Gå til innhold

Hvordan skjule utroskap best mulig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forfallet i samfunnet har jammen kommet langt når noen kan spørre om slike ting...

Men hvor skal du møte denne engangsmannen da? Har du en allerede du kan "bruke", eller kan du nøye deg med en tilfeldig ONS?

Anonymous poster hash: 51ca3...e88

Det er sikkert SnekkerPelle :D

Anonymous poster hash: 42188...14f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,seriøst. Du burde prøve å leve i et åpent forhold. Det er snakk om å være trygg på seg selv og sin partner. Du vil aldri forstå.

Slike ting funker kun for de som er åpent for slikt. Man kan ikke gå inn i et forhold med en monogam person om man selv er veldig for å kunne ha seg med andre som man lyster. Da får man finne seg en likesinnet eller være singel.

Monogame mennesker er ikke mindre trygge på seg selv eller sin partner, hvor har du det i fra? For de aller fleste er sex så intimt og personlig, en fin måte å vise hverandre omsorg og kjærlighet. Når da en av partene går bak den andres rygg og deler akkurat dette med en annen så er sviket enormt.

Men...du vil aldri forstå.

Skrevet

Jøss, her var det mye gammeltestamentlig svovelprediken. "Horer rundt" , "du er et ludder" ... Ville dere ha sagt sånne ting høyt i andres påhør?

Jeg ville ha skammet meg over å bruke sånne ord. Det er helt greit at man ikke anerkjenner andres utroskap, man så har man heller ikke noe med å mene noe der. Det er de deltakende parter som bør mene noe.

Å bruke sånne kvinnefiendtlige merkelapper er bare totalt 1932. Puritanismen lenge leve...

Er man utro fortjener man å bli stemplet som det. Enkelt og greit.

Anonymous poster hash: 39316...320

Skrevet

Jøss, her var det mye gammeltestamentlig svovelprediken. "Horer rundt" , "du er et ludder" ... Ville dere ha sagt sånne ting høyt i andres påhør?

Jeg ville ha skammet meg over å bruke sånne ord. Det er helt greit at man ikke anerkjenner andres utroskap, man så har man heller ikke noe med å mene noe der. Det er de deltakende parter som bør mene noe.

Å bruke sånne kvinnefiendtlige merkelapper er bare totalt 1932. Puritanismen lenge leve...

Hvis ikke hun vil at folk skal mene noe om det, så må hun ikke spørre her

Anonymous poster hash: 42188...14f

Skrevet

Å bedra noen er, etter min mening, det styggeste man kan gjøre mot et medmenneske uten å bli straffet for det (juridisk).

Verden er ikke svart/hvit. Det er mange gråsonet og mange måter å være i en rekasjon på, MEN i det store hele synes jeg at utroskap er forkastelig og destruktivt, det kan få store konsekvenser og påføre uskyldige voldsom smerte - derfor mener jeg at det i tilknytning til utroskap er på sin plass med en god dose skam.

Skrevet

Jeg tør ikke foreslå et åpent forhold for mannen min, da jeg ikke tror han vil like det.

De første 13 årene av forholdet vårt tenkte jeg slik som mange andre, at utroskap er fryktelige greier. Vi har det fortsatt godt sammen, men jeg lengter sånn etter å ha uforpliktende sex med en annen, men ønsker ikke å gå fra mannen min som jeg elsker og har barn sammen med.

Jeg tenker ikke å være utro annenhver uke, men kanskje en gang eller to i året ettersom det faller seg. Vil da holde meg helt unna følelser og aldri ha sex med noen som ikke har like mye å tape som meg. Altså en gift eller samboende mann, bare for å irritere dere enda mer ;)

Men det er avgjørende å ikke bli fersket..

Takk for tips om å ikke etterlate elektroniske spor. Det er nok viktig ja. Men jeg sliter nok mest med å ikke røpe meg ved å se ut som jeg har noe å skjule..

Hi

Anonymous poster hash: 83ac7...881
Gjest sussie77
Skrevet

Å ha sex med noen som ingen kjenner. Og ikke si det til noen. For rykter går fort. Men det aller beste er nok å ikke være utro.

Skrevet

Med mindre du har f.eks. mor med psykopatiske tendenser og bor sammen med en slik person eller er psykopatisk selv så blir det vanskelig.

Fra jeg var 15 til jeg var 18 bodde jeg sammen med mamma, som jeg i ettertid har funnet ut må være psykopat. Jeg hadde type hele tiden. Var utro med 5 personer gjentatte ganger, samt en del klining og flørting. Han fant ut om ett utroskap fordi han ringte meg mens jeg lå i senga med han andre, og telefonen trykket seg. Han hørte med andre ord sexen.

Var ekspert på å skjule utroskapene. Følte ingen anger og hadde lite dårlig samvittighet. Jeg endret meg lite, oppførte meg akkurat likedan i senga med kjæresten som før jeg var utro.

Dette hadde jeg aldri klart i dag. Har endret meg mye etter at jeg flyttet ut fra hjemmet. Slet med å finne meg selv, har sloss mot psykopatiske spøkelser som mamma hadde lyktes å sende over til meg osv. Det siste året har jeg målbevisst jobbet for å bli noe annet enn psykopat. Jeg vet nå at mamma er psykopat og at min oppførsel var preget av henne. Derfor er jeg bevisst nå på å bli annerledes. Og det har jeg klart på godt vei, er fremdeles "løssluppen" og har mange ons, men er heldigvis singel også.

Jeg tenker du kommer til å ha problemer med å skjule utroskap med mindre du har en lignende historie som meg eller har psykopatiske trekk selv. Og når du har vært utro vil du kanskje få mersmak, det gjorde jeg gang på gang pga spenningen.

Anonymous poster hash: 0056c...451

Skrevet

For dette er hor, enkelt og greit.

Jeg har allerede sagt det "høyt", ansikt til ansikt før, så ja. Slike ting skal refses, og alle fortjener å vite sannheten - og jeg skammer meg ikke med å fortelle den.

- J

Anonymous poster hash: 5a727...26d

Skrevet

Jeg tør ikke foreslå et åpent forhold for mannen min, da jeg ikke tror han vil like det.

De første 13 årene av forholdet vårt tenkte jeg slik som mange andre, at utroskap er fryktelige greier. Vi har det fortsatt godt sammen, men jeg lengter sånn etter å ha uforpliktende sex med en annen, men ønsker ikke å gå fra mannen min som jeg elsker og har barn sammen med.

Jeg tenker ikke å være utro annenhver uke, men kanskje en gang eller to i året ettersom det faller seg. Vil da holde meg helt unna følelser og aldri ha sex med noen som ikke har like mye å tape som meg. Altså en gift eller samboende mann, bare for å irritere dere enda mer ;)

Takk for tips om å ikke etterlate elektroniske spor. Det er nok viktig ja. Men jeg sliter nok mest med å ikke røpe meg ved å se ut som jeg har noe å skjule..

Hi

Du kan komme ut av denne onde sirkelen dersom du omvender deg til Herren, innrømmer dine synder og ber om tilgivelse. Men dersom du allikevel vil fortsette med denne styggedomen, så greit. Men da blir det konsekvenser til slutt - noe du vil angre bittert på når dagen kommer. Og da er det ingen utvei for deg.

Lykke til.

Skrevet

Hi

Hørt om karma? ;)
Skrevet

Håper så inderlig at mannen din finner ut av det. Tenk om han var utro mot deg da?! Tenk DEN følelsen du ville ha hatt da. Du burde virkelig skamme deg bør du. Å være utro er noe av det mest styggeste en kan gjør, og hvertfall mot en mann som elsker deg og dere har vært ilag i mange år. Er ikke hver dag en finner en som elsker en så inderlig. Se på hva du har nå, du har en mann du har det bra sammen og har barn sammen med, TENK, ALT det kan du miste, pga. du lot deg friste. Å sitte å planlegge at du skal være utro når og- når, det er bare helt skutt i huet. Du bør virkelig ta deg sammen. Du er heldig som er gift og kan overhode få barn, så ikke sitt og grin den dagen han finner ut av det og du mister alt av det du har. Alt er din egen feil.
Du har virkelig MYE å ikke være stolt av, congrats.

Skrevet

Å bedra noen er, etter min mening, det styggeste man kan gjøre mot et medmenneske uten å bli straffet for det (juridisk).

Verden er ikke svart/hvit. Det er mange gråsonet og mange måter å være i en rekasjon på, MEN i det store hele synes jeg at utroskap er forkastelig og destruktivt, det kan få store konsekvenser og påføre uskyldige voldsom smerte - derfor mener jeg at det i tilknytning til utroskap er på sin plass med en god dose skam.

Ja, det er vel ingen her i denne tråden som er i tvil om at dette er umoralsk, MEN likevel så blir jeg så irritert på slike som deg, som skal snakke så nedlatende til andre og påpeke at andre bør skamme seg... Det er en dårlig samtaleteknikk i vertfall... HAdde du bedt ei god veninne om å skamme seg viss hun hadde betrodd noe til deg som er i mot dine verdier? 

Anonymous poster hash: 2df7c...10a

Skrevet

Du sier du ikke er ute etter moralske pekefingre, men jeg tror det nettopp er det du trenger. Det du har gjort er en styggedom, og ikke minst respektløst. Samtidlig vil du prøve å skjule dette? Nå får du pokker meg være såpass "voksen" at du står for det gale du har gjort, og innrømmer at du har drevet hor med en annen. Du er feig som unngår sannheten, og heller velger å lyve for mannen din. Håper sannelig han finner ut av det, og uansett om du hadde klart å skjult dette for han, så klarer du aldri å skjule det for Gud. Dette er forkastelig, dette er kvalmt! Du oppnår aldri ekte kjærlighet om du horer rundt på denne måten. Og til den/de som kommer med "gode" svar om hvordan dette kvinnemennesket (dersom h*n er det) kan skjule utroskapen, burde skamme dere like mye. Er i det hele tatt tragisk at dere hjelper vedkommende og ikke oppfordrer til å fortelle sannheten. Men viser jo hvilken side dere står på. Skam dere! - J Anonymous poster hash: 5a727...26d

....klarer aldri å skjule det for Gud.... ? Seriøst...? Skam deg du som sprer slik propaganda og hjernevasking.

Anonymous poster hash: 336f0...36f

Skrevet

Signerer.
Skrevet

Du sier du ikke er ute etter moralske pekefingre, men jeg tror det nettopp er det du trenger. Det du har gjort er en styggedom, og ikke minst respektløst. Samtidlig vil du prøve å skjule dette? Nå får du pokker meg være såpass "voksen" at du står for det gale du har gjort, og innrømmer at du har drevet hor med en annen. Du er feig som unngår sannheten, og heller velger å lyve for mannen din. Håper sannelig han finner ut av det, og uansett om du hadde klart å skjult dette for han, så klarer du aldri å skjule det for Gud. Dette er forkastelig, dette er kvalmt! Du oppnår aldri ekte kjærlighet om du horer rundt på denne måten. Og til den/de som kommer med "gode" svar om hvordan dette kvinnemennesket (dersom h*n er det) kan skjule utroskapen, burde skamme dere like mye. Er i det hele tatt tragisk at dere hjelper vedkommende og ikke oppfordrer til å fortelle sannheten. Men viser jo hvilken side dere står på. Skam dere! - J Anonymous poster hash: 5a727...26d

....klarer aldri å skjule det for Gud.... ? Seriøst...? Skam deg du som sprer slik propaganda og hjernevasking.

Anonymous poster hash: 336f0...36f

Bibelen sier noe om slike som deg; "Dåren sier i sitt hjerte: Det er ingen Gud"(Sal 53:1). Nei, jeg skammer meg ikke, for det har jeg ingen grunn til.

Hjernevasking sier du? "For det en kan vite om Gud ligger åpent for dem, for Gud har åpenbart det for dem. For helt siden verdens skapelse har Hans usynlige vesen vært klart synlige; det gjelder Hans evige kraft og Hans guddomelighet; disse kan kjennes ut fra de gjerninger som er gjort. Slik er de (de som ikke tror) uten unnskyldning." (Rom 1:19-20). Er tvert imot du som driver med hjernevasking dersom du går rundt og sier Gud ikke finnes.

Ikke la oss dra dette off-topic. Du skal få lov til å tro det du vil. En dag vil du selv få vite sannheten.

- J

Skrevet

Bare husk at det aldri er snakk om "om" dette kommer ut, men "når"..

Sannheten kommer ALLTID for en dag. Og siden dette er noe man er to om så er man 100% avhengig av at den andre holder kjeft. Problemet med oss mennesker er at "vi mååå bare si det til bare eeeen ihvertfall" og vips, da vet fire stykker om det.. Men nå må bare den vi betrodde oss til "bare si det til eeen" og vips; 8 stk vet det.. For med hånda på hjertet, hvor mange kan si at de ALDRI har fortalt en ting videre som man har fått beskjed om å holde tett om? Om vi så bare forteller det til vår partner eller mamma? Vi mennesker er rett og slett ikke skapt for å ha hemmeligheter..

Og en ting til, hi..

"Ett par ganger i året"?? Du skal altså bedrive planlagt utroskap 2 ganger i året, år etter år?

Og å si at du ikke skal få følelser.. Tror du virkelig man kan forhåndsbestemme sånt?

På en måte håper jeg nesten din mann tenker likt, at han også planlegger å bedra deg 2 ganger i året.. Mon tro du syns utroskap er like kult da....

Anonymous poster hash: 79ba0...c76

Skrevet

Ja, det er vel ingen her i denne tråden som er i tvil om at dette er umoralsk, MEN likevel så blir jeg så irritert på slike som deg, som skal snakke så nedlatende til andre og påpeke at andre bør skamme seg... Det er en dårlig samtaleteknikk i vertfall... HAdde du bedt ei god veninne om å skamme seg viss hun hadde betrodd noe til deg som er i mot dine verdier?

Anonymous poster hash: 2df7c...10a

Jeg syns utroskap er en grusom handling. Og jo hun er ett ludder og horer rundt enten du liker ordbruken eller ikke

Anonymous poster hash: 39316...320

Skrevet

Blir det ikke tragisk hvis noen lurer på å være utro, og så får de støtte fra alle?

Hva skulle man ellers begrunne det med, enn moral?

Kall en spade for en spade... og ei hore for ei hore! :)

Skrevet

Mitt tips er å ikke bli tatt på fersken i Dubai.

Gjest Antarctica
Skrevet (endret)

Er man utro fortjener man å bli stemplet som det. Enkelt og greit. Anonymous poster hash: 39316...320
Er man utro kan man godt kalles utro.

Er man prostituert, kan man jo kalles prostituert.

Men å kalle folk hore og ludder sier mer om den som snakker enn om den det snakkes om. (På samme måte som diverse tråder her om "kan man kalle en utviklingshemmet for grønnsak". Nei, man kaller ikke folk for grønnsak, hore, svarting, krøpling, idiot, ludder eller noe som helst lignende. Fordi det sier bare noe om ens egne begrensninger og fordommer.)

Syns de mest innbitte her skal kjøpe og lese ei bok av samlivsrådgiveren Eva Tryti. Den heter "Evig din". Det er jo sånn for noen at det verste man kan gjøre mot partneren er utroskap. Men det er ikke sånn for alle. Og vi vet null og niks om HIs mann og hans idealer om hva et godt forhold skal være.

Endret av Pashla

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...