Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #51 Skrevet 19. juli 2013 enig med deg HI...er så tullete. statuser på facebook hele tiden... "på sykkeltur med prinsessa", "prinsessa 4 år", "prinsessa mi på tivolil".... SPY! Anonymous poster hash: 652f2...c69
MammantilNurket Skrevet 19. juli 2013 #52 Skrevet 19. juli 2013 Jeg synes man kunne vært litt mer kreativ med tanke på titlene, altså ... Tenk så festelige billedtekster på facebook: "Hertuginnen koser seg med is", "Pepperkakebakst med marquisen" eller "Greven på tur til Badeland"?? (OK ... greven var kanskje litt uheldig ...) Kunne selv tenkt meg tittelen "Kurfyrstinne MammantilNurket"
Sikkertforgammel Skrevet 19. juli 2013 #53 Skrevet 19. juli 2013 Min mann kaller jenta vår for prinsesse Synes det er søtt jeg.
SagflisiHåret Skrevet 19. juli 2013 #54 Skrevet 19. juli 2013 Svigermor kaller dattera mi for prinsesse og det skriker neeeeiii inni meg hver gang. Jeg gjør jo det jeg kan for å motarbeide dette prinsessetullet (går ikke helt etter planen kan man si men kunne vært mye verre)...
BareMas Skrevet 19. juli 2013 #55 Skrevet 19. juli 2013 Ventet heller ingen prinsesse, men fikk en diva m prinsessenykker!
Gjest skogskaninen Skrevet 19. juli 2013 #56 Skrevet 19. juli 2013 Jeg er egentlig enig med deg, HI. Men, jeg har aldri kommet på å irritere meg over det. Dagens underholdning.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #57 Skrevet 19. juli 2013 Uff så slitsomt å bli så oppjaga over noe så dumt. Kanskje du bør jobbe litt med hva som irriterer deg, ikke sunt å bli så sint vet du;-) jeg har 2 prinsesser og 1 Prins.. Bruker vel de kallenavnene meget sjelden, men det er nettopp det det er; kallenavn/kosenavn.. Anonymous poster hash: 61312...eaf
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #58 Skrevet 19. juli 2013 I mine øyne er den lille jenta mi en prinsesse uansett. Så jeg kaller henne det. Lik det eller ei Anonymous poster hash: 8212c...316
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #59 Skrevet 19. juli 2013 At du ikke vil at din datter skal kalles prinsesse er jo greit nok, men å gidde å bli provosert over at andre gjør det på sitt eget barn? Jeg driter i om noen kaller datteren min prinsesse, men hadde nok irritert meg mer om de kalte en sønn prins, det høres bare homofilt ut (ikke noe i mot homofile altså). Det er kosenavn på linje med alle andre kosenavn. Trollunge, gullunge, godjenta, hønemor etc er ikke nødvendigvis helt korrekte de heller. Anonymous poster hash: a9ebe...425
Gjest meg&mini Skrevet 19. juli 2013 #60 Skrevet 19. juli 2013 Jeg kaller datteren min for Hoffpike. Hvis jeg en dag får en sønn skal han kalles : Major, Løytnant, Oberst eller General. Befal hvis han ikke hører etter
Magehus Skrevet 19. juli 2013 #61 Skrevet 19. juli 2013 Buhu! Du høres ganske meggete ut. Får megger jenter?
Gjest Gul stjerne Skrevet 19. juli 2013 #62 Skrevet 19. juli 2013 O herre.. Samma opplegg var om gifte for en stund siden.. Man kunne visst ikke kalle samboeren for mannen sin, for den tittelen var forbeholdt gifte.. Jees.. Jo, han var faktisk mannen min før vi ble gift også. Han er en mann, og han er min, ergo mannen min... Jo, jeg har faktisk ei nydelig Prinsesse og en vakker liten Prins. I mine øyne så er de det. Og om du tar en blodprøve av Kongen, så tror jeg du vil finne ut at han har ganske så ordinært rødt blod, sånn som alle oss andre.. Så det så... Blodprøve av kongen? Hva har det med saken å gjøre? Han er kongelig! Det er IKKE barna dine.... Anonymous poster hash: 1d617...05f Blått blod.. Aldri hørt om det du eller?? Og sånn satt på spissen, så har vi etter litt slekstforskning funnet ut at vi faktisk deler blod med noen gamle Svenske Konger, så da kan jeg kanskje kalle barna mine for Prins og Prinsesse likevel da. Like helteit det, som å legge seg opp i hvilke betegnelser andre bruker på barna sine.. Jo, jeg har hørt om blått blod, men det har ikke noe med saken å gjøre. ALLE vet at de kongelige IKKE har blått blod, herregud.... Selv om du deler blod med noen gamle kongelige er ikke ungene dine prinser og prinsesser. Da ville verden vært full av prinser og prinsesser og slik er det ikke, selv om DU ikke skjønner det. Hva er forresten så bra med å være prinsesse? Gjør det datteren din til noe bedre enn om du bare kalte henne jenta di? Hvorfor denne opphøyelsen av sine egne unger? Er de ikke bra nok UTEN en tåpelig, idiotisk tittel? Anonymous poster hash: 1d617...05f Haha, nå grenser du mot pinlig
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #63 Skrevet 19. juli 2013 haha! Kjært barn har mange navn. Jeg har 2 PRINSESSER og kommer til å kalle dem PRINSESSER så lenge de er små) Kjenner mange som kaller jentene sine "dukka mi" også. Hva er galt med kallenavn. Anonymous poster hash: 5efba...ae6
Ladybird2014 Skrevet 19. juli 2013 #64 Skrevet 19. juli 2013 Så tragisk å bli irritert for noe sånt! Ta det som en kompliment at noen kaller jenta di en prinsesse. Det blir i overkant selvsentrert å kikke på noe sånt. "Nei, vi har bare ei ordinær jente vi!". I en slik setting er prinsesse ment som en hyllest til jenta di, så det er direkte uhøflig å bli så amper. Grow up!
Casthovic Skrevet 19. juli 2013 #65 Skrevet 19. juli 2013 Det vet du faktisk ingenting om!!! Kanskje din jente blir Sverre Magnus sin kjæreste en dag så potensielt kan du føde en prinsesse..hehe..! Når det er sagt så hvorfor provoserer det deg så veldig hva andre kalle ungene sine?
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 19. juli 2013 #66 Skrevet 19. juli 2013 Kunne virkelig ikke brydd meg mindre, og mine foreldre kaller mine barn for prins og prinsesse selv om jeg ikke gjør det. Dessuten selv om du kanskje har ordinære barn har ikke jeg det...
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #67 Skrevet 19. juli 2013 Jeg har en skjønn liten prinsesse, av og til er hun ett snusketroll, bølle, snuskis, gullet, og hva andre måtte mene om det bryr jeg meg fint lite om Anonymous poster hash: 8f2af...5f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå