Gå til innhold

Hvordan skjule utroskap best mulig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom jeg gjør alvor av å ha sex med en annen (type èn gangs affære). Hvordan skjule alle spor og unngå at mannen min finner det ut?

Er ikke ute etter moralske pekefingre. Er fullstendig klar over at det er galt.

Anonymous poster hash: 83ac7...881
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der beste er å ikke være utro. Stakkars mann. Ikke regn med å ikke få kjeft for det gjør du. Du er ett ludder og jeg håper mannen finner ut av det og går ifra deg

Anonymous poster hash: 39316...320

Skrevet

Dersom jeg gjør alvor av å ha sex med en annen (type èn gangs affære). Hvordan skjule alle spor og unngå at mannen min finner det ut?

Er ikke ute etter moralske pekefingre. Er fullstendig klar over at det er galt.

Anonymous poster hash: 83ac7...881

Og det forventer du at du skal få tips om?? Du høres mindre intelligent ut generelt.

Anonymous poster hash: 9759e...a02

Skrevet

Ta deg en kald dusj og tenk på noe annet ... synes også du kan skamme deg litt når du er i gang.

Skrevet

Ettersom du er klar over at det er fullstendig galt, hvorfor tenker du videre på det? Vil du leve videre med mannen din med noe slikt på samvittigheten? Du planlegger faktisk å gjøre noe du vet at vil såre ham dypt. Stakkars mann.

Skrevet

Jeg kan jo fortelle hva du IKKE må gjøre for å bli tatt. Har oppskrift etter min manns utroskap. Han ble tatt så det sang etter! Håper igrunnen du også blir det. Sannheten kommer ALLTID for en dag.

Anonymous poster hash: f990e...4d0

Skrevet

Kan være lurt å tenke seg veldig grundig om først!

Husk at om du gjør dette, så kan det ikke reverseres, da har du allerede gjort skade som aldri kan rettes helt opp igjen.

Og uansett hvor diskret du er, hvor godt du gjemmer alle spor, så har slikt en tendens til å komme fram. Ikke nødvendigvis av andre, men en dag om noen år når du plutselig i rødvinsfylla angrer veldig på hva du har gjort eller ved en annen anledning.

Å holde en slik hemmelighet inne i seg resten av livet uten at mannen din noensinne skal vite krever nok mer enn du tror akkurat nå.

Om du absolutt tenker å gjøre det uansett, så er vel trikset å ikke ha noen skriftlige bevis på noe som helst, ingen kontakt, ingen meldinger, ingen andre tilstede etc. noe som høres temmelig kaldt ut.

Skrevet

Skal du mot formodning gå til det steget å være utro bør første regel være å finne noen som har mer å tape på det en deg. I tillegg bør du bruke gummi.

Ikke gjør det med noen som du har følelser, ei heller har følelser for deg.

Finn en plass der det er naturlig at du skal være. Jobbreise, fjelltur, hjemme (håndverker, kamerat av mannen, ol), skogsveien på vei til/fra jobb, eller lignende.

Den siste og kanskje aller viktigste rådet er å aldri snakke om det med noen. Ha heller ikke kontakt med denne personen på medier som brukes hjemme.

Men, som de over her skriver så er sjansen veldig stor for at noe slikt kommer frem. Elskeren får dårlig samvittighet, utvikler følelser for deg, blir observert, endrer holdning hjemme og blir stilt til veggs. Du blir observert, endrer holdningen hjemme og stilt til veggs... Det er mye som kan skje, det finnes ingen garantert oppskrift...

Anonymous poster hash: b6602...521

Skrevet

KONDOM

Slette evt alle dataspor, sms etc.

Skrevet

Du sier du ikke er ute etter moralske pekefingre, men jeg tror det nettopp er det du trenger. Det du har gjort er en styggedom, og ikke minst respektløst. Samtidlig vil du prøve å skjule dette? Nå får du pokker meg være såpass "voksen" at du står for det gale du har gjort, og innrømmer at du har drevet hor med en annen. Du er feig som unngår sannheten, og heller velger å lyve for mannen din. Håper sannelig han finner ut av det, og uansett om du hadde klart å skjult dette for han, så klarer du aldri å skjule det for Gud. Dette er forkastelig, dette er kvalmt! Du oppnår aldri ekte kjærlighet om du horer rundt på denne måten.

Og til den/de som kommer med "gode" svar om hvordan dette kvinnemennesket (dersom h*n er det) kan skjule utroskapen, burde skamme dere like mye. Er i det hele tatt tragisk at dere hjelper vedkommende og ikke oppfordrer til å fortelle sannheten. Men viser jo hvilken side dere står på. Skam dere!

- J

Anonymous poster hash: 5a727...26d
Skrevet

Herregud......... jeg blir kvalm. At su kan spørr om noe sånn engang. Håper mannem din finner det ut.

Anonymous poster hash: a1e5e...9dc

Skrevet

Hva er egentlig galt å pule med andre? Det er jo kun sex, ekstra krydder i hverdagen. Så lenge man bruker beskyttelse og holder seg unna følelser.

Skrevet

Hva er egentlig galt å pule med andre? Det er jo kun sex, ekstra krydder i hverdagen. Så lenge man bruker beskyttelse og holder seg unna følelser.

Seriøst?

Anonymous poster hash: 59fa3...f4e

Skrevet

Ja,seriøst. Du burde prøve å leve i et åpent forhold. Det er snakk om å være trygg på seg selv og sin partner. Du vil aldri forstå.

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Ja,seriøst. Du burde prøve å leve i et åpent forhold. Det er snakk om å være trygg på seg selv og sin partner. Du vil aldri forstå.

Nå virker det vel ikke akkurat som HI er i et åpent forhold heller da? Kall meg gjerne prippen etter dagens standard, men jeg mener faktisk at sex i et forhold er forbeholdt den de to som er sammen. 3 eller flere er for mange. Men sikkert bare jeg som er gammeldags....

Utroskap er forkastelig, kvalmt og motbydelig.

Mitt tips er at skal du pule andre så gjør du det slutt med din nåværende partner først.

Skrevet

Men hi lever jo ikke i et åpent forhold. hun skal lyve til og bedra partneren sin. Mener du at det er greit?

Anonymous poster hash: 42188...14f

Skrevet

Motbydelig! For deg er sex sikkert kun en lek, synd at du ikke ser dypere enn som så. Håper du åpner øynene dine før det er for sent.

Skrevet

Hi burde kanskje foreslå et åpent forhold med sin partner. Så kan hun gjøre akkurat som hun lyster.

Nei, sex er ikke kun en lek for meg. Det er deilig og gir meg utrolig mye. Jeg er trygg på min kjærlighet til min kjære og omvendt.

Skrevet

Ser ikke for meg at det gir deg "utrolig mye" siden - som du selv sier i et tidligere innlegg - "det er kun sex, ekstra krydder i hverdagen". Men men, siden du føler det gir deg utrolig mye, så gjør det sikkert det.

- J

Gjest Skofantomet
Skrevet

Herregud, dette må jo bare være en som kjeder seg litt i dag :)

Skrevet

Sex gir da mye godt. Ekstra krydder i hverdagen kommer partneren min til gode. Vinn-vinn

Gjest Antarctica
Skrevet

Jøss, her var det mye gammeltestamentlig svovelprediken. "Horer rundt" , "du er et ludder" ... Ville dere ha sagt sånne ting høyt i andres påhør?

Jeg ville ha skammet meg over å bruke sånne ord. Det er helt greit at man ikke anerkjenner andres utroskap, man så har man heller ikke noe med å mene noe der. Det er de deltakende parter som bør mene noe.

Å bruke sånne kvinnefiendtlige merkelapper er bare totalt 1932. Puritanismen lenge leve...

Skrevet

Ta deg en kald dusj og tenk på noe annet ... synes også du kan skamme deg litt når du er i gang.

Hvorfor er du alltid så opptatt av å påpeke hvem som bør skamme seg når? Ser at du skriver det i flere tråder "Skam deg"! Det er utrolig nedverdigende, uansett hvor moralsk/umoralsk den personen kan virke.. Det er IKKE ditt kall å be folk om å skamme seg eller ikke... Viss du ikke har noe konstruktivt å komme med, så kan du heller la være.... Kan gjelde mange her inne...

Anonymous poster hash: 2df7c...10a

Skrevet

Forfallet i samfunnet har jammen kommet langt når noen kan spørre om slike ting...

Men hvor skal du møte denne engangsmannen da? Har du en allerede du kan "bruke", eller kan du nøye deg med en tilfeldig ONS?

Anonymous poster hash: 51ca3...e88
Gjest Antarctica
Skrevet

Forfallet i samfunnet har jammen kommet langt når noen kan spørre om slike ting... Anonymous poster hash: 51ca3...e88

Ja, for utenomekteskapelig sex er noe heeeelt nytt og dekadent i vårt samfunn. Fysja meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...