Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #26 Skrevet 19. juli 2013 Jeg har trodd at all opphaussingen rundt fotballfrue som jeg har lest om i media var sterkt overdrevet, men her inne ser jeg jo at folk faktisk er interessert i hva hun driver med! Skjønner ikke greia i det hele tatt. Hun er ei lett anorektisk jåledokke og et særs dårlig forbilde og gift med en middelmådig fotballspiller. Hva er det som er så interessant? Enlighten me, please! Anonymous poster hash: 807fc...14f Hehe, ja, jeg lurer veldig jeg og. Har spurt flere fotballfreaks av noen mannfolk hvem han er, men ingen visste. Til slutt fant mannen min det ut med litt lang tenketid, altså hvilket lag han er heldig og får noen få min spilletid hos.. Anonymous poster hash: 9dbaa...8a0
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #27 Skrevet 19. juli 2013 Hva er det med dere og denne fotballfruen? Så mange tråder om henne, hva slags vogn kommer hun til å ha, stellevesken hennes, kommer ungen til å være i stua når den blir født osv... Virkelig? Hun er jo ingen kjent person. Jeg visste ikke hvem hun engang var før jeg kom her. Jeg synes bare at dere som oppretter emner om henne, enten mangler et liv eller er psyke.Anonymous poster hash: 38360...a39 Selvfølgelig er hun en kjent person, hun er norges mest leste blogger, kokebokfortatter som i mange uker lå på bestselgerlistene i bokhandelen og journalist som skriver i flere motemagasiner osv. Noen leser Allers, noen leser Se & Hør, noen leser blogger, dette er den største bloggeren i Norge. Klart hun diskuteres. Liker faktisk dama jeg, og beundrer alt hun får til, hun er jo en skikkelig duracell-kanin. Anonymous poster hash: e4263...1d1 Nei, hun er ikke kjent. Og jeg leser verken allers eller se og hør, jeg leser på nett, leser bloggene og snakker med min vennekrets, og ingen av oss har hørt ei heller lest noe om henne. Så for meg er hun like kjent som eg selv. Anonymous poster hash: 38360...a39
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #28 Skrevet 19. juli 2013 Jeg har trodd at all opphaussingen rundt fotballfrue som jeg har lest om i media var sterkt overdrevet, men her inne ser jeg jo at folk faktisk er interessert i hva hun driver med! Skjønner ikke greia i det hele tatt. Hun er ei lett anorektisk jåledokke og et særs dårlig forbilde og gift med en middelmådig fotballspiller. Hva er det som er så interessant? Enlighten me, please!Anonymous poster hash: 807fc...14f Hehe, ja, jeg lurer veldig jeg og. Har spurt flere fotballfreaks av noen mannfolk hvem han er, men ingen visste. Til slutt fant mannen min det ut med litt lang tenketid, altså hvilket lag han er heldig og får noen få min spilletid hos.. Anonymous poster hash: 9dbaa...8a0 Hvilket lag spiller han for da? Anonymous poster hash: f3319...743
silje1989 Skrevet 19. juli 2013 #29 Skrevet 19. juli 2013 Jeg har trodd at all opphaussingen rundt fotballfrue som jeg har lest om i media var sterkt overdrevet, men her inne ser jeg jo at folk faktisk er interessert i hva hun driver med! Skjønner ikke greia i det hele tatt. Hun er ei lett anorektisk jåledokke og et særs dårlig forbilde og gift med en middelmådig fotballspiller. Hva er det som er så interessant? Enlighten me, please!Anonymous poster hash: 807fc...14f Hehe, ja, jeg lurer veldig jeg og. Har spurt flere fotballfreaks av noen mannfolk hvem han er, men ingen visste. Til slutt fant mannen min det ut med litt lang tenketid, altså hvilket lag han er heldig og får noen få min spilletid hos.. Anonymous poster hash: 9dbaa...8a0 Hvilket lag spiller han for da? Anonymous poster hash: f3319...743 Odd Grenland
yogajente Skrevet 19. juli 2013 #30 Skrevet 19. juli 2013 De skal ha Mondial Duo men er usikker på understell. Står i kommentarfeltet
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2013 #31 Skrevet 22. juli 2013 Hun skal vel ha emmaljunga ja, like fantasiløs som alle andre jåle jenter. Oppskrytte, overprisede vogner, som ALLE har, kjedelig... Forøvrig så virker dama helt blåst, LV stelleveske -really? Hvor overfladisk går det ann å bli? Wannabe posh-spice? Harry og upraktisk. Og mannen hennes presiserte at han skulle ikke bruke denne vesken, han hadde tross alt sin egen LV veske, blæææhh!! Ekte mannfolk det gitt, grøss. Samt at det ser jo ikke ut som om hun er gravid i hele tatt, hvem har abs i uke 20 av sv.skapet liksom? Aldri sett før, og jeg har venner som er bedre trent enn hu radmagre barbiedokka der. Ikke sundt å kjøre på sånn som hun gjør, hu kommer til å få en stressa unge som skriker 24-7. Ekspertene sier jo det, man får barn som er like en selv og ens livsstil, så stakkars folk. Ungen kommer til verden, stressa som fy, full av kjemikalier som hun har smørt på huden sin i form av selvbruning og diverse barbieprodukter (JA, det går over i blodet og det blodet deler man med barnet sitt), lav fødselsvekt og dverg gener (begge foreldrene er jo bittesmå jålete miniatur mennesker). Anonymous poster hash: da2bb...5ba
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2013 #32 Skrevet 22. juli 2013 who cares?????? Anonymous poster hash: 8fe30...01d
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2013 #33 Skrevet 22. juli 2013 Hvordan vogn???? Hvordan? Jeg får dilla av alle de dumme analfabetene her inne! Anonymous poster hash: e6124...567
Bustetroll Skrevet 22. juli 2013 #34 Skrevet 22. juli 2013 Jeg har trodd at all opphaussingen rundt fotballfrue som jeg har lest om i media var sterkt overdrevet, men her inne ser jeg jo at folk faktisk er interessert i hva hun driver med! Skjønner ikke greia i det hele tatt. Hun er ei lett anorektisk jåledokke og et særs dårlig forbilde og gift med en middelmådig fotballspiller. Hva er det som er så interessant? Enlighten me, please!Anonymous poster hash: 807fc...14f Hehe, ja, jeg lurer veldig jeg og. Har spurt flere fotballfreaks av noen mannfolk hvem han er, men ingen visste. Til slutt fant mannen min det ut med litt lang tenketid, altså hvilket lag han er heldig og får noen få min spilletid hos.. Anonymous poster hash: 9dbaa...8a0 Hvilket lag spiller han for da? Anonymous poster hash: f3319...743 Odd Grenland Har en da en kjent fotballspiller, ikke på toppen, men de som interresserer seg for fotball, vet godt hvem han er
Bustetroll Skrevet 22. juli 2013 #35 Skrevet 22. juli 2013 Hun skal vel ha emmaljunga ja, like fantasiløs som alle andre jåle jenter. Oppskrytte, overprisede vogner, som ALLE har, kjedelig... Forøvrig så virker dama helt blåst, LV stelleveske -really? Hvor overfladisk går det ann å bli? Wannabe posh-spice? Harry og upraktisk. Og mannen hennes presiserte at han skulle ikke bruke denne vesken, han hadde tross alt sin egen LV veske, blæææhh!! Ekte mannfolk det gitt, grøss. Samt at det ser jo ikke ut som om hun er gravid i hele tatt, hvem har abs i uke 20 av sv.skapet liksom? Aldri sett før, og jeg har venner som er bedre trent enn hu radmagre barbiedokka der. Ikke sundt å kjøre på sånn som hun gjør, hu kommer til å få en stressa unge som skriker 24-7. Ekspertene sier jo det, man får barn som er like en selv og ens livsstil, så stakkars folk. Ungen kommer til verden, stressa som fy, full av kjemikalier som hun har smørt på huden sin i form av selvbruning og diverse barbieprodukter (JA, det går over i blodet og det blodet deler man med barnet sitt), lav fødselsvekt og dverg gener (begge foreldrene er jo bittesmå jålete miniatur mennesker). Anonymous poster hash: da2bb...5ba Du kan ikke ha det godt med deg selv stakkar..
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #37 Skrevet 23. juli 2013 Hun skal vel ha emmaljunga ja, like fantasiløs som alle andre jåle jenter. Oppskrytte, overprisede vogner, som ALLE har, kjedelig... Forøvrig så virker dama helt blåst, LV stelleveske -really? Hvor overfladisk går det ann å bli? Wannabe posh-spice? Harry og upraktisk. Og mannen hennes presiserte at han skulle ikke bruke denne vesken, han hadde tross alt sin egen LV veske, blæææhh!! Ekte mannfolk det gitt, grøss. Samt at det ser jo ikke ut som om hun er gravid i hele tatt, hvem har abs i uke 20 av sv.skapet liksom? Aldri sett før, og jeg har venner som er bedre trent enn hu radmagre barbiedokka der. Ikke sundt å kjøre på sånn som hun gjør, hu kommer til å få en stressa unge som skriker 24-7. Ekspertene sier jo det, man får barn som er like en selv og ens livsstil, så stakkars folk. Ungen kommer til verden, stressa som fy, full av kjemikalier som hun har smørt på huden sin i form av selvbruning og diverse barbieprodukter (JA, det går over i blodet og det blodet deler man med barnet sitt), lav fødselsvekt og dverg gener (begge foreldrene er jo bittesmå jålete miniatur mennesker).Anonymous poster hash: da2bb...5ba Du kan ikke ha det godt med deg selv stakkar.. Haha, trives godt gitt. Men deilig å fyre av litt krutt vettu Og befriende å skrive det første som faller en inn, sånn som at du må jo ha det mest dustete nicket på dette forumet samt det styggeste profilbildet. Og den "jeg er så swag og kul" holdningen din er så boooring, gammel kjærring aktig at det lukter rullekake og permanent laaang vei, hoho!! Anonymous poster hash: da2bb...5ba
min<3 Skrevet 23. juli 2013 #38 Skrevet 23. juli 2013 Hun skal vel ha emmaljunga ja, like fantasiløs som alle andre jåle jenter. Oppskrytte, overprisede vogner, som ALLE har, kjedelig... Forøvrig så virker dama helt blåst, LV stelleveske -really? Hvor overfladisk går det ann å bli? Wannabe posh-spice? Harry og upraktisk. Og mannen hennes presiserte at han skulle ikke bruke denne vesken, han hadde tross alt sin egen LV veske, blæææhh!! Ekte mannfolk det gitt, grøss. Samt at det ser jo ikke ut som om hun er gravid i hele tatt, hvem har abs i uke 20 av sv.skapet liksom? Aldri sett før, og jeg har venner som er bedre trent enn hu radmagre barbiedokka der. Ikke sundt å kjøre på sånn som hun gjør, hu kommer til å få en stressa unge som skriker 24-7. Ekspertene sier jo det, man får barn som er like en selv og ens livsstil, så stakkars folk. Ungen kommer til verden, stressa som fy, full av kjemikalier som hun har smørt på huden sin i form av selvbruning og diverse barbieprodukter (JA, det går over i blodet og det blodet deler man med barnet sitt), lav fødselsvekt og dverg gener (begge foreldrene er jo bittesmå jålete miniatur mennesker). Anonymous poster hash: da2bb...5ba Bare lurer..hva slags vogn har du?
Bustetroll Skrevet 23. juli 2013 #39 Skrevet 23. juli 2013 (endret) Hun skal vel ha emmaljunga ja, like fantasiløs som alle andre jåle jenter. Oppskrytte, overprisede vogner, som ALLE har, kjedelig... Forøvrig så virker dama helt blåst, LV stelleveske -really? Hvor overfladisk går det ann å bli? Wannabe posh-spice? Harry og upraktisk. Og mannen hennes presiserte at han skulle ikke bruke denne vesken, han hadde tross alt sin egen LV veske, blæææhh!! Ekte mannfolk det gitt, grøss. Samt at det ser jo ikke ut som om hun er gravid i hele tatt, hvem har abs i uke 20 av sv.skapet liksom? Aldri sett før, og jeg har venner som er bedre trent enn hu radmagre barbiedokka der. Ikke sundt å kjøre på sånn som hun gjør, hu kommer til å få en stressa unge som skriker 24-7. Ekspertene sier jo det, man får barn som er like en selv og ens livsstil, så stakkars folk. Ungen kommer til verden, stressa som fy, full av kjemikalier som hun har smørt på huden sin i form av selvbruning og diverse barbieprodukter (JA, det går over i blodet og det blodet deler man med barnet sitt), lav fødselsvekt og dverg gener (begge foreldrene er jo bittesmå jålete miniatur mennesker).Anonymous poster hash: da2bb...5ba Du kan ikke ha det godt med deg selv stakkar.. Haha, trives godt gitt. Men deilig å fyre av litt krutt vettu Og befriende å skrive det første som faller en inn, sånn som at du må jo ha det mest dustete nicket på dette forumet samt det styggeste profilbildet. Og den "jeg er så swag og kul" holdningen din er så boooring, gammel kjærring aktig at det lukter rullekake og permanent laaang vei, hoho!! Anonymous poster hash: da2bb...5ba "swag og kul"? Jeg vet ikke hva swag betyr, men jeg er ikke så veldig kul at det gjør noe.. En slik holdning visste jeg ikke at jeg fremstod med gitt, ha ha. Nå måtte jeg google swag altså, og hvis jeg fremstår som swag, så er det noe galt i toppen din Endret 23. juli 2013 av Skeptisimo
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #40 Skrevet 23. juli 2013 Hun skal vel ha emmaljunga ja, like fantasiløs som alle andre jåle jenter. Oppskrytte, overprisede vogner, som ALLE har, kjedelig... Forøvrig så virker dama helt blåst, LV stelleveske -really? Hvor overfladisk går det ann å bli? Wannabe posh-spice? Harry og upraktisk. Og mannen hennes presiserte at han skulle ikke bruke denne vesken, han hadde tross alt sin egen LV veske, blæææhh!! Ekte mannfolk det gitt, grøss. Samt at det ser jo ikke ut som om hun er gravid i hele tatt, hvem har abs i uke 20 av sv.skapet liksom? Aldri sett før, og jeg har venner som er bedre trent enn hu radmagre barbiedokka der. Ikke sundt å kjøre på sånn som hun gjør, hu kommer til å få en stressa unge som skriker 24-7. Ekspertene sier jo det, man får barn som er like en selv og ens livsstil, så stakkars folk. Ungen kommer til verden, stressa som fy, full av kjemikalier som hun har smørt på huden sin i form av selvbruning og diverse barbieprodukter (JA, det går over i blodet og det blodet deler man med barnet sitt), lav fødselsvekt og dverg gener (begge foreldrene er jo bittesmå jålete miniatur mennesker). Anonymous poster hash: da2bb...5ba Jeg blir trist. Over all dritten denne iherdige jenta må tåle. Men aller mest på dine vegne og det sørgelige livet ditt Anonymous poster hash: 83ec4...c4f
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #41 Skrevet 23. juli 2013 Hun skal vel ha emmaljunga ja, like fantasiløs som alle andre jåle jenter. Oppskrytte, overprisede vogner, som ALLE har, kjedelig... Forøvrig så virker dama helt blåst, LV stelleveske -really? Hvor overfladisk går det ann å bli? Wannabe posh-spice? Harry og upraktisk. Og mannen hennes presiserte at han skulle ikke bruke denne vesken, han hadde tross alt sin egen LV veske, blæææhh!! Ekte mannfolk det gitt, grøss. Samt at det ser jo ikke ut som om hun er gravid i hele tatt, hvem har abs i uke 20 av sv.skapet liksom? Aldri sett før, og jeg har venner som er bedre trent enn hu radmagre barbiedokka der. Ikke sundt å kjøre på sånn som hun gjør, hu kommer til å få en stressa unge som skriker 24-7. Ekspertene sier jo det, man får barn som er like en selv og ens livsstil, så stakkars folk. Ungen kommer til verden, stressa som fy, full av kjemikalier som hun har smørt på huden sin i form av selvbruning og diverse barbieprodukter (JA, det går over i blodet og det blodet deler man med barnet sitt), lav fødselsvekt og dverg gener (begge foreldrene er jo bittesmå jålete miniatur mennesker). Anonymous poster hash: da2bb...5ba Gudhjelpemeg for et brødhue du fremstår som da. Ja, for det var det første som falt meg inn når jeg leste det lavpannede svaret ditt. Anonymous poster hash: 2f66c...346
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå