)

Skrevet

Grøss og gru.

Anonymous poster hash: 81882...40e
Skrevet

Hvis hun trives så hurra! Jeg er særs ukomfortabel med å skulle mene noe som helst om andres kropp og utseende. Jeg hadde ikke likt å bli satt i hennes situasjon, der en gjeng meningskåte høns skulle synse om meg og min livsstil.

Selvtillit er tiltrekkende, enten man er for tynn eller tykk.

Skrevet

Hvis hun trives så hurra! Jeg er særs ukomfortabel med å skulle mene noe som helst om andres kropp og utseende. Jeg hadde ikke likt å bli satt i hennes situasjon, der en gjeng meningskåte høns skulle synse om meg og min livsstil.

Men hun har ikke blitt satt i noen sitasjon, hun har selv opprettet en blogg der hun legger ut poserings-bilder av seg selv. Du kan ikke sammenligne det med at noen hadde lagt ut bilder av deg mot din vilje.

Skrevet

Men hun har ikke blitt satt i noen sitasjon, hun har selv opprettet en blogg der hun legger ut poserings-bilder av seg selv. Du kan ikke sammenligne det med at noen hadde lagt ut bilder av deg mot din vilje.

Er det en menneskerett å være nedlatende syns du?

Det spiller da ingen rolle om hun har lagt de ut selv eller ikke. Det gir ikke folk rett til å kommentere kroppen hennes på den måten som er gjort her. Hva får dere ut av det? Bedre selvbilde? Neppe... Dere fremstår bare som utrolig selvsentrerte og smålige.

Hun blir satt i en situasjon jo. Som underholdning for mødre (!!!!) som ikke har bedre å ta seg til. Plukk opp en bok, gjerne uten bilder i, og finn interesse i den store intellektuelle verden som fins der ute. Jeg blir helt matt.

Skrevet

Trist å lese at dere reagerer så veldig på henne...

Jeg ser nesten slik ut og har masse komplekser fordi folk uttaler seg så fritt i forhold til å være tynn. Jeg er rundere i fjeset enn henne da. 50 kg 167cm.

Jeg er helt frisk, spiser det jeg vil, så mye jeg orker og hater treningssenter. Jeg er aktiv med barna og i jobben min (bhg). Jeg har født to barn og håpet at jeg skulle få litt mer kjøtt på beina etter sv skapet. Men det ble motsatt pga ammingen.

Hvorfor skal det være slik at man uttaler seg så skarpt om tynne? Jeg har aldri sagt til en tykk eller lubben at hun ser tykk ut. Jeg rekner med at de ville tatt det akkurat like tungt som jeg tar det når andre kommentere min kropp.

Hun på bildet er tydeligvis fornøyd med sin kropp så hun driter vel i at dere tenker som dere gjør.

Anonymous poster hash: 92f59...33d

Skrevet

Jeg reagerer ikke veldig på henne, jeg svarte på en tråd. Ville overhodet ikke tenkt over det om jeg bare hadde sett henne et sted. Men på direkte spørsmål så synes jeg ikke hun ser anorektisk ut, men noe utrent, og jeg synes sammenligningen med tynne men veltrente Caroline Eriksen er helt søkt.

Og jeg klarer fint å lese en hel masse bøker selv om jeg ikke har hun her som mitt kroppsideal, og uttaler meg om det i en av tusen meningsløse tråder på et mammaforum. Ganske festlig at en som henger her på forumt og har åpnet og lest tråden skal heve seg over andre på grunn av sitt innbilt høyere intellekt.

Skrevet

Er det en menneskerett å være nedlatende syns du?

Det spiller da ingen rolle om hun har lagt de ut selv eller ikke. Det gir ikke folk rett til å kommentere kroppen hennes på den måten som er gjort her. Hva får dere ut av det? Bedre selvbilde? Neppe... Dere fremstår bare som utrolig selvsentrerte og smålige.

Hun blir satt i en situasjon jo. Som underholdning for mødre (!!!!) som ikke har bedre å ta seg til. Plukk opp en bok, gjerne uten bilder i, og finn interesse i den store intellektuelle verden som fins der ute. Jeg blir helt matt.[/quote

Enig! Det er helt ellevilt hva folk får seg til å si når de kan gjemme seg bak en anonymknapp.

Er ikke rart unger er stygge mot hverandre når de vokser opp med voksne med slike holdninger til andre!!

Anonymous poster hash: 4584e...e63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...