Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 19. juli 2013 #26 Skrevet 19. juli 2013 Jeg klarer ikke med min beste vilje å se problemet! Det må da finnes viktigere ting å bruke engasjementet sitt på.
Modesty Blaise. Skrevet 19. juli 2013 #27 Skrevet 19. juli 2013 Jeg klarer heller ikke dette prinsesse styret. Jeg kjenner jeg ubevist grøsser når jeg har fått spørsmål om hvordan det går med prinsessa i magen min. (jeg gulper faktisk litt inni meg av det) Hun går fremdeles under arbeidsnavnet bølla, så jeg bruker det jevnt over selv Jeg gidder ikke å si så mye på det, men jeg merker at jeg generelt fniser litt inni meg over de som har behov for å omtale barna sine som prins eller prinsesser...
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #28 Skrevet 19. juli 2013 O herre.. Samma opplegg var om gifte for en stund siden.. Man kunne visst ikke kalle samboeren for mannen sin, for den tittelen var forbeholdt gifte.. Jees.. Jo, han var faktisk mannen min før vi ble gift også. Han er en mann, og han er min, ergo mannen min... Jo, jeg har faktisk ei nydelig Prinsesse og en vakker liten Prins. I mine øyne så er de det. Og om du tar en blodprøve av Kongen, så tror jeg du vil finne ut at han har ganske så ordinært rødt blod, sånn som alle oss andre.. Så det så... Blodprøve av kongen? Hva har det med saken å gjøre? Han er kongelig! Det er IKKE barna dine.... Anonymous poster hash: 1d617...05f Blått blod.. Aldri hørt om det du eller?? Og sånn satt på spissen, så har vi etter litt slekstforskning funnet ut at vi faktisk deler blod med noen gamle Svenske Konger, så da kan jeg kanskje kalle barna mine for Prins og Prinsesse likevel da. Like helteit det, som å legge seg opp i hvilke betegnelser andre bruker på barna sine.. Jo, jeg har hørt om blått blod, men det har ikke noe med saken å gjøre. ALLE vet at de kongelige IKKE har blått blod, herregud.... Selv om du deler blod med noen gamle kongelige er ikke ungene dine prinser og prinsesser. Da ville verden vært full av prinser og prinsesser og slik er det ikke, selv om DU ikke skjønner det. Hva er forresten så bra med å være prinsesse? Gjør det datteren din til noe bedre enn om du bare kalte henne jenta di? Hvorfor denne opphøyelsen av sine egne unger? Er de ikke bra nok UTEN en tåpelig, idiotisk tittel? Anonymous poster hash: 1d617...05f Hva med deg da, som klikker i vinkel på meg fordet JEG har en annen mening om dette enn deg.. Hva faen.. Se deg selv i speilet.. Gi nå faen i hva JEG kaller barna mine for.. Jeg driter en lang remse i hva du kaller dine for. Verden er full av Prinser og Prinsesser, selvom DU ikke skjønner det.. Jeg har da like mye rett til å opphøye mine barn, som enhver annen person har, Kongelig eller ikke. Jeg skjønner jo at betegnelser som HKH tilhører de Kongelige, jeg kaller da ikke datteren min for HKH Prinsesse NN, nei, jeg kaller henne heller ikke for Prinsesse til vanlig. Men i mine øyne så er hun MIN Prinsesse, samma faen om vi er Kongelige eller ikke. Herregud, det er jo DU som tar helt av og snakker om å ta blodprøver av kongen og at du faktisk har samme blod som gamle svenske kongelige! Enda godt du ikke kaller ungen din prinsesse til vanlig, for noen gjør det også! Ser du virkelig SÅ opptil de kongelige at din datter er som en prinsesse for deg???? Jeg forundrer meg bare over dette prinsessehysteriet som er for tiden. Jeg syntes det er trist og at det fordummer små jenter! Små jenter kan bli hva som helst også skal dumme mammaer redusere de til Prinsesse! TRIST, og et tegn på at du ikke tenker særlig over din datters muligheter her i verden. Anonymous poster hash: 1d617...05f Det handler ikke om å se opp til noen. Har iallfall aldri gjort det for meg. Det var bare riktig å gjøre det. Hva annet skulle jeg ha kalt henne? Hva er riktig da? Kan du fortelle meg det? Sånn at jeg kan leve opp til DIN standard.... Og jeg syns virkelig syns på deg når du overhodet ikke er i stand til å se ironi. Det må være utrolig vanskelig å gå gjennom livet når du tar alt så bokstavelig som du har tatt alt jeg har skrevet her. Nesten til å le av egentlig.. Huff.. Det er liksom ikke noe mer å si her. Jeg makter bare ikke å diskutere med mennesker som tar alt bokstavelig, og ikke klarer å se humor på noensomhelst måte. IRONI er brukt ganske så ofte, både her på forumet og i media etc. Så det er en ting du virkelig bør lære deg... Slå det opp, tror det kan være på tide.. Om du leser alle svarene her inne så ser du at veldig mange er enige med meg. Flesteparten, faktisk! Om du velger å sette prinsessestatus på din datter så sier det mer om deg enn noen andre, og ved å lese her ser du at det ikke er særlig positivt for DEG, selv om du ser opp til prinsesser og liker den tittelen forferdelig godt! Anonymous poster hash: 1d617...05f
Gjest Vicky Pollard Skrevet 19. juli 2013 #29 Skrevet 19. juli 2013 Åh Jeisihs, hi - har du glemt å ta medisinen din i dag?
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #30 Skrevet 19. juli 2013 Jeg kaller ungen min for gullet, og jævelungen, ikke vondt ment, hehe... Ene øyeblikket er hun det snilleste, og neste gjør ungen alt av faenskap... Nei, ikke noe prinsesse detta her. (Sier aldri jævelungen så ungen hører det) Anonymous poster hash: 7e9d9...ef2
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #31 Skrevet 19. juli 2013 O herre.. Samma opplegg var om gifte for en stund siden.. Man kunne visst ikke kalle samboeren for mannen sin, for den tittelen var forbeholdt gifte.. Jees.. Jo, han var faktisk mannen min før vi ble gift også. Han er en mann, og han er min, ergo mannen min... Jo, jeg har faktisk ei nydelig Prinsesse og en vakker liten Prins. I mine øyne så er de det. Og om du tar en blodprøve av Kongen, så tror jeg du vil finne ut at han har ganske så ordinært rødt blod, sånn som alle oss andre.. Så det så... Da er du en av de som strør rundt deg meg titler du ikke skjønner betydningen av. Faktisk! Anonymous poster hash: 769f7...c3a
Cat_Woman Skrevet 19. juli 2013 #32 Skrevet 19. juli 2013 Skjønner ikke at dette skal være noe å hisse seg opp over altså... Selv har jeg en nydelig liten gutt, og han blir kalt både trollet, snuppetuppen, godklumpen, gullungen og lille PRINS. Det betyr ikke at han ikke er en "helt ordinær gutt" for andre, men han er jo alt annet enn ordinær for meg!
Heklemamma Skrevet 19. juli 2013 #33 Skrevet 19. juli 2013 O herre.. Samma opplegg var om gifte for en stund siden.. Man kunne visst ikke kalle samboeren for mannen sin, for den tittelen var forbeholdt gifte.. Jees.. Jo, han var faktisk mannen min før vi ble gift også. Han er en mann, og han er min, ergo mannen min... Jo, jeg har faktisk ei nydelig Prinsesse og en vakker liten Prins. I mine øyne så er de det. Og om du tar en blodprøve av Kongen, så tror jeg du vil finne ut at han har ganske så ordinært rødt blod, sånn som alle oss andre.. Så det så... Blodprøve av kongen? Hva har det med saken å gjøre? Han er kongelig! Det er IKKE barna dine.... Anonymous poster hash: 1d617...05f Blått blod.. Aldri hørt om det du eller?? Og sånn satt på spissen, så har vi etter litt slekstforskning funnet ut at vi faktisk deler blod med noen gamle Svenske Konger, så da kan jeg kanskje kalle barna mine for Prins og Prinsesse likevel da. Like helteit det, som å legge seg opp i hvilke betegnelser andre bruker på barna sine.. Jo, jeg har hørt om blått blod, men det har ikke noe med saken å gjøre. ALLE vet at de kongelige IKKE har blått blod, herregud.... Selv om du deler blod med noen gamle kongelige er ikke ungene dine prinser og prinsesser. Da ville verden vært full av prinser og prinsesser og slik er det ikke, selv om DU ikke skjønner det. Hva er forresten så bra med å være prinsesse? Gjør det datteren din til noe bedre enn om du bare kalte henne jenta di? Hvorfor denne opphøyelsen av sine egne unger? Er de ikke bra nok UTEN en tåpelig, idiotisk tittel? Anonymous poster hash: 1d617...05f Hva med deg da, som klikker i vinkel på meg fordet JEG har en annen mening om dette enn deg.. Hva faen.. Se deg selv i speilet.. Gi nå faen i hva JEG kaller barna mine for.. Jeg driter en lang remse i hva du kaller dine for. Verden er full av Prinser og Prinsesser, selvom DU ikke skjønner det.. Jeg har da like mye rett til å opphøye mine barn, som enhver annen person har, Kongelig eller ikke. Jeg skjønner jo at betegnelser som HKH tilhører de Kongelige, jeg kaller da ikke datteren min for HKH Prinsesse NN, nei, jeg kaller henne heller ikke for Prinsesse til vanlig. Men i mine øyne så er hun MIN Prinsesse, samma faen om vi er Kongelige eller ikke. Herregud, det er jo DU som tar helt av og snakker om å ta blodprøver av kongen og at du faktisk har samme blod som gamle svenske kongelige! Enda godt du ikke kaller ungen din prinsesse til vanlig, for noen gjør det også! Ser du virkelig SÅ opptil de kongelige at din datter er som en prinsesse for deg???? Jeg forundrer meg bare over dette prinsessehysteriet som er for tiden. Jeg syntes det er trist og at det fordummer små jenter! Små jenter kan bli hva som helst også skal dumme mammaer redusere de til Prinsesse! TRIST, og et tegn på at du ikke tenker særlig over din datters muligheter her i verden. Anonymous poster hash: 1d617...05f Det handler ikke om å se opp til noen. Har iallfall aldri gjort det for meg. Det var bare riktig å gjøre det. Hva annet skulle jeg ha kalt henne? Hva er riktig da? Kan du fortelle meg det? Sånn at jeg kan leve opp til DIN standard.... Og jeg syns virkelig syns på deg når du overhodet ikke er i stand til å se ironi. Det må være utrolig vanskelig å gå gjennom livet når du tar alt så bokstavelig som du har tatt alt jeg har skrevet her. Nesten til å le av egentlig.. Huff.. Det er liksom ikke noe mer å si her. Jeg makter bare ikke å diskutere med mennesker som tar alt bokstavelig, og ikke klarer å se humor på noensomhelst måte. IRONI er brukt ganske så ofte, både her på forumet og i media etc. Så det er en ting du virkelig bør lære deg... Slå det opp, tror det kan være på tide.. Om du leser alle svarene her inne så ser du at veldig mange er enige med meg. Flesteparten, faktisk! Om du velger å sette prinsessestatus på din datter så sier det mer om deg enn noen andre, og ved å lese her ser du at det ikke er særlig positivt for DEG, selv om du ser opp til prinsesser og liker den tittelen forferdelig godt! Anonymous poster hash: 1d617...05f Nå må du søren meg ta deg sammen.. Hvor mange år er du egentlig?
Gjest Vinglepetrine Skrevet 19. juli 2013 #34 Skrevet 19. juli 2013 Selv tenker jeg alltid at mødre som kaller døtrene sine prinsesser har småjenter som er litt mer krevende og bortskjemte enn andre småjenter... Men det er MEG! Har aldri tenkt at det er noe positivt å kalle ungen sin for prinsesse. Har to gutter fra før og har nå ei jente i magen. Håper virkelig det blir ei lita jente uten særlige prinsesse-nykker da jeg over hodet ikke ser hva som er positivt med det.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #35 Skrevet 19. juli 2013 O herre.. Samma opplegg var om gifte for en stund siden.. Man kunne visst ikke kalle samboeren for mannen sin, for den tittelen var forbeholdt gifte.. Jees.. Jo, han var faktisk mannen min før vi ble gift også. Han er en mann, og han er min, ergo mannen min... Jo, jeg har faktisk ei nydelig Prinsesse og en vakker liten Prins. I mine øyne så er de det. Og om du tar en blodprøve av Kongen, så tror jeg du vil finne ut at han har ganske så ordinært rødt blod, sånn som alle oss andre.. Så det så... Blodprøve av kongen? Hva har det med saken å gjøre? Han er kongelig! Det er IKKE barna dine.... Anonymous poster hash: 1d617...05f Blått blod.. Aldri hørt om det du eller?? Og sånn satt på spissen, så har vi etter litt slekstforskning funnet ut at vi faktisk deler blod med noen gamle Svenske Konger, så da kan jeg kanskje kalle barna mine for Prins og Prinsesse likevel da. Like helteit det, som å legge seg opp i hvilke betegnelser andre bruker på barna sine.. ALLE deler blod med "noen gamle svenske konger". Det finnes ikke en sjel i Skandinavia som ikke stammer fra konger en eller annen gang i historien. Anonymous poster hash: 09a48...125
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #36 Skrevet 19. juli 2013 Forresten er det meste av den type slektsforskning svært usikkert også. Anonymous poster hash: 09a48...125
Heklemamma Skrevet 19. juli 2013 #37 Skrevet 19. juli 2013 Så hvorfor så stor oppstandelse for at vi venter Prinser og Prinsesser da.. En gedigen selvmotsigelse dette her da.. Da er vi jo alle Prinser og Prinsesser da... Og vær så snill å se at dette er sånn litt ironi da.... Føler at det er en lur ide å opplyse om det, siden det tydeligvis er NOEN her inne som fremdeles ikke har skjønt konseptet IRONI!!
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #38 Skrevet 19. juli 2013 Slapp av og pust rolig. Det brukes som et kallenavn/kosenavn og det er vel lov. Jeg kaller jenta mi for pus. Det betyr ikke at jeg tror hun er en katt. Anonymous poster hash: d0947...3b7
mamma_bergen Skrevet 19. juli 2013 #39 Skrevet 19. juli 2013 O herre.. Samma opplegg var om gifte for en stund siden.. Man kunne visst ikke kalle samboeren for mannen sin, for den tittelen var forbeholdt gifte.. Jees.. Jo, han var faktisk mannen min før vi ble gift også. Han er en mann, og han er min, ergo mannen min... Jo, jeg har faktisk ei nydelig Prinsesse og en vakker liten Prins. I mine øyne så er de det. Og om du tar en blodprøve av Kongen, så tror jeg du vil finne ut at han har ganske så ordinært rødt blod, sånn som alle oss andre.. Så det så... Blodprøve av kongen? Hva har det med saken å gjøre? Han er kongelig! Det er IKKE barna dine.... Anonymous poster hash: 1d617...05f Blått blod.. Aldri hørt om det du eller?? Og sånn satt på spissen, så har vi etter litt slekstforskning funnet ut at vi faktisk deler blod med noen gamle Svenske Konger, så da kan jeg kanskje kalle barna mine for Prins og Prinsesse likevel da. Like helteit det, som å legge seg opp i hvilke betegnelser andre bruker på barna sine.. Jo, jeg har hørt om blått blod, men det har ikke noe med saken å gjøre. ALLE vet at de kongelige IKKE har blått blod, herregud.... Selv om du deler blod med noen gamle kongelige er ikke ungene dine prinser og prinsesser. Da ville verden vært full av prinser og prinsesser og slik er det ikke, selv om DU ikke skjønner det. Hva er forresten så bra med å være prinsesse? Gjør det datteren din til noe bedre enn om du bare kalte henne jenta di? Hvorfor denne opphøyelsen av sine egne unger? Er de ikke bra nok UTEN en tåpelig, idiotisk tittel? Anonymous poster hash: 1d617...05f Hva med deg da, som klikker i vinkel på meg fordet JEG har en annen mening om dette enn deg.. Hva faen.. Se deg selv i speilet.. Gi nå faen i hva JEG kaller barna mine for.. Jeg driter en lang remse i hva du kaller dine for. Verden er full av Prinser og Prinsesser, selvom DU ikke skjønner det.. Jeg har da like mye rett til å opphøye mine barn, som enhver annen person har, Kongelig eller ikke. Jeg skjønner jo at betegnelser som HKH tilhører de Kongelige, jeg kaller da ikke datteren min for HKH Prinsesse NN, nei, jeg kaller henne heller ikke for Prinsesse til vanlig. Men i mine øyne så er hun MIN Prinsesse, samma faen om vi er Kongelige eller ikke. Herregud, det er jo DU som tar helt av og snakker om å ta blodprøver av kongen og at du faktisk har samme blod som gamle svenske kongelige! Enda godt du ikke kaller ungen din prinsesse til vanlig, for noen gjør det også! Ser du virkelig SÅ opptil de kongelige at din datter er som en prinsesse for deg???? Jeg forundrer meg bare over dette prinsessehysteriet som er for tiden. Jeg syntes det er trist og at det fordummer små jenter! Små jenter kan bli hva som helst også skal dumme mammaer redusere de til Prinsesse! TRIST, og et tegn på at du ikke tenker særlig over din datters muligheter her i verden. Anonymous poster hash: 1d617...05f Det handler ikke om å se opp til noen. Har iallfall aldri gjort det for meg. Det var bare riktig å gjøre det. Hva annet skulle jeg ha kalt henne? Hva er riktig da? Kan du fortelle meg det? Sånn at jeg kan leve opp til DIN standard.... Og jeg syns virkelig syns på deg når du overhodet ikke er i stand til å se ironi. Det må være utrolig vanskelig å gå gjennom livet når du tar alt så bokstavelig som du har tatt alt jeg har skrevet her. Nesten til å le av egentlig.. Huff.. Det er liksom ikke noe mer å si her. Jeg makter bare ikke å diskutere med mennesker som tar alt bokstavelig, og ikke klarer å se humor på noensomhelst måte. IRONI er brukt ganske så ofte, både her på forumet og i media etc. Så det er en ting du virkelig bør lære deg... Slå det opp, tror det kan være på tide.. Om du leser alle svarene her inne så ser du at veldig mange er enige med meg. Flesteparten, faktisk! Om du velger å sette prinsessestatus på din datter så sier det mer om deg enn noen andre, og ved å lese her ser du at det ikke er særlig positivt for DEG, selv om du ser opp til prinsesser og liker den tittelen forferdelig godt! Anonymous poster hash: 1d617...05f Unnskyld, men leser du hva du faktisk skriver?? Dette er jo bare helt utrolig..
Amabolla Skrevet 19. juli 2013 #40 Skrevet 19. juli 2013 Mine barn er ikke to ordinære barn. De er mine, og helt spesielle;)
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #41 Skrevet 19. juli 2013 Ta deg heller en pære du, hi. Anonymous poster hash: e2f6e...271
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #42 Skrevet 19. juli 2013 Jeg skjønner godt hva du mener. Blir helt gal av alle som omtaler barna sine som prinser og prinsesser. Anonymous poster hash: f7784...ed0
nistepakka Skrevet 19. juli 2013 #43 Skrevet 19. juli 2013 Jeg klarer ikke med min beste vilje å se problemet! Det må da finnes viktigere ting å bruke engasjementet sitt på. Det må da være lov å irritere seg over småting her i verden også. Dette er noe som irriterer meg grønn innimellom, når venninner introduserer meg for "prinsen" eller "prinsessa" si, men selvsagt finnes det viktigere ting. Irriterer du deg aldri over småting..?
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #44 Skrevet 19. juli 2013 Jeg har ikke pult hverken Kronprins Haakon eller Kong Harald og venter faktisk en liten jente, ikke noe kongelig med henne i det heletatt! Da tiden er inne for å publisere ankomsten av lille jenta mi på Facebook (om jeg i det heletatt kommer til å publisere det), har jeg så lyst til å skrive noe ala det. Er så drittlei alle disse teite jentene som venter små prinsesser! NEI! DERE GJØR IKKE DET! Dere venter en ganske ordinær jente.... Anonymous poster hash: 1d617...05f hahaha,som jeg skulle skrevet det selv!!Jeg fikk heller ingen prinsesse, jeg fikk en jente!! Dette med å gi jenter prinsessetitler er bare fjas.Som om jentene er opphøyet og noe som sitter der i sin gullstol med ROSA kjole og bare skal se fine og pene og rene ut. jeg fikk et lykketroll av ei jente jeg!! Anonymous poster hash: c7553...bcc
☆☆☆ Skrevet 19. juli 2013 #45 Skrevet 19. juli 2013 Eg er einig, men av livets irritasjonar er dette av dei mindre..
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 19. juli 2013 #46 Skrevet 19. juli 2013 Jeg har ikke pult hverken Kronprins Haakon eller Kong Harald og venter faktisk en liten jente, ikke noe kongelig med henne i det heletatt! Da tiden er inne for å publisere ankomsten av lille jenta mi på Facebook (om jeg i det heletatt kommer til å publisere det), har jeg så lyst til å skrive noe ala det. Er så drittlei alle disse teite jentene som venter små prinsesser! NEI! DERE GJØR IKKE DET! Dere venter en ganske ordinær jente.... Anonymous poster hash: 1d617...05f hahaha,som jeg skulle skrevet det selv!!Jeg fikk heller ingen prinsesse, jeg fikk en jente!!Dette med å gi jenter prinsessetitler er bare fjas.Som om jentene er opphøyet og noe som sitter der i sin gullstol med ROSA kjole og bare skal se fine og pene og rene ut. jeg fikk et lykketroll av ei jente jeg!! Anonymous poster hash: c7553...bcc Pult et troll du da? Et lykkelig sådan.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 19. juli 2013 #47 Skrevet 19. juli 2013 Jeg har hverken fødet prinsesse eller prins :-p Jeg fødet jente og gutt.. Også omtalt som: Bøllefrøa, øyestenene, gullungene, rakkerungene osv osv..
Gjest Yzma Skrevet 19. juli 2013 #48 Skrevet 19. juli 2013 Har to Duracell-kaniner, jeg.. Og jeg bruker ofte Rabbiten min med duracell-batterier, så er kanskje ikke annet å forvente..?
Urwa Skrevet 19. juli 2013 #49 Skrevet 19. juli 2013 Jeg kaller jenta mi for prinsesse.. SO WHAT ???? Hun er min prinsesse selvom hun har blitt 16 år nå Konglige prinsesser bryr jeg meg ikke om. De er ikke mine barn... !!
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #50 Skrevet 19. juli 2013 Dattera mi går under kallenavnet Katastrofen. Anonymous poster hash: fe7fa...f6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå