Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #1 Skrevet 20. juli 2013 http://osloinchanel.no/2013/07/nytt-treningstoy/ skjønn jente, men så ytterst mager Anonymous poster hash: 54c30...8c8
Sint naken biltyv Skrevet 20. juli 2013 #2 Skrevet 20. juli 2013 Sjeldent jeg er enig med folk her inne ang vekt for jeg syns nesten alltid dere her inne syntes tykke jenter er tynne.... MEN denne gangen skal jeg si meg enig.... Hun er altfor tynn, ikke en blogg jeg skal fortsette å klikke meg inn på!!
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #3 Skrevet 20. juli 2013 Fotballfrue er jo tynnere enn henne, men mer rumpe Anonymous poster hash: 0241c...b8d
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #4 Skrevet 20. juli 2013 Med noen sit-ups noen uker fremover vil det være slik jeg også vil se ut. Jeg har hverken anoreksia eller trener for å holde vekten nede. Noen av oss er bare slik. Jeg synes ikke hun var for tynn, men hun bør holde på de kg hun har. Anonymous poster hash: 7317f...2bd
klg,2 boys now:) Skrevet 20. juli 2013 #5 Skrevet 20. juli 2013 Ble sulten av og se på den dama der.gubben synes det var fælt og se. Hun så veldig trent ut så bare naturlig tynn var d nok ikke her
Gjest PerfectChapterLaidToRest Skrevet 20. juli 2013 #6 Skrevet 20. juli 2013 Godt trent spørr du meg.
anonymemammaen Skrevet 20. juli 2013 #7 Skrevet 20. juli 2013 Sjeldent jeg er enig med folk her inne ang vekt for jeg syns nesten alltid dere her inne syntes tykke jenter er tynne.... MEN denne gangen skal jeg si meg enig.... Hun er altfor tynn, ikke en blogg jeg skal fortsette å klikke meg inn på!! Signerer!
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #8 Skrevet 20. juli 2013 Trent?? Ser ikke EN lårmuskel der.... Anonymous poster hash: b0709...103
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #9 Skrevet 20. juli 2013 Trent , lav fettprosent og naturlig slank blir man sånn. Bra mage og rygg Anonymous poster hash: e6d99...fd1
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #10 Skrevet 20. juli 2013 Jeg var forberdt på å se ei dame med en lekker veltrent kropp. Men dette var bare grusomt. Alt for tynn !! Anonymous poster hash: 2cedc...899
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #11 Skrevet 20. juli 2013 Gode Gud!! Det nederste bildet er som tatt ut av "supersize vs superskinny" Anonymous poster hash: 4d0a3...f12
Gjest Vicky Pollard Skrevet 20. juli 2013 #12 Skrevet 20. juli 2013 Wow.... Ikke som i WOW altså.. Ohrff, dette var bare trist...
Gjest Vicky Pollard Skrevet 20. juli 2013 #13 Skrevet 20. juli 2013 (endret) http://osloinchanel.no/2013/07/nytt-treningstoy/ skjønn jente, men så ytterst mager Anonymous poster hash: 54c30...8c8 jeg er enig! Jeg er en utsultet mamma etter amming som løper rundt hele dagen etter en aktiv liten krabat, men jeg prøver virkelig å spise alt jeg kommer over, så forhåpentligvis kommer kiloene snikende på etterhvert Jada, jada.... Du la vel aldri ut den linken selv, neeeeh? Endret 20. juli 2013 av Vicky Pollard
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #14 Skrevet 20. juli 2013 http://osloinchanel.no/2013/07/nytt-treningstoy/ skjønn jente, men så ytterst mager Anonymous poster hash: 54c30...8c8 jeg er enig! Jeg er en utsultet mamma etter amming som løper rundt hele dagen etter en aktiv liten krabat, men jeg prøver virkelig å spise alt jeg kommer over, så forhåpentligvis kommer kiloene snikende på etterhvert Jada, jada.... Du la vel aldri ut den linken selv, neeeeh? Og hvorfor har dette svaret forsvunnet? Noen som sensurerer seg selv? Anonymous poster hash: 4d0a3...f12
Namnam:D Skrevet 20. juli 2013 #15 Skrevet 20. juli 2013 Fotballfrue er da virkelig ikke tynnere enn henne?? Jeg synes fotballfrua er litt vel tynn, men denne jenta så bare sykt mager ut... Fotballfrue er tynn som bare rakkern, men bedre trent og finere former...det skal hun ha!! (Vet denne tråden ikke handler om henne, men ble naturlig å sammenlikne...)
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #16 Skrevet 20. juli 2013 Utrent og tynn (i motsetning til Fotballfrue som er trent og tynn - det synes jeg er pent). Ser dog ikke noe anorktisk i det. Lite estetisk i mine øyne, heller litt for mye enn dvask og tynn. Anonymous poster hash: 720c3...f46
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2013 #18 Skrevet 21. juli 2013 Hun er mager, men har alltid vært det. Men hun trener masse og har muskler. Synes vel hun hadde vært finere med noen kg til, både hun og fotballfrua ser ut til å være undervektige. Da synes jeg faktisk en kropp med noen få kg ekstra ser finere ut. Men hver sin smak!! Anonymous poster hash: 89feb...7d9
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2013 #19 Skrevet 21. juli 2013 Huff ja det er ille når en TIGHTS henger og slenger i rompa! Og den ekle utstående navlen. Pen jente, tenk så nydelig hun hadde vært med noen kilo ekstra. Anonymous poster hash: 50c21...7c8
Musemorbr / Skrevet 21. juli 2013 #20 Skrevet 21. juli 2013 Jeg synes hun er fin jeg. Kiloene kommer nok med tid og stunder. De gjorde det hos meg. Jeg slet med å holde vekten helt til jeg ble 26-27, og det føles helt jævlig når andre driver og rakker ned på kroppen din. Bytt ut ordene tynn og mager med feit og tjukk, så leser dere hva dere seøv skriver. Det er ikke noe annerledes. Tenk dere om.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2013 #21 Skrevet 21. juli 2013 Jeg synes hun er fin jeg. Kiloene kommer nok med tid og stunder. De gjorde det hos meg. Jeg slet med å holde vekten helt til jeg ble 26-27, og det føles helt jævlig når andre driver og rakker ned på kroppen din. Bytt ut ordene tynn og mager med feit og tjukk, så leser dere hva dere seøv skriver. Det er ikke noe annerledes. Tenk dere om.Det gjøres jo over en lav sko her på forumet. Å kalle andre feit og tjukk altså. Er man 60 kg så er man bælfeit ferdig snakka. Vekt er et hot tema her inne, sånn er det. One way or another. Anonymous poster hash: 50c21...7c8
Amandada Skrevet 23. juli 2013 #22 Skrevet 23. juli 2013 Enten er man for tykk, eller så er man for tynn. For mye trent eller for lite. For blek eller for brun. Skulle gjerne likt å ha fasitsvaret på hvordan man skal se ut! Det er så mange utrolig grove kommentarer her at jeg blir sjokkert! Når skal man få lov til å være seg selv og det er helt ok? Man leser om unge jenter som tar livet sitt fordi de ikke orker mobbingen mer. Det er er den aller verste type mobbing, på nettet, gjemt bak anonym som brukernavn. Hvis det du sier er så utrolig riktig, hvorfor signerer du da ikke med navnet ditt, og gjerne et topp til tå bilde av hvordan DU ser ut så man kan se hva idealet er... ikke det nei! Uansett hvordan man ser ut så står det stor respekt til å brette ut livet sitt i en blogg når inleggene kastes ut i et hav fullt av pirajaer! Det er mange her som burde skamme seg... Og dette på en mamma-side! Tenk på deres egne barn som skal vokse opp i dette samfunnet dere selv er med på å forme. Hva lærer dere barna deres? Skal man ikke elske seg selv? Dere vet heller ingenting om disse menneskene dere går ut og er "eksperter" på. Dere vet jo tydeligvis at de både er anorektiske, treningsnarkomane alt utifra noen bilder og tekst. Seriøst folkens, gjør verden til et bedre sted, og start med deg selv. AMANDA.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #23 Skrevet 23. juli 2013 Hva med hun dedication.blogg.no? Hun er også ganske anorektisk. Tror ikke hun spiser det hun skriver gitt... Anonymous poster hash: 4a10c...98a
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #24 Skrevet 23. juli 2013 Herlighet så mange frekke kommentarer. Slutt å kommenter andres utseende, det er bare så nedrig. Anonymous poster hash: 8d674...215
Monajenten Skrevet 23. juli 2013 #25 Skrevet 23. juli 2013 Jeg har lest bloggen hennes lenge og syns hun er en nydelig jente. Fryktelig tynn ja, men aktiv, jordnær og en skjønn jente. Ikke overfladisk en plass slik som kanskje andre som blir nevnt her... Noen er tynne, andre er større, sånn er livet. Hvis man leser bloggen ser man også at hun er veldig glad i god mat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå